1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [TV] TV Series Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door SjaccoPopino, 19 okt 2012.

  1. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    [​IMG]

    The 100 is zeker niet de beste serie ooit gemaakt en er wordt op momenten het nodige 'suspension of disbelief' van je verwacht, maar oh man wat is het dikke brute fun.

    Vrijdag begint Banshee ook weer. :9

     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Oh nice ben wel benieuwd. Alleen ben ik alles vergeten. :p
     
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Nice.
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik zag dat Spartacus op Netflix staat, net de laatste aflevering nog eens herbekeken. Dat einde is toch wel kippenvel... snif.

    En op het einde van de credits nog één keer Andy Whitfield's "I Am Spartacus!". Epic. En RIP. =(

    Meer mensen die de serie gezien hebben en gaaf vonden?
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Waarvoor gebruiken jullie Trakt? Er staat mij bij dat ik die als plugin op mijn pi kan zetten.....

    Overigens merk ik aan mezelf dat ik series op Netflix kijk. Er staat genoeg leuks tussen en het gemak is erg groot.
     
  6. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Trakt houdt bij wat en wanneer je iets kijkt. Vooral handig als je bijvoorbeeld op verschillende apparaten kijkt, zodat je altijd weet bij welke aflevering je bent gebleven.
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Daarnaast gebruik ik het ook voor de kalender en de suggesties. Het is vooral ideaal om te weten waar je gebleven bent zoals Sander al aangeeft.
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Mensen die Marvel's Agent Carter gaan checken? SHIELD nooit aangedaan, zag er echt lame uit. Dit ziet er wel beter uit, ga maar eens kijken.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vergeet Banshee niet jongens. Was wel tof weer.
    En oh ja. Indian chick. <3
     
    Santino vindt dit leuk.
  10. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    The 100 is hernieuwd voor een derde seizoen!

    [​IMG]

    Alle CW shows krijgen overigens een volgend seizoen.
     
  11. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
  12. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Begonnen met Orphan Black. Toffe shit _O_
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Yep, alles behalve de prequel, maar die had dan ook echt voor de serie moeten komen. Ik wist toen alles al. Maar goed, idd een toffe serie, maar over de top sex en bloed. Veel bloedeffecten, maar het laatste seizoen met Spartacus erin spande wel de kroon. Ook het taaltje irriteerde ik me soms mateloos aan, want begon zelf bijna zo te spreken. :eek: Verder tof einde, wat historisch ook nog eens klopt, alleen twijfel ik aan Pompeiius Magnus zijn rol, wiens dreiging je steeds voelt in de serie. Maar goed, voor de rest klopt er rond de veldslagen veel, en ook de verhoudingen tussen Crixus en Spartacus, wat een ommekeer was. Hij had op zijn hoogtepunt 78.000 man ongeveer. Fijn om te kijken naar deze serie als ze ook dit soort details erin verwerken. Alleen jammer van Whitfield inderdaad.

    Ik zou je graag de film Gabriel uit 2007 met hem in de hoofdrol willen aanraden. Goedkope productie film, maar een geweldige rol en soms bizar goed acteerwerk. Gaat over de aartsengelen en hun gevecht met de 7 belangrijkste demonen. Je moet er met een beetje creatieve blik naar kijken. Tof filmpje!
     
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    See it done.
     
  15. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Workaholics is weer begonnen. Ga hem zo in de trein kijken.

    Edit: Gezien, vond hem vermakelijk.
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2015
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Klaar met Marco Polo, wat een bagger. Één na duurste serie naast GoT. Het enige wat je ziet is 3 paarden bij de veldslagen, getekende achtergronden, een waardeloze cast en een ongeïnspireerde setting. Nooit werd ik erin gezogen en het hele seizoen bleef het op de oppervlakte met mislukte love stories en Jackie Chan gevechten. Blij dat het erop zit.

    Nog 1 aflevering van American Horror Story, het kakte een beetje in maar de laatste ep was echt baas _O_

    Ik ga nu maar beginnen aan The 100, zag hem staan op Netflix van de week, ben wel benieuwd :)
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  17. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Dank u.

    Marco Polo.... Pfff... Slaapverwekkend en totaal geen binding met de cast....

    ;-)
     
    Cookie vindt dit leuk.
  18. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ben nu bijna klaar met Prison Break (ja laat ik weet het) en Homeland. Iemand nog een idee voor een goede serie? Liefst een serie die op Netflix staat, dat is net even wat makkelijker.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Breaking Bad.
     
  20. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Luther moet je gezien hebben.
     

Deel Deze Pagina