[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ah Playstation, excuses. Ik keek naar de XBOX prijzen.

2. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    http://www.futhead.com/15/squads/17113400/

Middenveld niet echt gebalanceerd. Zou eerder met Khedira spelen ipv Modric, maar jij wil spelers boven de 70 pace. Vandaar Modric. Toch 70 defending, maar workrates kloppen dus niet helemaal. Ideaal zou nog zijn als je instructions in kan stellen, maar weet niet of dat kan op currentgen?

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Modric - James - Lahm is inderdaad wat aanvallend. Khedira zou ik daar inderdaad zeker bij doen ;).

Andere hybrids met 3 leagues:

4. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    die laatste ziet er leuk uit!

Heb net ook maar 2 100k packs geopend, speelde kiet met Sif Isco, schweini, ramires en alaba... Helaas niks blauw.. Houd ze wel allemaal nog even vast tot over twee weken,.

Goede tip trouwens van die remy! ik was er gister ook mee bezig en nnu weer, zijn te kopen voor 12/1300 en verkoopt Bin voor 2500

5. XLNC

XLNC Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Klinkt niet logisch, als er honderden zijn onder 2500 waarom word hij dan voor 2500 gekocht?

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Omdat hij voor de TOTY voor 4.000 coins verkocht werd, denken mensen hem na de TOTY weer voor een zelfde bedrag te kunnen verkopen. Inkopen voor 2.500 is dus helemaal niet zo verkeerd. Enige gevaarlijke is: je weet niet 100% zeker hoeveel hij nog gaat stijgen na de TOTY.

7. XLNC

XLNC Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Maar waarom zullen mensen 2500 betalen als hij ook voor 1500 te koop is? Gewoon te lui om goed te kijken? 10 pagina's nu met Remy voor 1400.

8. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    Je kan het zelf zien; ga naar de web app en zoek op remy zonder enige filter, dan zie je de bin soms op 1600 maar gemiddeld rond de 22/2500.. Als je twee paginas hebt zonder lage bin kopen mensen gewoon voor die prijs... Mensen kijken gewoon niet beter... Zoek je vervolgens zelf op maximum price 1400 oid en mass bid op 30 remys dan win je er 15.. Als je die allemaal tegelijk verkoopt dan raak je 1/3 kwijt etc etc etc.. mensen zijn inderdaad gewoon te lui of weten niet beter. Net trouwens een Sifgodin voor 129000 verkocht en een Sifclichy voor 149000 :lol:.. En heb een Totykroos gekocht voor 945000, benieuwd of dat iets gaat opleveren

9. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Zien jullie de prijzen bij SIF Godin en SIF Clichy ook stijgen? TOTY is bijna voorbij en de prijsstijging komt op gang. Ga mijn prijzen maar weer omhoog mikken. Zie mensen Clichy al voor 300k+ sellen en Godin 200k+. Zit daar zelf iets onder. :+

10. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
  11. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Thanx voor jullie hulp maar heb het nog maar even simpel gehouden met mn team

Weidenfeller
    Pisczek Boateng Benatia Alaba
    Schweinsteiger Gundogan
    If De Bruyne
    Toty Robben Lewandowski Reus.

Als Robben boven de 4mil is dan doe ik hem weg en gan dan voor voorhoede met
    Neymar Suarez Bale

12. XLNC

XLNC Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Trouwens die upgrades komen pas over een paar weken. Vorig jaar was 14 februari de eerste update en de tweede begin maart als ik mij goed herinner.

13. Kevacez

Kevacez PS5 GT: Kevacez

Leuk Bevonden:
    48
  14. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Jaa echt blij mee haha. Verkoop hem ook niet zit in men hoofdteam nu haha. Erg blij mee.

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Wederom 24 uur lang 100k packs, 2 per account. ;)

Ik heb m'n team af. Ik kijk even hoe het speelt (ik wissel Reus met Gustavo). Ik heb nog 333.000 coins over.

Oftewel:

Neymar - SIF Perisic - Robben
    Reus
    Khedira - Gustavo
    Marcelo - Pepe - Boateng - Pisczcek
    Leno

Hopelijk krijgt SIF Perisic nog een upgrade. :)

Robinxb360 vindt dit leuk.
  16. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Damn, gaan prijzen nog harder omlaag net nu ik Kroos kocht. Ach ja verkoop hem toch niet.

@Siemenn leuk om te zien dat je perisic in de spits hebt.

Laatst bewerkt: 18 jan 2015
    Siemenn vindt dit leuk.
  17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Je hebt het me meermaals aangeraden, dus ik ga vanavond eens kijken hoe hij daar speelt zodra ik in Mestreech ben ;).

Hij heeft in ieder geval geweldige statistieken. Mocht hij een upgrade krijgen worden die stats alleen maar beter.

18. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Heb hem zelf ook nog in mijn club, samen met Naldo SIF. Mocht een van hen een UP krijgen kan ik tevreden zijn.

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hoe vond je SIF Naldo? Hij past prima in een alternatief team voor als deze tegenvalt, maar ik vind 'm normaal altijd een beetje een slungel aan de bal. :+

20. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Hij is een beest! Maar te traag. Zowel Boateng als Benatia zijn beter. Een UP met meer pace zou hem beter maken.

Laatst bewerkt: 18 jan 2015

Deel Deze Pagina