[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

  1. Sunbreaker

    42,2%
  2. Nightstalker

    26,7%
  3. Stormcaller

    31,1%
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik heb echt al meer dan 100 van die blades gekilled, krijg dat kutding maar niet
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Woow! Al meer dan 100? :eek:

    Enige in dit spel dat mij een beetje het gevoel gaf een lootgame te spelen grinden die hap! Sword of crota missie telkens doen daarvoor
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Die Ally is echt ruk voor een Legendary. Hopelijk maakt die laatste upgrade (Crux of Crota) een hoop goed... Die Husk heb ik misschien na 8 uur in totaal gevonden. Vandaag op een dood normale Patrol missie viel er toevallig 1...

    Concept is aardig natuurlijk... maar had dan een aantal wapens gedaan ipv eentje. Hopelijk kan ik de Hard Mode een keer mee doen. Heel benieuwd naar die nieuwe wapens, vooral de Scout Rifle en Hand Cannon. Vermoed namelijk dat de Level Cap met House of Wolves naar 34 gaat en de Weekly/Nightfall naar 32. Zal vast de VoG wapens nutteloos maken als er nieuwe en hogere damage wapens beschikbaar zijn.
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik weet het, die elke keer die bounty als hij er is en dan vaak op drie characters. Maar die laadtijden steeds zorgen ervoor dat ik niet lekker in de grind kan komen


    daar ben ik ook bang voor, de hard raid word een must omdat die primaries straks VoC en Fatebringer gaan vervangen als beste primaries
     
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Vault of Glass zal na de HoW expansion er niet meer toe doen, daar ben ik ook bang voor. Ik hoop dat Bungie de wapens gewoon de nieuwe damage geeft zodat de VoG nog een beetje boeiend blijft. Voor de Ascendant Shards hoeft het niet want Radiant Materials zijn de next best thing...

    Als ik verdomme maar niet WEER m'n Exotics moet upgraden. Twee keer, prima. Drie keer? Nee dank je! De Energies, Exotic Shards e.d krijg je niet terug. Sterker nog, het kost je rond de 8000 Glimmer, al je upgrades en een Exotic Shard... Had anders gekunnen.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    lol @5.08,

     
    bulletproof010 en Rampage vinden dit leuk.
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Priceless...
     
  8. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Als ik een CP op Hardmode wil gebruiken, klopt het dan dat dat character de VoG eerst op Normal moet hebben gedaan?
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ja. Je moet eerst met dat karakter de Normal VoG uitspelen...
     
    Graveheart vindt dit leuk.
  10. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Aight. VoG Normal run binnenkort.
     
  11. FraHel

    FraHel Active Member

    Berichten:
    386
    Leuk Bevonden:
    59
    als ik toevallig online ben stuur maar invite help wel:)
     
    Graveheart vindt dit leuk.
  12. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Ik doe vanavond om 20:30 een normal VoG.
     
  13. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Dan zit ik op een verjaardag, helaas. :p
     
  14. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Vraag me nu eigenlijk af. Ik zit nu op lvl 25 en krijg verder maar geen loot van strike missies of wat dan ook. Om betere gear te kunnen krijgen moet ik dan nu echt gaan farmen en reputation grinden om legendary's te kunnen kopen van de desbetreffende vendors?

    Heb nu echt het gevoel dat ik namelijk op een dood spoor zit wbt het gearen van mijn hunter.
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    dat is wel de snelste manier. een exotic van Xur kopen (liefst een helm of chest want dat zijn de duurste legendary vanguard armors) en dan drie armor pieces kopen. Met een beetje mazzel heb je tegen de tijd dat je 2 van de drie aan marks bij elkaar gespaar hebt al een derde gevonden

    dus dailies doen (voor de xp, marks en shards) , bounties doen (voor de vanguard rep en de minstens 1 recommendation die je nodig hebt om of een helm of een chest te kopen) en veel strikes doen tot je aan de wekelijkse marks cap zit

    als je het van random drops laat afhangen weet je niet hoe lang het gaat duren, je kan mazzel hebben maar je kan ook een hele tijd geen nuttige drops krijgen

    dus gericht spelen is wel de beste manier

    als je die ene exotic en drie legendaries hebt ben je al 28 en bijna 29 geloof ik

    en dan is het een kwestie van shards verzamelen tot je ze geupgrade hebt

    als je 28 bent is het handig om hier weer even te posten of je een keer mee kan in de Normal Vault of Glass raid, dat is een mooie plek om shards te sparen (plus je hebt kans op leuke wapens zoals de Vision of COnfluence en Atheons epilogue die je weer erg kunnen helpen als je straks 30 bent en nightfalls gaat doen)
     
    Brocade vindt dit leuk.
  16. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Je kunt toch ook gewoon lvl 31 gear kopen bij je aanspreekpersoon van je klasse?
    (die tafel waar Xur nu voor staat)
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Broccocade, welke console zit je op?
     
  18. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Xbox One

    @Delphiki Thanks voor de uitleg en tips. Hier kan ik wat mee :)
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Genoeg man op de Xbox die je wel willen assisteren in een raid
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Jaja! Flawless crota :D achievement unlockte alleen nog niet...
     

Deel Deze Pagina