[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

1. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Lol, ja dan zal je veel geduld/geluk moeten hebben. Maar deze methode kan je praktisch met elke inform doen. Als je bijvoorbeeld 120k hebt om te investeren kan je ook 10X cacares kopen voor 12k en voor 20k/25k erop zetten. Met dat geld kan je dan weer nieuwe informs kopen en zo ga je door.

Het duurt even, maar voor mij is dit veruit de meest winstgevende methode van handelen, zonder al te veel risico en zonder dat je uren de markt hoeft af te struinen naar 'goede deals'.

Pride vindt dit leuk.
  2. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Heb paar caceres gekocht. Wat minder risico als het niet verkoopt. Lager als die zakt hij niet en zo wel maak ik met de Quick sells weinig verlies. Staan er nu voor 22k op. Thanks!!

3. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Ik zou ze wat duurder zetten. Zie er genoeg gaan voor 35k in het topic op het EA forum. ;)

4. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ohh wel? Maar ik heb er geen 8 of 9 he dus kan geen pagina vullen. Maar ga het proberen! Als ik deze zo kan verkopen gaat de prijs omhoog haha.

5. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    heb je een link naar die threat?

6. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
  7. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Twijfel of ik Robben toty in de spits zal zetten denk toch dat ik dit houd

Weidenfeller
    Pisczek Benatia Boateng Alaba
    Schweinsteiger Lahm
    Gotze
    Toty Robben Lewa Reus

Robben nu al 4mil op ps3 haha

8. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Jap goed team vind ik. Heb het zelfde gehad, Als je coins hebt nog Neuer erin.

9. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Neuer is op ps3 bijna 300k dat ga ik echt niet voor een keeper betalen,Robben 19potjes 23 goals

10. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Neuer is het waart. ( vind ik ) op Xbox One heb ik hem voor 179K kunnen komen in de crash. Die kerel houd shit die geen enkele keeper heeft. Is nog altijd beste keeper in de game ( Althans rating en stats) dus ja daar betaal je voor. En dan is je team wel af vind ik.

11. brambino12

brambino12 Voetbal-encyclopedie

Leuk Bevonden:
    3
    Heb nog geen NIF Neuer gehad, maar twijfel zelf enorm tussen NIF Neuer en TOTY Neuer. Wil hem halen als: baas in de goal en wachten en met een mooie winst verkopen. Daarom twijfel ik of hij veel stijgt en het ondertussen goed doet in de goal, of dat ik de normale Neuer halen en dan TOTY Lahm erbij pak en eventueel nog Ribery/Reus/Robben voor de flank..

12. mutantemile

Leuk Bevonden:
    44
    thanks

Ik heb vandaag een paar potjes gespeeld met dit team: http://www.futhead.com/15/squads/17393825/..

Kan inmiddels wel zeggen dat kroos echt heerlijk speelt. Steekballetjes van zijn voet zijn altijd perfect. De vrije trappen zijn echt allemaal raak, in elk geval tussen de palen. De pace mis je wel een beetje maar had een catalyst kaartje dus ging net.. Heel bal vast. Iniesta aan de andere kant vond ik tegenvallen. Zijn passes en diepe ballen waren wel echt heel goed maar kon nou niet zeggen dat hij beter aanvoeld dan zijn nif.

Dus puntje bij paaltje ga ik ff wachten tot ze wat stijgen in waarde als ze straks uit de packs zijn en dan iniesta verkopen! Hopelijk als ik dan suarez verkoop en met de winst van een aantal godin's en clichys kan ik dan een messi in de spits.. Op de plek van Iniesta ben ik nog niet zeker wat daar gaat komen. Ik denk Khedira of modric. Schweinie nog een keer wisselen met lahm en kijken hoe dat speelt

Laatst bewerkt: 19 jan 2015
  13. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Normale Neuer is al een baas. Zou dan eerder investeren in robben/reus/toty lahm.

14. thetiktak92

thetiktak92 Active Member

Leuk Bevonden:
    55
    Jullie hebben aardige teampjes hier pfff, dit is mijn BPL team:

15. TAN UNITED

TAN UNITED Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    SiF lacazete nu op 215k Wat denken jullie wat hij waard zal worden als hij een update krijgt? Zit te twijfelen om hem nu te verkopen en dan 2x SIF godin erbij te nemen

16. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Heerlijk, toty eindelijk uit packs. Kroos toty al op 1.3 miljoen. Had er twee gekocht. Een voor 1.3 en de ander voor 1.05 miljoen :)

Ff kijken wanneer ik verkoop. Minimaal 1.7 hoop ik op.

17. XLNC

XLNC Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Gaat hard inderdaad. Luiz vanochtend nog 415k nu al 500k.

18. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Ik geniet van mijn vriendjes Godin en Clichy. Fun has begun.

19. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Idd laat de fun maar beginnen ik heb als ik alles op transferlijst verkoop 400k en heb nog toty Robben Sif Godin If Caceres If Vidic en een team met Reus,Lewa,Lahm en Schweinsteiger.Hoop zo dat Robben richting de 6gaat en Ronaldo 4,5 blijft dan kan ik voor de 1ste x in fut sinds 4jaar met Ronaldo spelen

20. mutantemile

Leuk Bevonden:
    44
    Iedereen die zijn team heeft gemaakt en nog munten over heeft; de squad fitness kaartjes kan je nu kopen voor 450/500.. Deze zijn over een week of twee waarschijnlijk weer zo'n 1200/1500 waard..

Deel Deze Pagina