Ik vroeg me af of er binnenkort ook mensen zijn om VoG HM te runnen, ik heb namelijk energy's nodig om wapens te levelen
Hard mode (Woensdag 20.00) @Maddmonkey @bulletproof010 @Hybrid @Flayner @Ic3DFire @thiez @nawa @010 Rhoon NL Hard mode (Donderdag 20.00) @Maddmonkey @nawa @Ic3DFire @bulletproof010 @Hybrid @010 Rhoon NL @Raafie @Flayner @thiez Normal mode (Woensdag 20.00) @NE0 ID @Dave Paparazzi @Sake1989 @Graveheart Ik ben donderdagmiddag ook beschikbaar om bij een normal run mee te helpen (of als er mensen zijn die hard mode willen doen, die dat dan donderdagmiddag kunnen doen?) We kunnen trouwens woensdag en donderdag ook wel 2 a 3 runs doen. Dat bijvoorbeeld morgen Rhoon en nawa gewisseld worden voor 2 die dan bij het groepje zitten?
Ik wil de Hard Mode volgende week gaan proberen. Dus als er een planning/schema gemaakt word Ga m'n Hunter naar level 32 tillen aangezien ik nog steeds een Chest mis voor m'n Titan. Succes aan degene die morgen de Hard Raid doen! Ben heel benieuwd naar jullie bevindingen!
Zo ziet het er tot nu toe uit dan. Ik ben donderdagmiddag ook beschikbaar om bij een normal run mee te helpen (of als er mensen zijn die hard mode willen doen, die dat dan donderdagmiddag kunnen doen?) We kunnen trouwens woensdag en donderdag ook wel 2 a 3 runs doen. Dat bijvoorbeeld morgen Rhoon en nawa gewisseld worden voor 2 die dan bij het groepje zitten
Heb eventueel vanavond wel interesse om mee te doen met normal mode. lvl 29 titan, weinig tot geen ervaring met raids. Ben vanaf een uur of 7 online. Zal proberen om voor 8 uur nog op lvl 30 te komen. Mochten jullie me erbij willen hebben, dan hoor ik het wel
Ik vind het prima, hopelijk kunnen we het goed uitleggen (Monkey is echt super op dat gebeid!) en tot de deathsinger is niet zo moeilijk
Ik wil vanavond nog wel ff Crota doen, mocht het niet lukken dan laat ik het @Graveheart wel ff weten.
Ik heb verschillende stukjes los van elkaar al gezien en mee mogen doen.. Al met al heb ik de hele raid wel gezien, maar nog nooit volledig voltooid. Ik zal monkey toevoegen als vriend op Xbox Live. Dan zie ik de rest vanavond vanzelf wel
Heb je ook toegevoegd inmiddels! Spreken elkaar vanavond wel ff dan Heb trouwens ook een Ice Breaker. Welke wel handig is voor het killen van de boomers bij Crota