Zou iemand hier mij wat coin boost kunnen geven uit de catalogus? Ikzelf ben lvl 48 en kan ook alle boosts nog weggeven maar eigenlijk alleen interesse in de ?X1000 coins? Mocht iemand zijn boosts nog niet hebben weggegeven geef ze aan mij en je krijgt ze ook terug, win win voor beide GT: reflex reson EDIT: Laat maar, je kan de coin boosts niet giften
Wat zouden jullie hier nog aan veranderen? http://www.futhead.com/15/squads/16693652/ Als ik godin voor een mooie prijs heb verkocht wil ik pepe vervangen door ramos. En misschien later nog if aurier
Kroos vannacht verkocht voor 1,7 mln! Winst: 1.615.000-1.324.000= 291.000 coins na EA tax! Makkelijk verdiend!
Heb er wel maar 2x mee kunnen spelen, maar als je zoveel winst kan maken ben je gek als je dat niet doet.
Ik heb gister avond +- 200 hunter kaartjes gekocht voor 4800-5100 die verkoop ik nu voor 6900.. Gaan als warme broodjes Heb daarnaast nog 1m in godins en clichys hoop dat die omhoog gaan nog haha... Teampje zondag bouwen met Suarez en dan als alles verkocht is Messi er bij
Heel eerlijk, ik had het niet gedaan haha. 291K coins is wel veel maar het is wel vet een TOTY in je squad Zelfde als je nu Ronaldo packed. Why zou je die weg doen?
Kans dat hij morgen weer 1,3 is tijdelijk. Vandaar. Verder vind ik de NIF van kroos al geweldig, hoe gek dat ook mag klinken.
Gisteren me team gekocht 3.8M en vandaag kost me team ongeveer 4.6M En ik denk dat we vandaag de 100K packs krijgen want de TOTY aanvallers zitten maar 24 uur in packs !!
Ik zie op FUT staan de aanvallers zijn maar slechts 24 uur in packs de vinden Daarom denk ik dat vanavond 7 uur de 100k packs te krijgen zijn met alle TOTY spelers erin
Normaal gesproken was het altijd: - 2 dagen verdedigers en keepers - 2 dagen middenvelders - 2 dagen aanvallers - 1 dag alle spelers
12 januari 2015 Nadat de kaarten zijn aangemaakt in Ultimate Team worden de TOTY doelmannen (keepers) en de TOTY verdedigers (defenders) beschikbaar gemaakt voor 46 uur in packs. 14 januari 2015 Nadat de doelmannen en verdedigers 46 uur lang in spelerpacks hebben gezeten, worden de TOTY middenvelders (midfielders) beschikbaar gemaakt in packs. De beste middenvelders van het jaar zijn voor 48 uur beschikbaar. 16 januari 2015 De beste middenvelders zitten nu twee dagen in speciale packs die je kunt kopen. Op 16 januari loopt deze periode af en kun je de felbegeerde TOTY aanvallers (attackers, strikers, forwards) krijgen en kopen in packs. Deze voetballers zijn voor 48 uur beschikbaar in packs, maar kunnen daarna nog voor miljoenen aan coins worden gekocht op de transfermarkt (auction). 18 januari 2015 Alle spelers (van goal tot en met forwards) zijn een dag lang te vinden in TOTY packs. Speciale 100k packs komen op de markt. Prijzen van andere spelers zullen dalen. TOTY kaarten zullen duur blijven.
@XLNC Sorry maar klopt dus niet, check ea twitter en bovenstaande berichten. Vanavond om 7 uur zijn de toty aanvallers niet meer in packs !
Vreemd want dit haalde ik van een site die veel nieuws uitbrengt rondom FIFA. Dus vanaf vanavond 7 uur tot morgen 7 uur zitten alle TOTY in de packs?
Enige wat we zeker weten is dat de aanvallers tot 7 uur vanavond in packs zitten. Wat daarna gebeurd zullen we ook wel rond die tijd horen of morgen pas. EA kennende doen ze iedereen 48 uur in packs. €€€€