Actieve party members krijgen ook meer experience, dus een goede reden om niet te vaak van party members te wisselen. Crestwood is een erg goede map. Een stuk beter dan sommige andere maps, waar soms erg de nadruk ligt op fetch quests of andere ongein. Zelfs de landmassa en het weer veranderen zowaar in Crestwood na het volgen van bepaalde quests! Kijk, dat maakt zo'n map weer interessant.
Nou,....twee draken dood nu. Net Fereldan Frostback gedood maar het was alles behalve fun. Ik had vantevoren een dragon slaying rune gemaakt en die op mijn Mace gedaan, dit gaf dus +20 damage vs dragons. Daarnaast gaf ik Varric frost arrows, aangezien kou de zwakte is van de draak. Ik weet niet hoe het kan, maar de health van de draak ging idioot sloom omlaag ondanks deze dingen dus. Gisteren met een normaal zwaard zonder een rune ging zijn health er nog sneller af. Why?
De draak van gisteren was juist easier En die Hinterlands draak is eigenlijk de eerste draak die je 'moet' killen. Enige verschil met gisteren is dat ik toen level 15 was en level 16 volgens mij toen ik aan deze draak begon. Maar dat moet niet uitmaken lijkt me.
De ene draak is juist makkelijker dan de ander. Weet niet over welke draken je het hebt, maar ik had twee easy draken en vervolgens twee veel lastigere draken. Ligt ook denk ik aan de samenstelling van het team en welke damage er gedaan wordt.
Jezus wat is dit spel toch groot. Krijg continu weer 3 quests erbij als ik er met 1 bezig ben, komt geen eind aan.
Ik merk dat mijn followers iets te snel het loodje leggen de laatste tijd nu....en das best minder. In het Character record > behaviors scherm kun je targeting behavior kiezen. Nou leek het mij een goed idee om de rogue een mage te laten verdedigen en de mage verdedigt weer de warrior die alle klappen opvangt. Maar met deze setup gaan ze ineens vrij snel dood. Wat stel ik het beste in hier voor iedereen?
ik moet daar eens goed naar kijken. heb tot nu toe niet begrepen hoe dat werkt. dus ik kan je sowieso nu niet helpen.
Een mage die een warrior verdedigd?? Denk dat je andersom bedoeld? Neem gewoon twee warriors mee in je party, 1 als tank, 1 als DPS. Worden je mage en rogue nog maar zelden geraakt.
En een warrior is two handed en de andere sword and shield neem ik aan he? Met de juiste abilities op preffered en enabled natuurlijk. Ik ga er zo eens mee bezig.
Ik vind de rogue personages niet zo.. Plus heb het idee dat een tweede mage erbij gewoon een stuk sterker is.
nou gister maar mijn party veranderd (als ik toch geen romance kan krijgen met sera) iron bull, cassandra en dorian. die dorian vuur en necormancer skills gegeven. nieuw zwaard voor cassandra. eeeeen mijn volgende opdracht is Spoiler een zoekopdracht op een of ander ball pfff...
Ja wel tegengekomen zulke deuren, maar (nog) niet het idee gehad dat ik daardoor een quest niet kon completen.