[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

1. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    Ik had hem op cam, dat speelde prima, veel mogelijkheden voor afstand schoten en tikt alle balletjes er in als hij in komt lopen. Persoonlijk zou ik je echter aanraden om de coins in een aanvaller te stoppen. Op cam zijn een hoop alternatieven voor veel minder

2. mutantemile

Leuk Bevonden:
    44
    omdat anders je coins stil staan.. Elke verkoop nu is ook al winst als je vervolgens weer restockt

3. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Godver de godver :mad: mn huisgenoot met wie ik ongeveer samen een FUT account deel heeft met zn idiote harses al mn godins gelist voor de prijs waarvoor ik ze heb gekocht (65/70k) |:-

Zijn allemaal voor rond de 105k weggegaan.

Pff nog steeds 30k winst per kaart maar had verdomme meer dan 100k per kaart kunnen zijn, tot overmaat van ramp is ie ook nog eens sinds gisteravond 20k gestegen.

Door deze grap word me gewoon dik een half miljoen door de neus geboord

4. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Heel zuur. Maar wat een idioot is dat dan zeg. Andere kant vind ik het zelf wel weer grappig. :p

5. mutantemile

Leuk Bevonden:
    44
    Fut account delen is basis fout #1 natuurlijk

6. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ja echt belachelijk, maja niks aan te doen. Had wel opeens weer ruim een miljoen dus alles geinversteerd in isco, caceres en ruffier. Isco alweer 20k gestegen sinds ik heb gekocht. En het is nog steeds winst dus kan me er ook niet al te druk over maken.

Ja soms is t vervelend maar er wordt wel lekker veel gespeeld op dat account, ruim 1,5 miljoen aan match earnings :) En samen online spelen blijft leuk

7. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    @fllix313 : Dit heb ik nu ook al 3x zelf gedaan, als je een speler inkoopt en die komt buiten de eerste 30 verkopen te staan dan komt de aankoopprijs er staan als je de kaart relist. Aangezien ik er dan 20 heel snel relist is het me al 3x overkomen dat een speler voor de inkoopprijs de deur uit is gegaan (en obvious geen bidding war :p )

Robben gaat nu std voor 4,2m trouwens, ik had me voorgenomen hem bij deze prijs weg te doen maar aan ik zie hem nog wel naar 4,5 -4,7 gaan dit weekend :p

8. mutantemile

Leuk Bevonden:
    44
    Iniesta ook van 900k naar 1680k Bin , vanochtend 1 gekocht voor 1340000... houd hem nog even vast

9. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Jaa heerlijk haha heb n gepacked en heb m nog haha

10. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Eindelijk mijn eerste caceres verkocht voor 37k

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    LOL?! De laagste BIN's van Robben en Neymar zijn respectievelijk 670.000 en 260.000. De prijzen zijn wel enorm gestegen zeg. Ze zijn nog een stuk hoger dan vóór de crash. Ik heb Robben voor 460.000 en Neymar voor 180.000 gekocht.

12. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Net mijn team verkocht,mhet is niet normaal meer hoeveel iedereen gestegen is. Heb nu 5,7 mln coins.....

Verwachten jullie een dip als de Ups komen eind volgende week?

13. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Als er een dip komt wil ik dat ook graag weten idd. Kan nu alles met zoveel winst verkopen maar doe het niet omdat iets anders kopen momenteel ook super duur is.

14. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Ja maar niemand weet of dit zich doorzet of wanneer die dip komt. Want dit is nog nooit geweest dat er ineens zo'n ernstige stijging na TOTY was. Dus zeggen 'ik wil het dan graag weten' slaat eigenlijk nergens op, want niemand weet wat er nu gaat gebeuren. Al denk ik ook dat een daling niet al te lang uit kan blijven. EA gaat sowieso al proberen te compenseren (zag je gisteren met introduceren van 15k packs uit het niets).

15. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    Er werd net een toty Robben voor 4,551.000 verkocht, moeilijk om hem er nu niet op te zetten....

edit: vanochten had ik hem er 2/3 keer voor 4,25m opstaan

16. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik heb er spijt van dat ik hem van de week op ps3 verkocht heb voor 5,6mil want hij gaat nu voor 6,6 of 6,8,en het is natuurlijk een fantastische speler

17. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    Als die weggaat dan verwacht ik hem dinsdag ofzo wel weer goedkoper terug te kunnen kopen. Ik ga het zien, hij staat er nu op voor 4,8

18. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Twijfel om een team te maken met Tevz en Aguero,allebei lijken ze me super maar ben niet zo kapot van 2spitsen systeem

19. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Ik speel vanaf het begin al met Tevez/Aguero als mijn 2 spitsen, Tevez als de afmaker en Aguero als de snelle spits. Werkt geweldig samen, Di maria erachter en je hebt een dodelijk trio voorin staan.

20. Marcelinho_NL

Marcelinho_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    61
    Fut overleden ??? Hij laad super traag ineens en nu al paar keer gehad dat ik fut niet inkom. Ea triestheid

Deel Deze Pagina