1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoeveel games koop je bij de XBox?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door WouteR, 22 apr 2001.

?

Hoeveel games koop je bij de XBox?

  1. 1, dat is meer dan genoeg

    9 stem(men)
    26,5%
  2. 2-3, dan heb ik nog wat afwisseling

    11 stem(men)
    32,4%
  3. 4+, kheb rijke ouders of een XBox site :)

    14 stem(men)
    41,2%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Wij verwachten natuurlijk allemaal dat jullie een XBox gaan kopen :p Maar hoeveel games gaan jullie er kopen? laten we dan reken een prijs van 120,- voor een game ofzo.
     
  2. Milad

    Milad Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    licht eraan hoeveel de xbox gaat koste als het niet te veel gaat kosten koop ik meer games maar als het duur gaat worden wordt het misschien 1 of 2 bij het begin.

    en natuurlijk als een xbox site mede eigenaar zal ik er veel meer gaan kopen.
     
  3. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    je zal wel moeten :D
     
  4. AlphaZeL

    AlphaZeL Obey your Master...

    Berichten:
    1.187
    Leuk Bevonden:
    1
    Zolang de games leuk zijn..:):):)...maar k denk dat er snel burned games gaan komen...mannen zoals Replicator*...die roeleren...
    *Liquid members only
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Hmmzz maandag hadden we dat interview met Hans Jose van MIcrosoft en die had wat gezegd over het kopieren : de DVD's waar ze op 'gebrand' worden zijn dvd 9 of 7 uit mijn hoofd.. zal het nog ns naluisteren, maar die kan je nu nog nie tkopieren, ze verwachten pas iets meer dan een jaar na de launch van de xbox branders die dta aankunnen (die onwijs duur zijn)
     
  6. Tijman

    Tijman Player

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach denk dat er weinig over te vertellen valt.
    Dc duurde lang maar dat had veel snelelr gekund volgens mij.

    En psx zeiden ze ook dat ie niet gekopied kon worden, maar het is de console die groot is geworden door copieren.
     
  7. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    klopt idd, maar toch.. het zal nog ff duren voordat het kopieren lukt :) en dan krijg je het gedoe met serials dat je online maar met 1 serial kunt spelen zoals je nu al veel ziet bij PC games en ook al bij de DC. en de lege DVDtjes zijn ook nog niet echt goedkoop
     
  8. Milad

    Milad Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Als alles klopt wat hans zei dan zal het wel ff duren voordat je ze kan kopiereen maar zeg nooit nooit.
    Want er zal heus wel 1 iemand op de wereld zijn die het wel lukt en ja als er 1 iemand kan kan zo twee mensen en ga zo maar door.
     
  9. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    hehe het is gewoon onvermijdelijk he
     
  10. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal best zo zijn dat je die schijfjes niet zomaar in je dvd writer kunt stoppen maar dat is ook niet de manier hoe games gekopierd worden.... Daar wordt namelijk gewoon de dvd drive van de xbox voor gebruikt.

    Ik hoop niet dat de ellende van serials weer terugkomt, dat werkt namelijk toch niet maar jah ze gaan het vast weer proberen.
     
  11. Blade

    Blade What?Is it a spider?

    Berichten:
    653
    Leuk Bevonden:
    0
    OMFG check hoe oud deze thread is en maar 12 votes voor de poll8) nu zouden het er wel 100 zijn ofzow
     
  12. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    inderdaad wel oud ja. de poll is zelfs nog in guldens]:-
     
  13. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    maar ja hoeveel leden had xbw toen 10?
     
  14. * HoTShoT *

    * HoTShoT * Guest

    12(12votes):+
     
  15. Perkele!

    Perkele! Retro

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    0 (nul) staat er niet tussen??????
     
  16. Perkele!

    Perkele! Retro

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL }:]

    Ze zijn bijna allemaal DVD-5, eentje staat op DVD-9 en een paar originele games staan zelfs op gewone CDs.
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2002
  17. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    er zijn dus gewoon 4 mensen die 1 game genoeg vinden. of zie ik et nou verkeerd?

    pfft alles wat gaaf is moet je toch gewoon hebben. k heb mijn x doos pas 2 maanden en k heb nu al 6 spellen. en dat gaan er van de week 7 worden de week daarna 8, en aan et einde van november splinter cell er nog eens bij. en als er nog ruimte is in mijn budget evt. ook nog unreal champ.
     
  18. Perkele!

    Perkele! Retro

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 1 XBox game (Halo) gehad dat nog geen half uur (of hoe lang is die intro) heeft gedraaid, daarna heb ik die verkocht.
    Nu draait hier dagelijks homebrew soft en soms komen vrienden met een gehuurd Xbox-spel af om dat te spelen, ik heb er nog geen enkel interessant tegengekomen, de graphics zijn wel prachtig, maar de gameplay suckt.
     
  19. Scotch

    Scotch Magic Tape

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey menk, deze poll komt uit april 2001 :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina