1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

twijfel over aanschaf X BOX

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door diazull, 28 mei 2002.

  1. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een ps2 hier staan, maar ik heb al in geen tijd het gevoel gehad dat ik een bepaalde game moet hebben, ik zie de eerste maanden ook geen games voor me in het vooruit zicht, eind dit jaar komen er wel weer mooie games uit maar ja daar heb ik nu nix aan.
    nu orienteer ik me veel op de BOX en de cube, maar de cube valt nu ff voor me af omdat ik geen mooie launch games voor mezelf zie.
    dus dan hou je de XBOX over, Halo vindt ik wel tof, rsc of pgr lijkt me ook wel mooi ( al weet ik niet welke ik zou moeten nemen)
    ik kan mezelf niet over halen om de Xbox aan te schaffen, ik twijfel heel erg. kan ik de komende 2 maand nog mooie games verw88 voor de xbox, want anders kan ik net zo goed w88 tot het einde van het jaar dat alle top titels binnen druppelen.
    en mischien is er dan meer duidelijkheid over de XBOX future hier in europa. ik lees toch nog veel twijfel verhaaltjes over de box en nu live ook onzeker is maakt het alleen maar moeilijker.
    ps2 heeft altijd veel games en ook vanzelf sprekend mooie en goede top titels.
    als iemand wat inside info voor me heeft en wat tips of comments over de xbox , please daar ben ik blij mee, ik wil nu ff duidelijkheid wan tdan kan ik van de week deze twijfel achter me laten en weer es gaan gamen!!!
     
  2. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik heb zelf ook al zitten twijfelen maar een aantal redenen geven gewoon de doorslag om toch een xbox te kopen:

    -Halo is gewoon iets dat moet je gezien hebben(PC versie laat nog heel lang op zich wachten)
    -Om de prijs hoef je het niet echt meer te laten
    -Heb je de E3 gezien??? :9
    -Xbox Live is gewoon de toekomst: http://www.xboxmaniak.com/?page=video2&nbr=7 (moet je ff checke dat filmpje)
     
  3. X-Booster

    X-Booster New Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    0
    dat filmpje ziet er echt mega-vet uit
    ik wil xbox-live nu!!! :D

    ik was ook aan het twijfelen om een xbox te kopen, maar ik heb er zeker geen spijt van!!! Ben er mega-content over

    sorry, maar ik ben niet echt op de hoogte van de niewste spellen, dus ik weet niet wanneer er nog is een topgame uitkomt
    maar kan je je niet ff bezighoude met halo, PGR, DOA3, RallySport,... ben je wel even zoet mee denk ek :D
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2002
  4. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    En anders wacht je gewoon tot end van het jaar, dan kan je er niet meer omheen! :+
     
  5. inod3

    inod3 Murai is een aap :-)

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Sja, als je al een PS2 hebt maakt dat de keuze alleen nog maar moeilijker...

    Ik heb sinds een week of twee een Xbox en ik ben er zeer tevreden mee en heb er zekers geen enkel spijt van dat ik em heb aangeschaft. Ik heb er wel lang over gedaan totdat ik tot de keuze tot aanschaf kwam. Er zijn een aantal redenen waarom ik het juist wel heb gedaan:

    1) prijs is nu redelijk
    2) het is en blijft voor de komende 3 jaar de beste console die er is.
    :cool: de release titles zien er mooier uit op de Xbox.
    4) M$.
    5) Xbox Live

    Nummer 4 is een moeilijke. Van een kant heb ik een afschuwelijke rot hekel aan M$ wegens dat Wincrap. Ik ben zelf een Linux freak. Maar van de andere kant ben ik een realist. Ze hebben het geld, ze hebben de know-how, ze hebben een enorme steun van de Grote Jongens in het development wereldje en ze hebben het geld. Als je alleen maar naar de lineup van de releases kjkt die in de herfst uit komen. Mijn god! Ik bedoel maar: Project Ego wordt Xbox only. Dat is iets wat je niet zomaar voor elkaar kijrgt. Ik kom zelf uit het wereldje en heb een aantal jaar voor een Game uitgever/developer gewerkt. Ik heb zelf op de ECTS in Londen gestaan en weet hoe moeilijk het is om een grote vis (Konami, Lionhead)) binnen te slepen. M$ is het gelukt en neem van mij aan dat zegt veel, heel veel over een bedrijf dat zich serieus wil bezig houden met console gaming.

    En dan natuurlijk Xbox Live. Online Console gaming met voice ondersteuning!! Wat wil je nu nog meer?!?!

    Als ik jou was zou ik je PS2 te koop zetten en voor een Xbox gaan. Serieus!!

    Naja, ik hoop dat mijn geblaat je iets help in je keuze.

    suc6,
    inod3
     
  6. X-Booster

    X-Booster New Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    0
    wel een slecht voorbeeld dat je er uitpikt! Lionhead kan niet kiezen op welke console ze project ego uitbrengen, want alleen de xbox is geschikt, want alleen die heeft standaard een harddisk, en dat was nodig voor het spel
    dus dat was niet zo moeilijk om die exclusief te maken

    maar Death or alive 3 vin ik wel fantastisch dat ze die exclusief hebbe kunne krijge! dat was helemaal niet iedereen gelukt, die met een niewe console begon (proficiat MS!:)) dus zijt maar gerust, er kome heel veel goede spelle op xbox
     
  7. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zal even uitleggen hoe dat is gegaan met Dead or Alive...

