FM5 [Finished] V8 Supercars Season 2 [PRO] [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 19 jan 2015.

1. NovaCaine

NovaCaine XBW Racer

Leuk Bevonden:
    80
    Flavour baalt dat zijn Rift niet werkt op de xbox

2. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Omdat ik in de titel van t topic lees,dat dit ook al het signup topic is, bij deze mijn aanmelding: #14 azt b tender

3. f1freaky

f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

Leuk Bevonden:
    120
    Me too: #3 f1freaky

4. Menno88

Menno88 BMW S1000R

Leuk Bevonden:
    32
    Vertel??? :)ben wel benieuwd

En uiteraard #88

5. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    @Menno88

We hadden het er na de race over om misschien in een toekomstige cup de vrijheden die nu voor iedereen nog geldt wat betreft rijhulpjes en/of camerastandpunten voor pro's in te perken, het op die manier voor pro's iets 'lastiger' te maken, en het veld mogelijk iets dichter bij elkaar te brengen op die manier. Denk niet dat dit topic de aangewezen plaats is om dit verder uit te diepen, maar ik verwacht dat het vanavond vast wel weer eventjes ter sprake kan komen tijdens het 'testen/oefenen/vrij racen'.

6. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    De lobby instellingen zijn zo beperkt geworden. Is dat nog mogelijk dan?

7. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
  8. NovaCaine

NovaCaine XBW Racer

Leuk Bevonden:
    80
    #15 is er ook. En ik denk vanavond ook wel ff.

9. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    #76 ofc :+

10. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    #79 ovb. Duidelijke voorkeur voor zondag ivm studie.

Sent from my iPhone using Tapatalk

11. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Als je dat ff in de poll zet. :p

12. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.150
    #30 please. Het zou wel handig zijn als je de lobby in 2 groepen kan delen + verschillende instellingen kan geven. Dan werkt het wel zonder dat je hoeft te vertrouwen op de coureurs zelf, want dat werkt niet altijd gezien de ervaringen in het verleden :)

13. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Dat was dacht ik mogelijk om teams te creeren. Op Forza 4 iedergeval en dan kon je de instellingen voor 1 groep doen.

14. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ja de buckets werken inderdaad. Ik zal binnenkort een voorstel doen van wat er mogelijk is.

15. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Denk dat ik er wel vanaf zie als het een cup wordt voor de pro's zonder tcs en al die shit en die camerastanden....

16. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Camera laat ik vrij voor de veiligheid. Met een stuur is het op die manier namelijk onmogelijk om om je heen te kijken.

17. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Ik vind het wel een goede toevoeging al zou ik niet gaan voor het uitschakelen van Assists.

Het uitschakelen van een racelijn en een verplichte camera standpunt (cockpit view) ben ik zelf wel een voorstander van. Ik denk alleen dat je met assists uitschakelen bij de PRO's op een gegeven moment zorgt dat alle pro's sneller gaan rijden en het gat naar een SEMI/AM toe misschien wel groter word.

EDIT : Lees nu flavour zijn bericht over het met stuur rijden. Hoe kijken jullie op dit moment eigenlijk om jullie heen met stuur?

18. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Maar je bent dan ook koning-rijhulp haha
    Mij lijkt het een interessante toevoeging al verandert er voor de ene rijder misschien wel meer dan voor de ander.
    Maar...je bent pro of je bent het niet he ;)
    EDIT: hmm laten we het er vanavond anders over hebben, of hier:
    http://forum.xbw.nl/threads/algemeen-ideƫen-voor-competities.169608/

19. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Met Forza kan het eigenlijk alleen door direct achter je te kijken of door de camera achter de auto te plaatsen om zo wat overzicht te hebben.

Voor de meesten is het het leukste denk ik met racing lijn, ABS en Stability Control compleet uit en camerapunt, sturen op normaal/simulatie en Traction Control vrij laten. ABS helpt met remmen en Stability Control helpt met insturen wat beide niet echt nodig is gezien de mechanische grip. Traction Control helpt met accelereren en gezien de power van de auto is dat wel veilig om op zijn minst te hebben en met simulatie sturen is het gewoon een compleet ander spel en in mijn geval niet snel genoeg aan te leren. Ik snap dat de uitdaging tof kan zijn zonder assist (en in het geval van de V8's ook realistisch aangezien het in het echt ook zonder is) maar ik denk dat het grote deel van het veld er minder plezier aan beleefd zo extreem. Ik zelf speel nauwelijks nog Forza en elke keer spelen is wennen. Met zo'n bak aan power weet ik nu al dat ik daar geen plezier aan ga hebben.

20. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Tuurlijk is het een uitdaging om alles uit te zetten, maar voor de veiligheid kan je beter je TCS aanlaten, want als je daarbij de verplichte cockpit view erbij doet, dan denk ik dat er een hoop ongelukken gebeuren en het plezier weggaat en dat zou zonde zijn

Deel Deze Pagina