[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

1. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Het is mogelijk om je complete TV te vervangen door die HoloLens, een TV is namelijk ook maar een 2D-vlak. Het zou kunnen dat je met dat ding op games speelt als normaal (door een projectie van de game op bijv. een muur), maar je tegelijkertijd gebruik kan maken van de ruimte om je heen. Denk een Skyrim of Dragon Age waarin je je complete inventory voor je neus op tafel hebt staan, of draken die je scherm uit komen vliegen. The sky is the limit.

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Het is andere technologie, zie het als met Deus Ex waarbij de realiteit een ''boost'' krijgt dus bepaalde dingen ''verbeterd'' worden, je ziet wat een bepaald object doet en wat de mogelijkheden zijn, je zou het kunnen vergelijken met een game UI. Ik denk dat je deze techniek meer moet zien als een echt nieuwe pc (device) en niet als iets specifiek voor gamen.

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Hmmmm inderdaad. Het is allemaal erg cool en ben zeer benieuwd wat het allemaal gaat worden. Zal nog wel even gaan duren ook.

Trouwens die Phil Spencer die een Battletoads shirt droeg hoeft niets te zeggen. Hij droeg toen tijdens de eerste E3 van Xbox One een Press Play shirt van Max and the curse of Brotherhood. Althans...ik hoop dat het niets betekent, want zit men echt te wachten op de terugkeer van Battletoads?

4. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Hologram komt volgens mij tegelijk uit met Windows 10, maar om nu direct zo'n ding te gaan kopen, nee dat niet. (al wil ik het zeer zeker gaan checken)

Battletoads komt er wel, volgens mij is de licentie vorig jaar vernieuwd.

Vorig jaar is Phantom Dust aangekondigd en die licentie was ook net vernieuwd, daarvoor hebben ze precies hetzelfde gedaan met Killer Instinct.

5. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Battletoads is toch tof, vroeger best veel gespeeld.

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Maar onlangs was er ook die tweet van Rare met muzieknootjes en wanneer je die zelf speelde, was het de Banjo theme. Ik heb liever een echt goede Banjo game dan Battletoads. Al zie ik die eerste echt niet gauw gebeuren.

Juist, vroeger op SNES was het fun. Maar ik twijfel heel erg of zo'n beat em up dat nog steeds is. En dit zou dan de game zijn die de UE4 ten volste benut....dat betwijfel ik een beetje.

7. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Games streamen word een hele mooie toevoeging! toevoeging! Dit werkt al heel handig op de Playstation systemen en Sony Xperia telefoons en als de afstand niet te groot is kun je aardig gamen.

Ik speel bijvoorbeeld best vaak Destiny of PvZ als ik bij een vriend zit via remote play op de Vita of Xperia+DS4 controller en met kersts was ik bij mn schoonouders in Denemarken en ik kon nog prima pakketjes openmaken bij PvZ, bij GTA kon je ook de nodige shit claimen. Wel met dikke input lag maar voor zoiets ideaal. Good times :)

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    De Roadmap uit 2012 had trouwens weer gelijk

Dus nu alleen cloud gaming nog (versie Microsoft) (NB ze lopen dus 1 a 2 jaar achter met Fortaleza)

Microsoft werkt trouwens ook aan PC --> Xbox one streaming

Tijdens E3 zal wel bekend worden gemaakt wat Fortaleza voor de Xbox One kan betekenen.

9. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.006
    Man dat Fable Legends..laat toch eens wat nieuwe beelden zien. Of schrap die hele fucking boutgame. Hoe moeilijk is het voor Lionhead om naar de community te luisteren en gewoon een Fable 4 te maken? Eentje die qua gameplay weer op deel 1 gaat lijken, met een volledig nieuw gebied, free roam.. Er zit zoveel potentie in deze franchise. Heel internet staat er vol mee: men moet Legends niet. Echt ontzettend zonde.

Excess-Denied vindt dit leuk.
  10. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Fable 4 komt er vast wel, Fable Legends is volgens mij een 10 jaren project kwa updates enzo.

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

FFXV

Laatst bewerkt: 22 jan 2015
  12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Toch wel nice hoor! En zo te zien is Type 0 realtime combat?

13. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Grappig, 60 euro voor een oppoetsbeurt van een PSP game. Die er ook nog eens niet leuk uitziet. Nee, bedankt..

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Shiiiiiit dat zou ik echt tof nieuws vinden, want Borderlands 2 is echt een toffe game en eentje voor de new gen zie ik wel zitten. Zeker omdat ik het echt nog allemaal niet weet met die Battleborn.

16. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Ik heb tot nu echt niks met die Battleborn. Als ik moet kiezen tussen Borderlands 3 en Battleborn. Nou dan is de keuze heel makkelijk gemaakt:)

17. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Geen idee wat voor spel dit is, en of het überhaupt leuk is.

maar het ziet er iig zeer sfeervol uit :p

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
  19. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Het was wel een vette game, alleen bij het einde ontspoorde het compleet. Maar de eerste helft was fantastisch en toentertijd een unieke game.

Maar inderdaad, ik word ook moe van die remasters. Aan de andere kant, ik koop ze ook soms. Maar Fahrenheit niet, daarvan heb ik nog een digitale download op mijn 360.

Modder-Eter vindt dit leuk.
  20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Meh, dat kan niet alles zijn? Enige van Quantic die ik niet heb gespeeld. Zal vast boeiender zijn dan wat de aankomende maanden verschijnt dus anders maar eens testen.

Deel Deze Pagina