1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Heb afgelopen week flink wat uurtjes Battlefield gespeeld (in party) en heb geen problemen gehad. Zit ook in het preview programma.
     
  2. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Hier elke avond met een man of drie bezig met COD ... geen party problemen.

    Wat ik me wel afvraag is of er nog es wat gaat komen voor dat doelloze camera ding dat de naam Kinect heeft.... want op dit moment lijk het erop dat het weer het zelfde feest is als met de 360.. beetje jammer!
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tsja mensen wilde een kinectloze versie. Dus veel devs doen er niet veel meer mee.
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    En terecht :) ik hoef geen camera op mijn porum als ik aan het gamen ben. Het zal altijd een gimmick blijven, iets voor erbij. Het gaat nooit de controller vervangen en dat moet MS zich gaan realiseren. VR, dat is een ander verhaal. Daar moet men in investeren ipv een camera met spraaksensoren
     
    Lethal AK47 vindt dit leuk.
  5. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    En dat is gewoon jammer... en weer zonde van het geld voor de mensen die hem er vanaf release verplicht bij hebben moeten kopen
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Echt... posts als deze kunnen me zo frustreren. o_O Dit is zo anti-innovatie.

    Ik ben het op 1 punt met je eens, dat we de Kinect nooit gaan gebruiken om games te spelen waar je een controller voor nodig hebt (logisch). Maar er zijn ook allerlei gameconcepten mogelijk mét Kinect. Daarnaast zijn het vooral de niet-gaming toepassingen die zo belangrijk zijn, en ook super gaaf zouden zijn, als Microsoft én de community beter zijn best deed.

    • Voice commands om je Xbox One álles te laten doen (films en muziek, internet browsen, content op je console browsen, apps gebruiken)
    • Handgebaren om content van je Xbox One te "swipen" naar een ander device (via Smartglass)
    • Gezichtstracking om personen te herkennen en gepersonaliseerde content aan te bieden
    • etc. etc. etc.

    Maar als iedereen Xbox One zonder Kinect koopt blijft dat een beetje crappy...
     
    Ypuh vindt dit leuk.
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    • Voice commands om je Xbox One álles te laten doen (films en muziek, internet browsen, content op je console browsen, apps gebruiken)
    Meh, heb je geen camera voor nodig, dit kan ik ook met mijn headset aangesloten op de PS4.
    • Handgebaren om content van je Xbox One te "swipen" naar een ander device (via Smartglass)
    Tsja, dat zou je ook kunnen oplossen door een knop in te drukken.
    • Gezichtstracking om personen te herkennen en gepersonaliseerde content aan te bieden
    Daarvoor zijn toch profielen? Dit lijkt mij pas echt een gimmick :+
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ben het niet met je eens Jorrie. ¯\_(ツ)_/¯

    Het kan inderdaad met een headset, maar die moet je op je hoofd zetten. Batterijen, of aansluiten op je controller, zit in de weg... ideaal als het geïntegreerd wordt in één apparaat dat ook nog al die andere functies heeft.

    Het zou inderdaad via een knop kunnen, als je met de controller bezig bent... het hele idee is dat de Kinect je toestaat de Xbox One "on the fly" te gebruiken waar je ook bent je in woonkamer. En dan hoef je dus niet eerst je controller te pakken. Gewoon zeggen wat je wil. Instant Action.

    En ook voor profielen is het zo veel handiger... je staat voor de Kinect en hij logt je in. Anders moet je eerst een controller pakken, de Guide openen en je profiel kiezen, uitloggen/inloggen. Ideaal alas de Kinect dat automatisch voor je doet.
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Helemaal niet doodpraten, ik zie echt het voordeel van draadloos, contactloos en instant. Als dat écht goed werkt gaat het zo veel handiger en fijner zijn dan een controller en headset.

    Niet voor gamen zoals ik al zei, maar wel voor media center applicaties en apps.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik gebruik hem toch best vaak die Kinect. Heb hem laatst weg gedaan om te kijken of ik het ging missen en dat gebeurde. Dus heb hem weer aangesloten.
    Als ik de keuze had gehad voor de release om er een zonder te nemen had ik dat gedaan. Maar nu ik hem heb. Heb ik er toch heel veel gebruik van gemaakt.
    Het is hetzelfde als alle je games digitaal hebt. Mensen zeggen je kan toch ook even van bluray switchen etc dus waarom is digitaal dan zo fijn etc. Je merkt het pas als je het echt gebruikt dat het een stuk fijner is.
     
    Gamersea vindt dit leuk.
  12. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Ik vind de kinnect soms wel handig.. Pratend me xbox aanzette en ff vrienden joinen in een party terwijl ik in me keuken tegerlijkertijd koffie aan t maken ben tegen de tijd dat me koffie klaar is staat me xbox startklaar om verder te gaan met me controller
    Tis mischien overbodige luxe maar soms echt wel handig!
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb gisteren de Evolve beta geuninstalled, toch blijft het tiletje ervan op mijn Home screen staan. Een zwarte tile met Evolve open beta tekst. Hoe krijg ik dit weg? Full reboot hielp niets.
     
  14. WhiteIce

    WhiteIce Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    9
    Verwijderde dingen blijven na verwijderen altijd nog als tile ertussen staan, omdat dat zeg maar recent geopende dingen zijn. Kwestie van wat apps en games openen zodat ie ertussen uit wordt gegooid. Tenzij er wat anders aan de hand is bij jou.
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Echt... Boeiend joh. Kan mij echt vrij weinig uitmaken dat jij je daaraan frustreert ;) Ben het met Jorrie eens. Ik vind de kinect geen innovatie en met mij zijn er genoeg die het geen innovatie vinden. Zoals ik al zei ben ik juist voor innovatie, maar dan met dingen zoals VR brillen. Dat vind ik een stuk vetter dan een camera op het dak van de tv. Ieder zijn ding, maar je hoeft je niet te frustreren aan mij, omdat er een gadget geflopt is waar jij wel het nut van in ziet.

    Als MS er ook écht vertrouwen in had gehad, hadden ze niet een versie zonder kinect op de markt gebracht. 100 euro is gewoon te veel voor een apparaatje erbij. Leuk en aardig dat je dan dingen gemakkelijker kan doen náást het gamen, maar het merendeel heeft toch echt een console om te gamen.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  16. dutchpride0318

    dutchpride0318 New Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo een vraag tussendoor, heb zelf al een topic aangemaakt maar er wordt niet op gereageerd vandaar dat ik het hier eens probeer.

    Heb me xbox one aangesloten op me benQ gaming monitor vanwege te veel input lag op me Samsung tv en nu wil ik tv kijken via xbox en me upc mediabox maar wil ook tv op me Samsung tv kunnen blijven kijken, is dit mogelijk?

    En is er iets mis met het xbox netwerk, me nattype is open maar er zijn problemen met social en gaming??

    Hier is de link naar het hele topic van mezelf
    http://forum.xbw.nl/threads/xbox-one-upc-mediabox.175602/

    Greets
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  18. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Yep. Mac de deur uit. Alles weer 1 systeem. :)
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Phil nu on stage.
     
  20. DarkRuleR

    DarkRuleR Active Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    25
    Heb je nog steeds input lag als je de tv in game modus zet???


    Sent from my iPad using Tapatalk HD
     

Deel Deze Pagina