Ik heb nu precies 3 jaar een Asus laptop, de K53S versie.. Ben echt dik tevreden over deze laptop, maar de laatste tijd moet hij wel aan het stroom blijven anders valt de laptop om de haverklap uit.. Daarnaast heeft iemand op mijn laptop gestaan (misschien ikzelf in dronken toestand, maar ik geef vooralsnog de schoonmaakster de schuld
) zodat er vanaf de linkerbovenkant naar beneden tot aan de helft van het scherm een zwarte veeg zit, die steeds groter wordt..
Nu kan ik 2 dingen doen, namelijk;
- het scherm vervangen, en met deze laptop doorgaan, dus altijd aan het stroom wat ik niet altijd ideaal vind.
- een nieuwe laptop kopen. Mede dankzij het winnen van een iphone 6 bij de BCC, welke ik voor een mooi prijsje kan verkopen, heb ik dus best wel een ruim budget tot mijn beschikking (1000-1100 euro). Ik zit dus te denken aan een Macbook air, of een nieuwe Asus.
Vanaf februari of april ga ik afstuderen, dus ik ga hem vooral hiervoor gebruiken, en het zou dus fijn zijn als ik hem makkelijk mee kan nemen met het openbaar vervoer. Verder gebruik ik mijn laptop vooral voor het internet, het kijken van films en series, en voor heel af en toe eens gamen.
Wat raden jullie mij aan?
Klik om te vergroten...