Ja het laaide een paar keer goed op ik zelf werk bij mitrex 1 straat erachter. Maar was in iedergeval goed mis
Forza 6 aankondiging ?????? http://www.gamepur.com/news/17597-f...ppen-detroit-auto-show-2015-fords-new-gt.html
Ach dat Forza 6 komt is zo zeker als dat Fifa komt. Vast patroon. Zou liever hebben dat ze dit jaar geen Forza uitgeven en lekker een jaartje doorwerken.
Dat is ook zo. Maar er ontbreekt zoveel aan Forza 5. Door een upgrade Forza 6 te noemen genereren ze wat meer cash.
Wat ik ook zeker zat ben. Ook de rede dat ik zo langzamerhand steeds meer op de PC bezig ben net racen.
Ik ben nog maar iets meer dan een Jaar aan het racen, en daarom misschien nog niet zo gefrustreerd. Maar het patroon is wel duidelijk. Ik kijk wel op tegen de kosten nodig om een PC op te tuigen voor goede Race actie. En bijvoorbeeld E-Racing is ook niet gratis. Als hollander houd ik de knip graag zo lang mogelijk dicht. Voor komend jaar wordt dat weer moeilijk. Wordt Project Cars een hit of is de beste actie op PC. Dat Forza 6 gaat komen was geen geheim, maar wat het gaat brengen is wel intresant. Ik hoop op een volwassen versie.
Een pure racesim gaat Forza niet worden want die doelgroep is volgens Turn10 niet groot genoeg om te compenseren voor hun kosten. Ik weet niet hoeveel man er aan Forza werken momenteel maar als het er 200 zijn (minimaal) ben je na 2 jaar minimaal al 20 miljoen voor personeel kwijt. Komt nog van alles bij kijken qua licentie kosten voor auto's en banen (niet goedkoop). Als Turn10 denkt dat de simracers groep niet zo groot is (wat wel terecht is, iRacing heeft 'slechts' 50.000 actieve leden. 50.000 X 60 Euro per game (waar van alles af gaat) = 3 miljoen) dan moeten ze of de kosten verlagen wat resulteert in een veel kleinere game of kijken hoe ze de game voor een grotere markt kunnen ontwikkelen, wat ze dus doen.
Hmm, als er regen in de game zou zitten was het vet geweest als ze een natte ford GT hadden laten zien. http://www.xboxworld.nl/artikelen/nieuws/forza-motorsport-6-komt-er-aan/
Gisteren Adrenaline - The BMW Touring Car Story bekeken. Aanrader! (wel even door de zelfverheerlijking kijken...)
Voor de regenachtige dagen Wil ook nog 24 Hours - One Team. One Target. zien. Van dezelfde jongens. Maar die kan ik niet vinden...
Yeah! USCC gaat eindelijk weer beginnen. Bleekemolen broertjes in: Renger van de Zande in: En Ivo Breukers in:
Waarom de f*ck heb ik F1 race stars gekocht, er is gewoon niemand online. En wtf is er gebeurd met de F1 reeks? F1 2014 is gewoon een arcade racer, dat mag je geen sim meer noemen.
@Alex: Kun je in f1 2014 misschien wat rijhulpjes uitzetten,om t realistischer te maken? Weet dat fm er een handje van had om zowat alle assists aan te zetten default waardoor t deprimerend arcase werd, @ surreal: Ja
Ja dit kun je uitzetten. Maar toch blijft het sturen een beetje te strak, je verliest (bijna) geen grip op de weg, en het geluid is niet meer zo vet als dat in bijvoorbeeld 2012 was. Hetzelfde wat ook eigenlijk met die MotoGP games gebeurt is. Die zijn ook helemaal verpest.