Vanaf vandaag open beta op xbox one. Ik ga deze zekerr weer even checken. Kijken of een match vinden nu sneller gaat. In de alpha was dat namelijk niet top
Welcome to the Evolve PS4 closed technical test! Gewoon een sneaky methode om de exclusieve beta van de X1 te omzeilen?
Jeetje wat flauw zeg, nu kunnen de PS4 mensen ook de beta spelen Ben wel erg benieuwd naar de beta aangezien ik geen enkele match kon krijgen tijdens de alpha.
Tot hoe lang duurt de beta? Ben zelf benieuwd of het nu inderdaad wat sneller gaat qua matchmaking, framerate, graphics etc. Oh en de beta is nog niet te downloaden hoorde ik net van een vriend. Raar...had een email ontvangen van 2K dat de beta er vanaf 9AM PST zou zijn en als ik het goed heb is dat 18:00 hier.
Maar het gekke is....wanneer hij naar Evolve Open Beta gaat staat er bij waar normaal download now staat, Bundle Only. Wtf?
Ik zoek nu al 10 minuten naar een match..... nog steeds niks gevonden Ben ondertussen opnieuw gaan zoeken, na 15 minuten in een potje maar daar ben ik ook meteen weer weggegaan aangezien ik het monster was, het monster heb ik als 5e keuze staan -,- In een uur tijd 1 potje gevonden ben opgegeven moment maar fifa gaan doen. Nu weer aan het proberen, blijft de lobby vastlopen voor iedereen net nog een game gespeeld
moet zeggen dat ik me prima vermaak met de beta. Echt een topgame. Zowel als monster en als hunter. Enige nadeel is dat het plezier van de game afhankelijk is van de medespelers.
Ik vind deze game werkelijk geen zak aan. Bèta test gaat nu gedelete worden... Bah. Waste of time and bandwidth. Hahahaj
Vind de game vet. Verschillende classes en als monster is het ook vet. Toch wel de spanning dat je snel al gepakt word. Met 4 man in party gegaan en gaan spelen. Als team hebben we de meeste monsters vrij snel haha. Iemand een idee wat voor game modes in de game komen? En hoeveel verschillende characters per class? Want alleen Hunt zal niet blijvend leuk blijven.
Leuk dit, maar zonder couch co-op hoeft dit van mij niet zo. Hoe vet is het om met zijn vieren op de bank op een monster te jagen?
Waarschijnlijk wel ja. Maar het is toch ruk dat zoiets niet kan? Zeker in een afgebakende map als waar je in Evolve in speelt? Van mij part geven ze de optie om de textures e.d. wat lager te maken als je splitscreen speelt.
Wellicht komt dat nog? het is een Beta he die op het moment uit is. Ik weet niet wat er allemaal in de hoofdgame nog uit gaat komen? Ik hoop eigenlijk ook op grotere matches. 2 monsters vs 8 ofzo? haha Wel jammer dat ik geen monster kan zijn tegen mijn vrienden.... Zou ook wel keer leuk zijn haha.
Het blijf 1 vs 4 en er zit geen splitscreen in. Er komen meerdere classes, maps en modi bij. That's it.