Ben met wat nieuwe armor pieces ook eindelijk level 30 nu. Maarre spelen jullie de raid wel eens op een zondag- of maandagavond? Dat zijn mijn enige game-avondjes en ik ben @#$ nog altijd een raid-maagd (mooi woord voor scrabble). Mocht er eens een raid gepland worden op één van die avonden ben ik graag van de partij....
Ik heb nog wel mensen die later in de week willen porunga. Crazy en shiz (@RVDV) vanavond mee met de normal run?
Met hoeveel zijn jullie nu? Wil eigenlijk de hard raid doen maar als die vol zit of te weinig man hebben voor een tweede groep dan doe ik wel mee! Sent from my iPhone using Tapatalk
Ik heb wel interesse in een Raid, normal of hard. Ik ben vanavond beschikbaar. Ik been een Lv31 Warlock of een Lv31 Hunter
@Graveheart, ik kan vanavond ook om 20:00 Normal Raid Dus als @Maddmonkey me weer op de lijst zet, prima. Hard Mode doe ik volgende week wel. Weet ik wat ik kan verwachten
Hard mode (Woensdag 20.00) @Maddmonkey @bulletproof010 @Hybrid @Flayner @Ic3DFire @thiez (run 2 @ ~22:00) @nawa @010 Rhoon NL Hard mode (Donderdag 20.00) @Maddmonkey @nawa @bulletproof010 @010 Rhoon NL @Raafie @Hybrid (2e run) @Ic3DFire @Flayner @thiez Normal mode (Woensdag 20.00) @NE0 ID @Dave Paparazzi @Sake1989 @Nightbringer @Graveheart @CrazY Reserve: @Rampage Dus... Lijkt mij dat er vanavond wel flink geraid gaat worden
Ik kan donderdag denk ook wel met de tweede ronde mee doen op hard!! Sent from my iPhone using Tapatalk
Donderdag zit jij al in de eerste groep of bedoel je die en de tweede? Ja we moeten even kijken wie 2 of 3 32's heeft Als je vanavond half 10 er kan zijn, dan zijn we denk ik wel aan ronde 2 toe