Die begrijp ik ook niet helemaal..... Heb een tijdje in de usa gezeten en op andere plekken, maar dat verandert niet mijn gevoel erover... Film is te lang en uiteindelijk saai. Had makkelijk gekund in 2 uur. Ik kan begrijpen dat de director na 12 jaar dacht, ik ga alles gebruiken wat ik heb, maar dat doet de ervaring van de kijker niet ten goede... Althans, dat is mijn mening... ;-)
Omdat die eenzelfde jeugd hebben gehad en zoveel zullen herkennen. Voor mij is het een niets meer dan een levensloop van een bepaald personage. Amerikanen zullen alles herkennen en het kunnen reflecteren op hun eigen leven
Tom Hardy has dropped out of Warner Bros.’ “Suicide Squad,” ditching the Rick Flag role in the DC Entertainment tentpole directed by David Ayer. Jake Gyllenhaal, who worked with Ayer on “End of Watch,” is being considered as a replacement, according to the Wrap. Omg. Zonde, maar ook zo awesomeeeee
American Sniper: Ben nu 45 minuten aan het kijken. Die film moet je zien! Holy shit wat een film...!!!
Schande. Lego Movie was qua werk juist in een lange tijd een van de beste animatie films. Overigens gister weer eens Interstellar gezien in de bios en fuck de Oscars joh. Oké, voor vele viel de film uiteindelijk misschien tegen, maar na drie keer heb ik nog steeds kippenvel en zijn er momenten waar ik een traantje kan laten. Alleen The Good The Bad and The Ugly kan dat nog steeds bij mij doen. Dat er qua acting geen nominatie is kan ik begrijpen maar geen cinematography, screenplay of best film? Dag. Vooral cinematography joh.
Echt schandalig van Interstellar inderdaad. Voor het eerst in jaren dat ik zonder twijfel mijn favoriete film van het jaar kon opnoemen. Mensen liepen uiteindelijk met volle bakken popcorn de bios uit (wat ik nog wel kan begrijpen) maar die stilte in de bios met bepaalde scenes was bijna eng, nog nooit meegemaakt. Je werd er echt ingezogen en het werk wat er heeft ingezeten en de uiteindelijke uitvoering ervan was echt weergaloos. Complete aanfluiting dit. Eerste uur was inderdaad tof, daarna kakte die flink in met een enorm abrupt einde. Maar wel een aardige bio verder, Nee, alleen de dvd screener nog. HD rip zal nog wel wat maandjes duren.
Stuk van confrontatie tussen jeweetwel tot en met het einde van docking is perfecte cinema wat mij betreft. Oh en Jake Gyllenhaal had minimaal genomineerd moeten worden voor zijn rol in Nightcrawler. KUT HOLLYWOOD.
Daarom is het ook enorm jammer dat hij maar zo kort draaide, ik had er graag nog een tweede keer heen gewild. Fucking Hunger Games draait nog steeds... Daardoor zijn er ook genoeg die hem nu gemist hebben... @Delphiki @Grave Dit is de perfecte bios film en het is niet iets dat je met een normale 55" en degelijk surround systeem kan nabootsen. Eeuwig zonde...
In Rotterdam inderdaad ook nog maar ik ben een beetje klaar met de kuip. Hier was die al vrij snel pleite en blijkbaar in Friesland ook. In Groningen draait die ook nog Del.
Wou 2 weken terug net erheen, hebben ze em er al uit gegooid. Blijkbaar zijn Gooise vrouwen en Hunger games meer in trek want die draaien een eeuwigheid En daarom is de bios kut, kan niet eens van tevoren zien welke films ze na donderdag eruit gooien.
Lol, hier in Sneek nog geen serieuze maand gedraaid en ben bij de premiere geweest hier. Veel films halen dat niet hier. Record in Sneek is Titanic, 1,5 jaar.