Als de prijzen met 100k dalen kan ik al mijn 1.100.000 coins uitgeven aan dit team: (in-game swap ik Bale en Gundogan). Bale, Reus, Neymar en Robben in één team
Ik verwacht zondag of maandag. Het ligt eraan wanneer de 100k packs komen. Rond die tijd inkopen doen
Er zijn maar 3 lightning rounds dus verwacht vandaag de 100k packs. Of het moet niet onderdeel zijn van die rounds. Vanavond maar kopen dan denk ik. Vraagje: iemand ervaring met Müller IF? Is die beter dan Lewandowski?
Wil Bpl team maken voor ongeveer 900k op ps3,zie nu dat Sif Sanchez 500k is verwachten jullie dat die nog omhoog gaat?Ik wil of Bpl met Sif Sanchez Aguero of Bbva met Neymar en Suarez
Ja maar dat was vorig jaar, hadden ze toen ook lightning rounds? Waren ze ook 48 uur in packs? Als ze vandaag niet komen zullen ze wel morgen komen ja. We zullen het zien :d Veel succes met handelen allemaal! Koop vooral je dure teams in een dezer dagen! Zou sowieso voor bbva gaan, combo met bundesliga is al helemaal top! Bpl vind ik maar slecht spelen altijd.
Heb gespeeld tegen hem vandaag. Hij was echt slecht, liep constant uit positie xD Hij is wel sterk moet ik zeggen. Ideale middenvelder
Ik ben confused mannen. Wanneer beginnen de lightning round? Ik heb alleen nog 35k shit packs? Dacht 8 uur de eerste maar zit al vanaf 8 te wachten
Tjonge jonge Bale,Reus,Neymar,Robben voor 1.1 miljoen?Op de ps3 is Robben alleen 620k en Bale 650 en Neymar 270