[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

1. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    @thetiktak92 Succes! Vraagje alleen: hoe wil je een giveaway houden als je geen trade offers kan doen? Geef je dan gewoon het bedrag in coins aan iemand?

thetiktak92 vindt dit leuk.
  2. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ja als ik er 2/3 in deze prijsklasse verkocht heb ga ik ook weer omhoog. Als ik al mijn Godins tegen de prijs verkoop waar ik ze nu op heb maar ik ongeveer 1.5M winst op die gozer :+. Heb er de afgelopen dagen 4 verkocht rond de 150k, express wat goedkoper zodat ik met dat geld steeds kon restocken, begon vrijdag met 5 Godins en heb er nu 10 :)

3. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Mooi filmpje kerel succes met je channel! Heb in iedergeval geabboneerd. Facebook doe ik niet helaas dus doe niet mee voor de give away.

4. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Nice ge-edit! En leuke goals, heb geabboneerd voor je ;)

5. thetiktak92

thetiktak92 Active Member

Leuk Bevonden:
    55
    Dank jullie wel! Hmm goed dat je het zegt @Robinxb360 dan geef ik idd de coins weg, jammer dat trade offer niet meer kan.

*ondertussen aangepast naar 10,000 FUT coins voor de xbox one spelers.

Laatst bewerkt: 19 jan 2015
  6. Barbabravo

Barbabravo Active Member

Leuk Bevonden:
    411
    Is er iemand die dit team aan kan vullen? Deze spelers heb ik al (uit packs), maar voor de rest heb ik niet veel te besteden (doe niet aan handelen en koop geen coins).
    Heb het liefst Spaanse/Duitse/Franse/Italiaanse spelers erin.
    Heb het zelf ook wel geprobeerd maar vind het lastig en ik weet niet echt welke spelers goed en welke slecht spelen. Bij voorbaat dank : )

7. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Zoiets?

http://www.futhead.com/15/squads/17336297/

Barbabravo vindt dit leuk.
  8. thetiktak92

thetiktak92 Active Member

Leuk Bevonden:
    55
    Ik kwam op dit uit;

Ansaldi is non rare maar een hele fijne back!

9. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik persoonlijk vind zo'n non rare er altijd zo lelijk uitzien. Ook al is hij misschien goed. Ik zet ze er niet in haha, niet in mijn hoofdteam in iedergeval.

10. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    Khedira
    Alba Pepe Varane Marcos
    Casillas

Vraagje: Ik heb nu TOTY Robben getrokken uit een pack maar verder slechts 200k oid voor een team over, eigenlijk wil ik hem verkopen en er bijvoorbeeld zoeits van maken: http://www.futhead.com/15/squads/16325186/

Mensen zeggen weer dat ik een maandje moet wachten en ik heb best wel een redelijk team op dit moment staan maar ik weet niet wat nu het beste is. Prijzen zijn nu laag en als ik wacht krijg ik wel meer voor robben maar betaal ik (denk ik) meer voor het team wat ik wil samenstellen+ ik hou nog 600-800k coins over voor handelen en uitbreiden.

what to do, what to do

11. Barbabravo

Barbabravo Active Member

Leuk Bevonden:
    411
    Bedankt jongens, dat helpt me enorm :) Ik ga eens kijken welke ik ga maken

12. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    "Play the game and enjoy." Laat je niet afleiden door de prijzen. Je gaat toch niet een maand lang wachten als je de coins nu goed kunt gebruiken?

13. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik zou persoonlijk je TOTY Robben nog niet weg doen. Ik houd mijn TOTY Iniesta ook nog lekker bij me.

14. Marcelinho_NL

Marcelinho_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    61
    Hoe doe je dat dan want de mijne blijf ik er maar op gooien maar komt maar niemand :p Zet hem iedere keer weer nog voor een andere prijs tussen de 100,000 en 200,000.

15. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    het komt eigenlijk vooral neer op geluk, je moet maar net die luie/domme koper op de markt hebben die jouw kaart ziet en gewoon op buy now drukt. Ik zou mijn prijzen niet meer dan 20/30k van elkaar laten verschillen, zoals ik nu doe met 190/210k. En ook zou ik mijn prijzen niet steeds veranderen, vooral omdat het zoveel werk is, ik druk gewoon altijd op relist all :). Daarnaast is het gewoon puur geduld hebben en elk uur opnieuw erop zetten. Zorg dat je kaarten zo veel mogelijk op de transferlijst staan.

Geduld en niet in paniek raken is het aller belangrijkste, Godin zn BIN gaat alleen maar stijgen en het zal mij niks verbazen als ik mn laatste paar voor 250/300k verkoop. Gewoon blijven listen en hopen :thumbs:

Edit: ik weet niet hoeveel je er hebt maar het is altijd beter als je er veel hebt. Omdat onze doelgroep de luie/domme kopers zijn is het handig als jouw spelers een hele pagina op de transfermarkt vullen. De koper ziet dan alle prijzen op de eerste pagina tussen de 190/210k en gaat er van uit dat dat dan wel de normale prijs zal zijn.

16. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    @fllix313 Je denkt dat hij straks voor 200/300k weggaat? Vind dat erg optimistisch. Ramos is nog goedkoper dan dat en 9/10 prefereert hem boven Godin dan.

17. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik zeg niet dat zn BIN 300k wordt maar ik geloof wel dat ik m aan een of andere mafkees voor dat bedrag kan verkopen over een tijd. Het is zelfs al gedaan door iemand anders.

Daarnaast is deze methode ook bijna volledig gebaseerd op optimisme, maar het werkt wel.

18. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Zou dan voor zoiets gaan, dan niet Navas maar gewoon Vela.

http://www.futhead.com/15/squads/17344961/

19. Marcelinho_NL

Marcelinho_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    61
    Ik heb er maar 1 haha :p

20. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Bluh, laatste 100K pack 0,0. Hoogste was 86 Muller die voor 2200 weg gaat. Rest allemaal 650 tot 900 coins helaas. In totaal 5 100K packs geopend en wat Jumbo packs. 1 goede pack gehad met TOTY Iniesta en Yaya Toure. ( 100K pack ook ) Hier houd het TOTY pack opening voor mij op haha. Mag niet klagen, heb wat ik wou. Toch 1 blauw kaartje :D

Deel Deze Pagina