Ja dat deden we ook dat ging niet bepaald goed haha Mja, 3 swords is fine.. Alleen was het niet bij het 3e zwaard klaar. Health van crota was dan al veel verder omlaag gebracht.
Test even uit na hoeveel YOLOHorn rockets Crota down is? Las ergens 3 maar dat geloof ik niet. Anders kan je die zooi ook beter timen... Lees nu wel veel dat mensen compleet stoppen dankzij de zeer frustrerende Hard Mode. Hoef ik al helemaal nog niet aan te beginnen dus. Dat gaat me joysticks kosten
Mensen krijgen het moeilijk en gaan meteen janken? Een beetje uitdaging mag ook. Met die hive disruptor primary's en oversoul wapens zal het allemaal makkelijker gaan.
Janken? Alles behalve. Dit zijn gasten die de raid kunnen dromen. Tevens gasten die Bungie vermeld op Twitter. De meeste vinden het een lui ontwikkelde Raid. Slappen we daar level 33 enemies, daar een wizard en, joh, laten we de kamer waar je op Normal zit maar lekker vullen met Ogres. Uitdaging? Dat was de VoG op hard. Die was leuk en daar kon het ook goed fout gaan. Deze level 33 raid is TE veel van het goede. Het is niet leuk, eerder frustrerend. En Hive Disruptor? Klopt. Als dat nou is een keer zou werken? Maar ik stop hier trouwens, ben de hele Raid Matchmaking aan het vervuilen.
Mensen die dit frustrerend vinden hebben niet of te weinig van zulke games gespeeld. Dat level hoger is gewoon normaal, mochten ze bij Atheon ook wel doen. Voor de rest mag het allemaal wel wat interessanter gemaakt worden ipv enemies een gele te healthbar geven.
Dan was destijds die hard raid nog veel moeilijker geweest veel mensen zeurden al dat je gewoon level 30 moest zijn om de raid fatsoenlijk te voltooien, tsja nu met level 31 en 32 is de VoG ietsje makkelijker natuurlijk, maar die hard-raid was al pittig omdat de enemies level 30 waren en er veel meer bottlenecks waren dan in de normale VoG (ik negeer de glitches/bugs even) Staat er dit weekend ook een Crota gepland? of hard VoG?
Indien ik de Gorgon checkpoint vanmiddag zou mogen overnemen, dan zou dat mooi zijn, al durf ik niet te zeggen dat ik vanmiddag online kom.