    Ze hebben een contract dat hij eerst op de Xbox uitkomt (ooit gezien dat er geen "Only on Xbox" opstaat?) als het spel dan goed verkoopt (dat doet het, ruim een miljoen kopietjes) dan besluit tecmo om geen versies voor andere consoles te maken omdat hun spel goed loopt op Xbox, en daarmee openen ze ook de deuren naar volgende exclusieve titels. zoals ninja gaiden etc.

    Dus als DOA niet goed had verkocht was er nu allang een Gamecube of ps2 versie van.

    De titels die je in de herfst gaat zien zijn echt geweldig, denk ook dat je er simpelweg niet meer omheen kan om een Xbox tte kopen dan, en dan twijfel je echt niet meer.
     
  8. X-Booster

    X-Booster New Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    0
    algoed dan maar dat DOA3 goed verkocht heeft! krijge we binnekort dan exclusives van tecmo
    joepie :D 8)
     
  9. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Check alleen al het filmpje van Ninja Gaiden
    Das Gewoon Ultimate Coolness
     
  10. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Jah duh aapie, waar heb jij gezeten met E3 ;)

    Ninja Gaiden, Doa Xtreme Beachvolleyball, Dead or Alive 4, en meer maar ik ken al die namen niet.

    Alles van Tecmo word nu zo'n beetje Xbox only geloof ik. (2nd party developer?)
     
  11. Bloody_Apron

    Bloody_Apron Guest

    filmpje is zwaar cool
     
  12. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Een van de titels waar ik het meest naar uitkijk, weet zeker dat buiten de standaard Tecmo grafische schoonheid de gameplay ook super is. Yep, we worden verwend met dit doosje.
    Het is echt niet normaal wat we allemaal gaan krijgen...het leven van een xdozer zal over roosjes gaan.:9
     
  13. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Jaja, ik heb hem sinds gisteren en, OH MY GOD!

    Heerlijke computer gewoon, met Halo en Pgr gelijk twee toppers erbij gehaald ik kon die controller gewoon niet loslaten8)
     
  14. TheOne2000

    TheOne2000 Oldschool Xboxer

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    0
    als je een bout game als Wreckless! op xbox en ps2 vergelijkt zie je al genoeg verschil en deze game zuigt nog wel ;)
     
  15. Graveman

    Graveman Geest verkenner

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag de draad... Ik twijfel over aanschaf xbox...

    Twijfel??

    Twijfelen dat doe je over dingen waarin de voor en tegen elkaar tot op zekere hoogte in evenwicht houden. Dat is in het geval van de xbox niet zo, dus gewoon kopen is het devies.
     
  16. CyberPunk

    CyberPunk XBW Elite member

    Berichten:
    2.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Hé Diazull!!
    Over een maandje komt Hunter The Reckoning uit, dat is een third person horror action game, en die heeft al vrij hoge scores gekregen in Amerika.. Das dus ook al een titel om naar uit te kijken.
    En natuurlijk Ninja Gaiden, Otogi, Marakumo, Toa Feng, Kakuto Chojin, The Unseen, Blinx The Timesweeper...

    Bekijk anders even deze site: www.tothegame.com
    Hier vind je alle releasedates van de spellen, en de info erover..
    Klik gewoon bij upcoming (dat zijn de games die nog moeten komen) op Xbox en dan op all.. Dan heb je alvast een idee van wat er op de Xbox gaat komen!

    Ik kan je één ding zeggen, en dat is als je een xbox koopt, dat je niet teleurgesteld zal zijn..
    Naar mijn smaak komen er op de Xbox nu al betere titels aan dan erop de PS2 uitkomen.. Maar dat vind ik.
    Succes! :)
     
  17. X-Booster

    X-Booster New Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    0
    op de PS2 kome wel veel titels uit, maar het meeste is echt wel crap. Niet dat er geen slechte spellen zijn voor xbox, maar naar mijn gevoel toch veel minder.

    Xbox is echt wel de beste keuze, en je hebt al een ps2, dus waarom niet...?
     
  18. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Hunter the reckoning is hier pas in Juli :mad: ik wou dat wij tegelijk de releases met de US hadden...
     
  19. CyberPunk

    CyberPunk XBW Elite member

    Berichten:
    2.004
    Leuk Bevonden:
    0
    We worden zoals gewoonlijk weer helemaal achtergesteld in Nederland!! :'-(
    Ach nog een maandje, dan heb ik PGR en RSC ook wel weer uitgespeeld.. En dan kan ik beginnen aan een nieuwe game! :)
     
  20. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Hehe jah daar heb je wel gelijk in laat ze dan =( opschieten met mijn reward pack

    edit: k zie trouwens voor deze zomervakantie niet echt super coole games gepland... eigenlijk alleen
    Hunter
    Buffy
    en Spiderman
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2002

Deel Deze Pagina