Nightcrawler Ik had in een blogpost over deze film gelezen dat je Gyllenhaal haast niet herkent als....Gyllenhaal en daar ben ik het mee eens. Hij zat perfect in zijn rol en speelde gewoon volledig anders dan in andere films zoals Prisoners en Enemy. Ik begin de lof steeds beter te begrijpen die ik hier de laatste tijd heb gelezen over de beste man. Heerlijk donker filmpje ook met een perfect sfeertje. The Drop Over lof gesproken, deze acteur heeft dat ook genoeg gekregen hier. Tom Hardy speelt werkelijk fantastisch in deze crime/drama, qua accent, qua vrijwel alles. Ik heb nog niet veel films van hem gezien, behalve Inception, maar ik herinner me heel goed wat voor andere rol hij daar speelde. Verdomd veelbelovende acteur. Beide Gyllenhaal en Hardy. Qua films zijn ze allebei ook gewoon verdomd nice, simpel zat. I fuckin' love cinema!
Ik heb Locke vorige week gekeken, het is anderhalf uur Tom Hardy die in een auto zit te bellen maar toch boeiend van begin tot eind. Erg sterke film
blijkbaar moest wel even lachten om de credits, dat er ook met naam en toenaam een costume designer enzo genoemd werden enige wat je ziet is Hardy z'n bovenlijf, dus die costumer designer heeft een overhemd en een sweater voor hem uitgezocht en klaar
The Imitation Game THAT VOICE GUYS. Damn die Benedict Cumberbatch. Eigenlijk weinig over te zeggen, boeiende zit van begin tot eind. Fijn acteerwerk, vooral Benedict was uiteraard een fantastische baas. Ga dat zien! 8
Is dat serieus de dude die ooit een kut rol speelde in GTST? Aardige stappen gemaakt dan. Ziet er wel oke uit, maar ik vond de Nederlandse versie best wel goed. Eén van de weinige Nederlandse films die ik tof vond.
Ahja kut getypt, bedoelde meer in de zin qua sfeerbeeld en aankleding. Auto's, politie, trams en dergelijke allemaal oldskool Amsterdam.
Gister voor de tweede keer geweest in de bios. Fucking awesome. Ik baal echt, echt echt echt zoooooooo fucking hard dat ik die shit niet meer in IMAX kan checken..
Bronson en Locke gekeken. Bij beide films staat het acteerwerk van Tom Hardy centraal. De manier waarop hij speelt in Bronson is echt een dag en nacht verschil met Locke. De film zelf vond ik niet mega boeiend qua verhaal, maar het acteerwerk was fantastisch. In het geval van Locke erg fucking knap dat Hardy het gewoon boeiend laat blijven. Warrior vanavond eens bekijken.