Wow, Arena ook geen IMAX. Sad. Drie keer bioscoop is voor mij wel genoeg nu haha, maar day one dat ik een blu-ray versie moet hebben.
Wilde dit weekend naar Birdman gaan, draait die niet in mijn bioscoop! Dat wordt of naar Tuschinski gaan of een half jaartje wachten...
Gewoon Tuschinski doen dan, binnenkort ook doen. Imitation Game was bijvoorbeeld ook alleen Tusch of City.
Ja misschien wel. Moet alleen even tijd vinden en mensen overhalen om er binnenkort naar toe te gaan.
Die zijn sowieso al rap met het uit de bioscoop halen van films, zelfs de steengoede. Jammer, maar waar! Heeft o.a. met licenties te maken, vertelde een oud manager mij eens.
Erg lekker! Wat zit er allemaal bij? Twee blu-rays films en extra's en de soundtrack? Of extra DVD-versie van de film?
Was te bestellen op Amazon, maar nu weer weg. Geen idee wat alles erbij is. Hoe dan ook, sowieso hebben! Ah, gevonden! Digital Copy Subject To Expiration; Giftset includes the 3-Disc BD Combo, with an entire Blu-ray disc of bonus features, only available on Blu-ray. Packaged in a new "NEO-Pack" packaging featuring beautiful graphics from the film. Also included is a 48-page art book featuring images and copy from the "Interstellar" coffee table book. Lastly, each giftset comes with an actual IMAX film cel, cut from a 70mm print of the film.
Beter dan helemaal niet zien. Vrienden van mij wilde niet naar die film steeds en hij is nu ook uit de bios.
Ga echt niet nog twee maanden wachten voordat ik hem kon zien. Daarnaast was de film nog steeds epic. Ook al is het DVD kwaliteit.
Dus ik zit zo'n drie kwartier in John Wick, vind het echt een dramatische film zeg? Nutteloze lensflares, gaar kleurgebruik in elke scene, Theon als Rus hahaha en dialoog zo slecht. Combat en actie moet blijkbaar wel goed zijn, dus blijf wel kijken.