[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Wat vind je outdated aan de gameplay dan? Vond die van Skyrim nog altijd ERG goed. Fijn dat de hele game ook gewoon doorging wanneer je met iemand sprak enzo.

Sommige dingen liepen wel erg stroef, of waren zo enorm gaar gedaan (iemand aanspreken die in bed ligt, staat eerst op, zegt iets idioots, gaat weer liggen, LOL), en de 3rd person was mega gaar, maar verder echt heel cool IMO.

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Echt lange tijd geleden dat ik Skyrim niet heb gespeeld hoor dus meeste erger punten kan ik me niet herinneren. Maar verhaal en hoe de wereld daar mee omging was echt slecht (na voltooien van verhaal geeft niemand nog steeds een fuck om je). Uiteraard, veel had ook met engine te maken zoals animaties en dergelijke. Maar ik vind een Fallout of Skyrim de laatste jaren gewoon geen fijne open world rpg meer, het is de wereld en daardoor verslaving dat blijft boeien want technisch gezien is het een grote bende. Al die bugs en glitches ga ik ook echt niet meer accepteren, hoe groot zo'n game ook mag zijn. Rockstar en CD Projekt kunnen het wel en de games zijn daar echt niet kleiner van.

3. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Dit dus.
    Het zijn een aantal lege npc's met een dialogue in de game gepleurd, in ieder geval zo voelde het in skyrim en fallout.
    Het gene wat mij zo trekt in fallout 3 was dat het voorheen nog nooit zo was gedaan en de aantal maffe dingen die je kan vinden in de game, hoe maf mensen zijn geworden en de gevolgen er van. Het idee is echt grandioos maar de executie is uiteindelijk wel matig. Skyrim was in mijn ogen er wel op vooruit gegaan(vooral dat afschuwelijk loop systeem) grafisch niet alleen maar ook de bewegingen, vooralsnog kon je gewoon teveel terug zien van oblivion/fallout kwa movement en dialogue wat gewoon slecht is.

Laten we NIET hopen dat fallout 4 een geupgrade skyrim is in een andere setting.
    Alsnog zou ik een deeltje 4 helemaal de pleuris spelen.
    Volgens mij heb ik alle side quests in deel 3 nog niet eens allemaal completed.

4. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ah ja, goed punt wel. Heb ik de Imperials verslagen, Alduin die draak gedood, Mage Guild Headmasters en zegt zo'n kut guard "Oh sow you can cast a few spells, am I supposed to be impressed?"

Wut...

En de bugs... toevallig pas weer Skyrim gaan spelen en sommige quests en zelfs game mechanics zijn nog steeds broken. Sommige Shouts werken niet i.c.m. een spell bijvoorbeeld... zucht. :p

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Jaaaaaa dat, precies dat man. Of dat je dus de leader bent van de Mages inderdaad en een of andere dwarrel zegt tegen je dat je magic kan leren en dat je daar bij de College voor moet zijn. Wat...de hel gewoon.

6. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Haha ja zo slecht. En soms maken NPC's opmerkingen over iets wat je recent gedaan hebt, bijvoorbeeld een Misc. Quest dat je het wapen van iemand terugvindt. Praat heel Skyrim daar over.

Maar daarvoor heb je één of andere epic quest gedaan en hoor je niemand over argh.

7. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Ah gaan we weer over Fallout 4:+

Ben echt allang klaar met die game. Destijds vond ik het echt een vette serie, maar tegenwoordig zijn er zoveel betere games. Nu bijvoorbeeld met Dragon Age (zo'n vet spel en super uitgebreid, companions zijn pas super en ga zo maar door). Skyrim vind ik zelf ook achteraf totaal niet boeiend. In het begin heb ik het wel gespeeld, maar was er toch al snel klaar mee.

Fallout 4 moet wel echt bijzonder worden en anders boeit het me echt niet meer zoals jaren geleden toen Fallout 3 uit kwam. Zie het allemaal wel wat het gaat worden, maar ik sta er allang niet meer om te springen. Ze maken wel echte open wereld games dat je heel die wereld tot je beschikking heb, maar ze mogen wel de rest erom heen flink verbeteren:)

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hoe tof DAI ook is he, ik kijk absoluut wel uit naar een nieuwe TES. Ik weet nog hoe fucking nice ik die dungeons vond in Skyrim en de loot. Het leesvoer wat ik tegenkwam onderweg, de gebieden, de sfeer. Dingen als pijl en boog en magic wat echt tof was. Beide RPG's hebben hun plus en minpunten en ik zie een nieuwe Fallout en TES echt wel bruut worden. :)

9. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Nou nou nou. DA is ook niet perfect. Zo vol met nietszeggende verzamelquests..

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dat is absoluut ook waar man. Ik geniet echt wel van de game, vooral de omgevingen, exploratie etc, maar er is een shitload aan fetch quests inderdaad. Toch om een of andere reden stoor ik me er niet zo aan en doe ik ze allemaal. Maar wel blijf hopen nog betekenisvolle sidequests tegen te gaan komen. Ik vond zelf verschillende sidequests in Skyrim echt wel heel gaaf hoor. Anyway.....een nieuwtje over het Windows 10 evenement , maar de kans is dus wel dat dit om een PC game gaat:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=972569

So today Major Nelson tweeted at and followed this Twitter account

https://twitter.com/pcedf

The accounts name is "Be Ready" and as you can see PC is in the name of the Twitter handle. It has a picture of some kind of medieval knight looking art as its banner image.

Also it has "soon" written as its bio. With the upcoming Windows 10 event it looks like there is a legit chance MS may be revealing a new game here.

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Iemand heeft een stukje van Bully gemaakt in UE4.

12. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.868
    Nieuwe Bully en een scifi toekomst sandbox game, Rockstar gimme that deze generatie.

13. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Wie weet krijgt AoE toch een echt vervolg? Nou'ja we zullen het woensdag wel zien, ik ben meer benieuwd naar alle nieuwe functionaliteiten :D.

Inmiddels is die twitter veranderd naar Gears of War :eek:!

14. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ik denk dat jullie voor de 21ste niet teveel 'Xbox' nieuws moeten gaan verwachten het is een Windows evenement... Voornamelijk met uitleg over Windows 10 en aller waarschijnlijkheid Windows 10 Phone (wat nu even wat belangrijker is dan de Xbox One aangezien het hier over een samensmelting tussen Phone en Desktop gaat).

De E3 is er voor games.

En BTW er is een AoE game voor de smartphones in de maak al een hele poos. Maar ik weet niet of je hier nou echt vrolijk van moet worden...

Laatst bewerkt: 17 jan 2015
  15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Nah ik verwacht ook weinig aan games, maar het zal wel interessant voor Xbox gamers worden zei Phil Spencer. Ben benieuwd.

16. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.868
    2K and Gearbox Software have announced Borderlands: The Handsome Collection for the PlayStation 4 and Xbox One. The game will include Borderlands 2 and Borderlands: The Pre-Sequel as well as all downloadable content for both games, all in high-definition.

Hahahahahaha.

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

18. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben erg benieuwd naar het event, maar meer vanwege m'n phone/surface en pc :) alles wat betrekking heeft tot m'n Xbox is een bonus.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat een verrassing.

20. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Ik zit er wel op te wachten hoor. Borderlands 2 was echt awesome en heb nog steeds niet alle dlc gespeeld. Borderlands The Pre-Sequel nooit gespeeld omdat ik geen oude console meer heb. Als het voor een leuk prijsje (bedoel ga er ook weer niet 60 euro voor uitgeven) te vinden is dan koop ik hem zeker wel.

Deel Deze Pagina