Als er een 2e run komt vanavond wil ik sowieso wel plaats maken, morgen om 4:45 gaat mijn wekker, dus een beetje op tijd naar bed. Mocht het gigantisch gaan tegenvallen in de 1e run, dan slaap ik natuurlijk wel wat minder . Ik heb ook 2x 32, dus morgen avond wil ik dan natuurlijk nog steeds mee doen. Verder nog even kijken of ik met mijn Hunter nog gloves kan bemachtigen in de Hard Mode om die ook 32 te maken
Ik wil me afmelden voor de run op Normal vanavond, @Rampage kan me dan overnemen. Als er nog plek is voor morgen de 2de run op hard doe ik graag mee.
Maar dat betekend dat jullie er dus nu 5 hebben want the nightbringer had zich toch al afgemeld? Laat maar weten als ik bij moet springen! Moet wel op tijd klaar zijn btw want we gaan daarna de hard raid doen rond half 10! Sent from my iPhone using Tapatalk
SARCASM! Haha... Als Rhoon bij wil springen, prima. Klein half uurtje moet te doen zijn denk ik. Aan alle Hard Raiders... succes en zet hem op!
Hatseflats! Met een level 29 de Raid voltooid en m'n Hunter Helm gekregen. Upgraden die handel! Ging goed @010 Rhoon NL, @Graveheart, @CrazY, @NE0 ID, @Sake1989!
Thnx allemaal voor mijn eerste voltooide raid! Ik kreeg song of ir yut. Kon nog wel een legendary heavy gebruiken aangezien ik die nog niet had! Nog heel ffies en ik ben lvl 30. Zit nu op 29,8 ofzo
Net even met een paar 'ervaren' gasten Crota gedaan. Jezus.. allemaal schijteigenwijs en snapten er niks van. Leek alsof ze Crota nog nooit gezien hadden. Mensen zin om vrijdag avond nog een run te doen? Graag wil ik deze week ook nog de vog hard 2x doen, is daar ook animo voor?
Beste raiders. Wij 3 Nederlandse jongens zoeken nog drie spelers om raids te spelen elke avond. Karakters moet wel leven 31 leven 32 zijn. Als er iemand in geïnteresseerd in stuur dan even een berichtje via xbox one mijn gt is killslauther nl. Ik groet alle raiders.
Gasten, hoe was de ervaring gister? Hebben jullie HM CE nog gehaald. ik kan niet wachten om vanavond aan de slag te gaan!