Voelde gewoon beetje raar. Ik zat met hun in de party. Je joinde echt net voordat Sepiks dood was. Pakte 12 strange coins en was weer weg zonder bericht.
Eindelijk de Icebreaker. Het voelt zo kut om hem nooit te hebben gehad tijdens raids, nightfalls etc... Maar goed, Icebreaker kopen en niet zeuren ;-) Nu nog de Gjallarhorn...... hahahahah
Yeaaahh ken me ghorn pimpe bij xur dus dan 3 max ghorns Wel bizar 4 x achterelkaar ghorn upgrade... Maar ik klaaag niet deze keer
Ik wist natuurlijk niet dat ze Sepiks al down hadden en ik zat gewoon in de gamechat (voor zover dat werkt bij mij) een party joinen doe ik dan weer niet zo maar
Btw hoe vaak die achlyophage verkoopt voor de Hunter wordt ook een beetje apart. Lijken wel sunbreakers.
Ik hoef deze week in ieder geval niks te kopen Kan weer een weekje wachten haha... Dan maar een Weekly doen.
Verbaast mij dat ze niet weer die hotpf upgrade verkopen Wel 5 sunbreakers in 1 sunbreakers zijn maar matige kutdingen. Die helm is fantastisch
Die Hotpf is wel de meest zeldzame exotic voor de lock nu ze die obsidian mind verkopen.. Vind jammer van xur haha
Haha jaa ben ook nie ontevreden hoor.. Wou graag die gellyhorn upgrade maar had liever sunbreakers gezien in de verkoop haha
Nee, aub niet weer voidfang of sunbreakers Dit is wel lekker juist Kan dan eerst mooi met obsidian mind rondlopen en bij crota switchen naar de vissenkom voor de health regen ! Ideaal
Ga hem straks ook maar eens halen Moet eigenlijk alleen nog een hoop glimmer farmen voor de upgrade van Bad JuJu te kopen
Exclusion zone met heroic modifier.... En resupply codes aanzetten. En telemetry als je dat hebt.....