[XOne] The Elder Scrolls Online

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 4 mei 2012.

1. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Ik hoorde dat die ergens 2015 uitkomt. Helaas

2. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Wow was ook een veel betere game

3. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    is the elder scroll zo slecht dan!?!

4. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Dat zeg ik nou ook weer niet maar WOW was bij de launch wel veel beter

5. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    http://www.mcvuk.com/news/read/mont...er-scrolls-online-on-ps4-and-xbox-one/0144157

heuft vindt dit leuk.
  6. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Buy to Play is erg goed nieuws. Met een abonnement heb ik geen interesse in de game, want ik heb geen zin in maandelijkse kosten van 15 euro. Dat is niet erg als je enkel dat spel speelt, maar ik speel veel verschillende spellen. Met Buy to Play kan je gewoon de game op de kop tikken en altijd kunnen spelen als je zin hebt. Net zoals Guild Wars 2, perfect.

7. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Ja dat is zeker goed nieuws. Nu nog even wachten

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Is de game wat dan? Want als ik Angry Joe mag geloven.....is het niet al te best. Staat in zijn worst of 2014, of was het nou biggest disappointment video.....een van die twee iig. :)

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Eerste console beelden! Looks pretty darn sweet to me! :9

Alleen jammer dat ik dan ws nog bezig ben met The Witcher 3...

10. Typisch

Typisch Evil is a point of view

Leuk Bevonden:
    26

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    We are also pleased to announce that The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited players will no longer be required to pay a monthly game subscription for extended play. Players will make a one-time purchase of the game and can then enjoy hundreds of hours of content without the requirement of a monthly game subscription fee when The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited becomes available on console in June and beginning March 17 for PC/Mac players

Ja daar zijn ze vast ontzettend 'pleased' mee :+

maakt de game ineens wel weer interessant.

12. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Wuuut! Destiny business model overgenomen ofzo? Heel veel weghalen en als dlc verkopen :+

13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Als Buy2Play ga ik hem wel kopen. De pc versie is voor een prikkie op te pikken. :cool:
    Ik wil voornamelijk de wereld van Tamriel ontdekken, al die Premium shit kan me gestolen worden. :)

Jorrie en Gakkie vinden dit leuk.
  14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Inderdaad, gewoon lekker door die wereld kuieren en lekker exploren. Ook mijn reden om hem te kopen!

15. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Wat is "tamriel unlimited ". Is het niet gewoon de game?

16. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik weet niet of de game nu goed is want na streams te hebben gekeken werd ik er niet enthousiast van de game toendertijd. Maar als ik Bethesda mag geloven is de game helemaal veranderd sinds launch vanwege de vele commetaar en kritiek. Dus ben wel benieuwd hoe de game nu is.

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Mooi dat dit ook voor PC komt, want dan koop ik hem daar wel voor.

@BigKabuto : Klopt, wat ik van reviewers en spelers begrijp via internet commentaar schijnt het hele saaie en herhalende gameplay te zijn. World of Warcraft heeft dit op momenten ook, maar daar is gigantisch veel afwisseling bijgekomen de laatste jaren. SWTOR heb je nu ook veel en veel meer te doen, maar dat is een F2P game geworden en bijna niet te spelen zonder sub, en zelfs dan betaal je nog voor perks, mounts en epische stukken uitrusting, zonder boost weliswaar. Ook niet ideaal. GW 2 kan mij nog steeds niet pakken, en om terug te komen nog op SWTOR: Die game is een paar jaar geleden uitgekomen, maar dezelfde bugs en glitches van de release zitten er nog in. BioWare is verschrikkelijk lui als het om het fixen gaat, maar zoals ze al in de Honest Trailer van Mass Effect zeiden: Soled there souls to the American Devil, EA dus. Ik ga deze game zeker aanschaffen, groot fan van de lore en SP franchise, dus moet ik het wel proberen. Ik weet dat de game zich 1.000 voor Oblivion of Skyrim afspeelt, maar dat betekent alsnog wel een paar bekende personages die je kan tegenkomen. Nu al zin aan om alles te verkennen! :9:+

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Kreeg vandaag een mailtje van Bethesda over de beta van ESO. Moest wat vragen beantwoorden voor de eventuele deelname aan de beta. Normaal zou ik een gat in de lucht springen, nu denk ik alleen maar "Witcher 3 ..." :confused:

19. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    De Witcher 3 wordt op die dag gereleased en tot die tijd kun je DA:I of Neverwinter spelen. Moet nog zien of dit wat wordt. Er is heel wat om te doen, maar ik verwacht geen groot succes. Bethesda kan zich beter gaan richten op een nieuwe Fallout!

allstyles vindt dit leuk.
  20. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb nu een X1 livestream gekeken op Twitch en het ziet er toch verdomd nice uit nog voor een MMO. Paar mensen op NeoGAF spelen de game en begrijpen juist niet dat de PC gamers deze game zo slecht vinden. Overigens schijnt de game ook 1080p/30fps te zijn op X1. Das nice! Het is dat Witcher 3 dan allang in mijn bezit is, anders had ik het misschien nog gecheckt ook. Of W3 moet gigantisch tegenvallen. ;)

Deel Deze Pagina