1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ondertussen ligt zijn smarthphone naast hem. :+
     
  3. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Mooi, als ze dan ook maar wat doen met m'n feedback.
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Als je kinect niet weer kapot gaat! :+

    @Hybrid: Helaas wel, maar je kan dingen beperken. Van laptops etc. zijn mijn cams en mics onbruikbaar gemaakt en daar ben ik niet de enige mee die dat doet.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tsja als je gelooft dat dat werkt. :+
     
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Voorkomen is altijd beter dan genezen. :+ Ik weet hoe makkelijk het is om op afstand cam of mic te activeren zonder dat je het doorhebt en ik gebruik het zelf toch niet... weg ermee!
     
  7. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Er lijkt een probleem te zijn met Display discovery van Samsung in combinatie met de One.

    Ga naar Display & sound instellingen, en verander bij TV connection auto-detect naar HDMI. Stel vervolgens de rest handmatig in. Neem wel even notitie van je instellingen voor dat je dit veranderd, zodat je weet wat voor kleurdiepte je bijvoorbeeld moet instellen.
     
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nog even om terug te komen op Xbox Live Gold: Ik kreeg net een mailtje van g2a.com (ook goede en betrouwbare site) dat ze 12 maanden voor €29,49 hebben.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hoe zit dit eigenlijk.....


    Ik zat in het begin van de avond in Dragon Age Inquisition, nam even rust en ging eten en dacht...effe Naruto aangooien via de Crunchyroll app. Na een paar episodes wilde ik weer teruggaan naar Dragon Age , maar hij start de game gewoon opnieuw op. Je kon toch meerdere apps draaien en tegelijkertijd een game laten draaien? Het kan namelijk wezen dat ik ook nog even de friends app heb geopend, maar dat moet gewoon kunnen lijkt me?

    Gebeurde net namelijk weer. Ik zat in de game maar iemand vertelde me dat hij een leuke clip had gemaakt. Dus ik kijken via friends naar zijn activity en toen de video bekeken. Ik bekeek daarna de video nog even in fullscreen waardoor je automatisch naar de Upload app gaat dan. Ik wil terug naar Dragon Age....start de game wederom opnieuw op.

    Heb ik het dan mis en dat je gewoon 1 game en 1 app kan draaien tegelijkertijd en niet meer? Want zo ja...tja..in het eerste geval had ik dus de game open staan, Crunchyroll gebruikt en ook de friends app. De friends app is dan net teveel?
     
  10. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Zou alle 3 moeten kunnen volgens mij.
     
  11. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Snap mode je het toch big, maar het zou moeten kunnen, ik ging gisteren nog van FIFA naar friends een upload filmpje kijken en gelijk weer terug naar mijn wedstrijd. Probeer het eens met een andere game?
     
  12. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Games draaien in een ander besturingssysteem als apps. Ze zouden geen invloed op elkaar moeten hebben op processor load na. Het game OS draait in principe altijd een game en het app OS 2 of 3 apps afhankelijk van het geheugengebruik. Een app kan NOOIT een game afsluiten om geheugen vrij te maken, alleen andere apps.

    Lijkt er gewoon op alsof de game gecrashed is terwijl jij in een andere app bezig was. Probeer anders eens een keer te hard resetten.
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nieuwe Preview update met onder andere transparante tiles en game hubs!
    Vanaf nu te downloaden voor alle Preview Members.

     
  14. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    OneGuide werkte hier toch al gewoon? Alleen waren er een paar zenders niet zichtbaar, wat dus binnenkort wordt opgelost.
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Precies dat, extra zenders nu. En ondersteuning voor meer apparaten (AV Receivers, decoders) om aangestuurd te worden via de IR blaster.
     
  16. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Werkt dat OneGuide ook als je Xbox op USA staat?
     
  17. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Nope, daarom is een beetje afwegen wat je liever hebt. Voice commands via Kinect, of die OneGuide.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik 'lift' nu mee met de Xbox Live Gold van mijn broer, zeg maar...chatten en gamen online kan allemaal, maar ik zie de prijzen van de sales niet en ook kan ik de Evolve beta nu zelf niet downloaden. Dit zijn dus de nadelen van het XBL Gold delen? Of....doe ik iets fout? :)
     
  19. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Dat is echt super gaar. En ik wil toch ook wel graag de USA marktprijzen...
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dan switch je toch even als je wat koopt en switch je dan weer terug. Duurt een minuut.
     

Deel Deze Pagina