Bellen mer MS, je account word dan ff gelocked en dan zoeken ze het uit Bij mij waren er fifa packs gekocht van mn saldo, dat geld hebben ze na onderzoek terug gestort Weet alleen niet of ze dat ook met in game content kunnen doen
Ik denk dat je m'n opvatting account gehackt verkeerd hebt geinterpreteerd, ik bedoelde dat hierbij dat "alleen" m'n FUT account is gehackt. Heb iig een case aangemaakt via de site van EA... Ze nemen binnen 14 dagen contact op Mag hopen dat dit wat eerder is.
Sorry ja je hebt gelijk, bij mij was mn MS account gehackt maar bij jou is het je Origin account. Had ik overheen gelezen
Mensen die op mij gestemd hebben bij de XBW Awards, hartelijk dank. Zoals je kunt zien onder m'n naam heb ik twee awards gewonnen, namelijk Meest Favoriete Member en Meest Behulpzame Member. Toffe beloning .
Zo 300k verneukt aan 100k packs. Nog niet eens een mannetje erin die voor 5k weg gaat. Echt epic. Most high rated player men aars
Om nogmaals in te gaan op eerder onderwerp hier betreft het aanpakken van coin buyers/sellers. Hij is er alweer voor gebanned en probeert het dusdanig te laten lijken dat hij gehackt is..
Verwachten jullie dat prijzen flink gaan dalen vandaag? En ik ben nog op zoek naar een verdediging voor een Spaans team, dacht zelf aan Marcelo, Godin, Miranda & ....
Robben was gisteren nog 440k, hij is nu gestegen naar 480k. Verdomme! Bale was gisteren nog 445k hij is nu gestegen naar 467k. Scheisse!
Kocht Kroos gisteren voor 1,35 miljoen coins, half uur later was hij 1,6 en nu weer rond 1,35 lol. Kan daar sowieso weer dikke winst op maken mocht hij uit packs gaan.
Grappig dat je direct oordeelt. http://nl.tinypic.com/view.php?pic=28s526o&s=8#.VLuBu6YcFE4 Hierboven een foto dat m'n spelers gekocht worden voor bizarre prijzen zonder dat ik iets gedaan heb.
Als je niet mag verkopen, lijkt het me logisch dat er ook niet gekocht mag worden. Zonder aanbod kan er namelijk geen markt voor ontstaan.