Windows Phone [Deel 4]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 28 jun 2014.

1. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169

Samenvatting vanaf 1:58 Windows 10 Phone.

2. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ben benieuwd hoe het zal gaan met de huidige versies hoe snel gaat MS ze vergeten?

3. deadly seconz

deadly seconz kaas is geel

Leuk Bevonden:
    165
    Maaruh, dus geen nieuwe aankondigingen rondom nieuwe toestellen :mad:

In maart loopt m'n abbo af met de 920, en wil stiekem wel een nieuwe!

4. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ik weet niet welke presentatie jij hebt gezien maar vooralsnog kan elk Windows Phone 8 toestel een update naar Windows 10 verwachten.

@deadly seconz
    Voor die tijd zullen er wel nieuwe toestellen zijn. Er werd gisteren ook gezegd dat er nieuwe flagship phones aankomen wanneer werd helaas niet gezegd. Jou 920 is straks net als de mijne ook Windows 10 proof. Maar idd ik had ook wel graag wat nieuwe toestellen gezien, waarschijnlijk op Build 2015 of op de MWC.

Laatst bewerkt: 22 jan 2015
  5. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
  6. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
  7. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    We gaan het allemaal zien. Ik denk dat er weer een hoop teleurstelling zal plaats vinden/ gaat komen omtrent deze update!

8. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    We zullen het zien inderdaad. Dit is trouwens een iets betrouwbaarder bron als die jij gaf.

"Yes, all current Windows Phone 8 and 8.1 devices can get Windows 10 as an upgrade. Sure, there could be some restrictions (mostly the camera), but the Lumia 530 and Lumia 635 are just as likely to get this update as the Lumia 1520 and Lumia 930.

Microsoft was certainly showing off all of their current phones with Windows 10 today and boasting about this fact.

Even for the Windows 10 preview program, all of those phones should be able to get the upgrade. Microsoft has said this for a while now, so this isn't even news. However, I can state that as of today, they are still sticking to that message."

http://www.windowscentral.com/all-windows-phones-get-windows-10-flagship-summer

Edit: Nog wat screens van Windows 10 op Windows Phone.[​IMG]

9. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Yes, all current Windows Phone 8 and 8.1 devices can get Windows 10 as an upgrade. Sure, there could be some restrictions (mostly the camera),

We zullen zien let op mijn onderstreepte woorden!

10. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Er staat duidelijk Windows Phone 8 en weet je welke toestellen dat zijn? Nee blijkbaar niet dus nog even uitleggen dan maar...

Windows Phone 8 is gelanceerd op de 20 reeks dit houdt in vanaf de 520 series helemaal tot aan de 1520 serie. Duidelijker kan je het niet hebben... Uiteindelijk heb ik het uiteraard over de LUMIA reeks er is geen enkele reden om een HTC of Samsung toestel met Windows Phone 8 ooit te kopen geweest. Dus of die de Windows 10 update krijgen dat is nog maar te zien, maar Lumia's sowieso.

Daarnaast heb je de presentatie wel goed gezien? Het WINDOWS PHONE 8 toestel de Lumia 1520 daar werd nu juist Windows 10 op gepresenteerd. :D :D :D

11. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Dus ik krijg gewoon Windows 10, wat doen jullie moeilijk.

12. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Jullie? Ik weet niet hoor... er doet maar 1 persoon moeilijk of wil het niet begrijpen.

13. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    excuus, wat doet appie moeilijk

14. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Geen probleem! :)

Wat mij trouwens opviel is dat de onderste buttons 'back' en 'search' iets zijn veranderd. Kijk maar op de link hieronder.
    http://www.windowscentral.com/microsoft-unveils-new-universal-version-outlook-phones-tablets-and-pcs

Ik hoop trouwens wel dat het parallax effect nog een optie is, want die background op deze manier had van mij niet gehoeven. Hierdoor wordt het een beetje zoals op de concurrent ook te vinden is juist door die parallax achtergrond was het net even wat unieker.

15. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Die zijn een stuk strakker geworden, voor de rest niet echt bijzonder.

Ben toch erg benieuwd of nu alles wel vlekkeloos gaat samenwerken, ik gebruik m'n telefoon en surface dagelijks maar sommige dingen (smartglass bv) werken echt perfect maar andere apps soms wat halfjes. Al zou je nu wel verwachten als ze dezelfde api gebruiken het wel een stuk beter zou gaan.

16. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
  17. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ja uiteindelijk is het afwachten hoe het allemaal gaat samenwerken. Het idee is erg tof en kan zorgen dat mensen net als met iOS en OSX producten gebonden raken binnen Windows 10 in dit geval. Cross-platform is er ook al een tijd op Windows Phone ik kan het helaas zelf niet checken hoe dat werkt want werk op een iMac en heb een pc uit het jaar kruik die geen Windows 8 kan draaien meer. Maar Mac en Windows Phone gaan ook gewoon goed samen alleen als straks Windows 10 er is en als het echt zo goed samenwerkt tussen elkaar dan haal ik zeker nog een laptop of tablet erbij met Windows 10. Mooie tijden voor Windows gebruikers. :)

@appie21
    Welke telefoon heb jij nu? Gewoon een vraag hoor... :p Maar geen Windows Phone dus jou hoort dit helemaal niks aan te gaan.

18. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb geen windows phone maar een Nexus 6

Daarom vind ik het wel interessant wat Microsoft doet, en gaat doen?

Dat het idee tof is ben ik echt met je eens, maar dat Microsoft mij laat twijfelen.. (op dit moment in al zijn producten) vind ik niet zo fijn.. Ze beloven zoveel. En het wil maar niet van de grond komen..

Natuurlijk ben ik nieuwsgierig naar windows 10 maar als ik dan zulke beloftes weer hoor dan denk ik waarom MS? Waarom? Den bijvoorbeeld alleen al aan de Windows RT gebruikers...

19. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Alle bedrijven moeten zulke keuzes maken, en tsja het is dan jammer die RT gebruikers maar dat zie je ook met de consoles en backwards compatibility. De laatste tijd doet MS het prima kwa producten, zie maar naar de Surface en de telefoons, dat het wil verkopen is weer een ander ding, al was de band best wel snel uitverkocht.

appie21 vindt dit leuk.
  20. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ik wil niet lullig doen hoor maar Nexus is trouwens het enige toestel binnen Android die gegarandeerd is van updates. Als ik een Samsung Galaxy 5 of Sony telefoon koop heb ik binnenkort helemaal geen updates meer naar nieuwere versies... Dit is heel anders geregeld binnen Windows Phone dat moet je nu onderhand wel eens snappen.

Windows Phone 8 (Windows NT kernel)draait onder dezelfde kernel als Windows op je pc, iets wat met Windows Phone 7 (Windows CE) niet kon.

Deel Deze Pagina