Thanks voor je reply x-junk! Wederom een positieve reactie aangaande de matchmaking van MCC. Goed om te horen! Als er nog meer mensen zijn die hun ervaringen willen delen? Keep em coming!! p.s. Waypoint vind ik vermakelijk maar neem ik niet zo serieus, het is voornamelijk de berichtgeving op neogaf, teambeyond waar ik waarde aan hecht. Op neogaf wordt over het algemeen genomen redelijk serieus en genuanceerd berichten gepost e.d. (al lijkt dat in het geval van de MCC wat minder het geval ditmaal. Dat op zichzelf zegt ook al iets).
Bij het spelen van Halo 5 kreeg ik continu silvers en golds in mijn team tegen mensen van mijn rank of Onyx, dus dat schoot niet op. Toch maar weer de MCC een kans gegeven. 2 keer oneven teams, 1 keer een incomplete match (eindeloos laadscherm) en een normaal potje. Dat is het me allemaal niet waard.
Frank O'Connor (a.k.a. stinkles) van 343i op 15/1/2015 aangaande de MCC: "The "wall of vagueness" is a combination of actually working busily to fix it and not wanting to make promises as we continue to try to fix it once and for all. Once that's done (and I have some optimism that will be soon), we'll have more detail and clear answers and can be less vague." Lastig om waarde te hechten aan de woorden van deze kerel maar iig een positief teken wat betreft verdere updates/ fixes. bron: http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=147477422&postcount=1818
Voor het gros van de community is het al te laat. Veel te laat zelfs. Net als toen met Reach en Halo 4. Te veel trash game mechanics en te weinig core Halo gameplay. Nu ligt het aan de MM en beperkte playlists en wederom geen ranked playlists.
Speel hem dan ook hoofdzakelijk voor de SP. Wanneer komt die ODST voor ons ook alweer? Op moment gewoon teveel op de PC aan het gamen, en ik moet zoals ieder jaar weer teveel console games afwerken nog.
"Als teken van waardering voor je blijvende steun in Halo: De Master Chief Collection, we hebben een gratis verlenging van 1 maand toegepast op je Xbox Live Gold-lidmaatschap. Veel plezier!" …
Deze morgen zat dit tussen men berichten van de xbox. Misschien krijg je het nog wel, gewoon wat later.
Ik ben allang weer terug gegaan naar Battlefield 4. Heb de MP van de MCC hooguit een uurtje gespeeld. Ook heb ik vandaag bericht gekregen van 1 maand verlenging van gold! Samen met ODST is het dan wel weer prima gecompenseerd lijkt me.
Die van mij is ook al lang weer bij de gamestore op de plank... maar wel blij met het maandje live voor nop!
Prima gecompenseerd? Gimme a break man..een game die een van de tofste collecties had kunnen worden qua MP is compleet verneukt. Dit maken ze nooit meer goed.
Ik ga er nog wel van genieten hoor. Omdat dit zo'n toffe collectie is, vind ik hem over een jaar ook nog wel leuk. Al moet ik er wel bij zeggen dat de online MP mij wat minder boeit en het mij vooral op de SP en offline MP gaat.