[PC] Star Citizen

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 11 mrt 2014.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.719
  2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Een snellere Vuur Missiles af vinger. :+

Maar goed, ik heb meer punten met minder kills, laten we er maar eens van uit gaan dat het skills is. Is voor de verandering ook wel eens leuk. :lol:

RogierM vindt dit leuk.
  3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.101
    Nu durf ik niet meer tegen je te vliegen :eek:

Maar wel racen, ben benieuwd hoe dat gaat :+

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Even een note: als je van plan was om de game, of iets anders uit de store te kopen; doe het dan snel. Want het gaat allemaal duurder worden.

Greetings Citizens,
    Please note: this update applies only to backers living in the European Union. If you are elsewhere in the world, there are no store changes to announce.

Starting February 1st, 2015, Cloud Imperium Games will be launching a European publishing arm based in the United Kingdom, Roberts Space Industries International, Ltd. While Squadron 42 is being developed in Europe, the publishing side of the operation has always been located in the United States. The good news stemming from this change is that we will now be closer to our many European customers (and able to establish community and customer service operations in dedicated areas) and will be able to ride out some of the exchange rate fluctuations troubling multinational sales operations.

The downside of this organizational change is that starting on February 1st, we will be required to charge VAT on all purchases (including digital goods) made through the Roberts Space Industries International website, similar to how we must charge sales tax on items sold in Texas and California. And as you may have read in the press, as of 2015 every seller has to charge the rate applicable in the country of the purchaser. This means that in the coming days, the effective rate for European backers will go up depending on the VAT rate of their home country. We know that European backers are familiar with VAT, and likely have already encountered these charges on goods purchased elsewhere online. We wish there were an alternative to charging the tax, but also believe that it is in our best interest to expand Star Citizen’s footprint to a part of the world that has proven to be truly passionate about space games!

We are informing you today, with two weeks before the switch on Feb 1, in case you have been waiting to purchase a ship or package at the current rates. By popular request, we will make a selection of limited edition and wave two ships available again during the week of January 26, in case there’s a past favorite you missed out on and would like to pick up before the international publishing switches over to RSI. Please check this space on the 26th for a list of available ships.​

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  6. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.101
    Ik ben erg benieuwd hoe de game er over een halfjaar uit gaat zien :cm9:

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    7 nieuwe game modes? Dat klinkt goed, want dan heb ik weer een reden om dit weer eens te proberen. En ja, weet dat de game nog lang niet af is.

Het enige wat ik niet begrijp: Hebben @DulleNL & @Jorrie soms toegang tot andere delen van het spel??? Dat zou ik dan ook wel willen, want uiteindelijk vond ik het net te kaal van het goede. Ik zie jullie met hangars van jewelste, terwijl ik in een roestig uitziende hangar zit. Ik weet niet wat ik fout doe, maar hou dit topic nog wel in de gaten.

En een aanrader voor een schip zou ook wel leuk zijn.

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Die gamemodes zijn niet nieuw, die zijn er al lang. Ze patsen er gewoon mee omdat Arena Commander nu Versie 1.0 heeft bereikt.

En nee, wij hebben geen toegang tot andere delen. Er zijn 4 verschillende hangars, en welke je hebt is afhankelijk van welke boot je hebt.

Aanraders kunnen we vast geven (al is dat gevaarlijk, want alpha dus alles kan en zal nog veranderen). Wat is je budget? Wat is je plan met de boot (dogfighting/racing/transport)

9. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.101
    Constellation Aquila was wel goed heb ik gehoord.

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik heb wel wat over voor een goed voertuig, want dat doe ik ook al in World of Tanks. Tsja, andere hangar, leuk dat ze het op die manier doen, dan kan die game alleen maar erg groots worden. Eerst maar eens een beter schip en dan kijken of het allemaal al wat beter speelt.

11. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.101
    Let wel op dat er veel schepen zijn die nog niet klaar zijn om te vliegen. Al is er met 1.0 wel een lading bijgekomen.

Het spel wordt niet P2W dus je kunt alles behalen in het spel zelf, geef dus geen geld uit als je denkt dan een enorm voordeel te hebben.

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Precies. Vooral omdat de boot die nu geweldig goed is over 2 weken opeens vreselijk crap kan zijn. :+

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nou, dan kan ik toch beter helemaal maar even wachten of niet? :+

14. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.101
    Je 300i is een prima startersschip, maar je hebt altijd mensen die meer willen.

:whistle:

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Lijkt me het beste. Nu extra geld uitgeven aan een game waar 0,0 zeker is zou gewoon dom zijn.

Jorrie vindt dit leuk.
  16. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.101
  17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik hoop dat als de FPS module komt er ook eindelijk extra kamers open gaan in de hangar :D
    Al die evil deuren die nu gesloten blijven. WAT VERBERGEN JULLIE :fry:

Yellow 13 vindt dit leuk.
  18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    En tadaa, opeens gaat alvast een deur open :eek:

Of ben ik gek aan het worden en ging die altijd al open? :+

19. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.101
    :eek:

Geloof het niet nee, Aeroview al geprobeerd?

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313

Deel Deze Pagina