1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Feedback/Problemen/Suggesties] Forum en Frontpage [Zie Startpost!]

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Grave, 1 sep 2014.

  1. pawarana50

    pawarana50 Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom staan er een heleboel linkjes (bv nieuwe releases) die niet werken is dit expres gedaan of is dit luiigheid van de mensen die dit onderhouden, dit is toch wel teleurstellend voor een website wat zelf zegt "De grootste Xbox en Xbox 360 website van de Benelux" en "Xboxworld is de gezelligste Xboxgerelateerde website- en community van de Benelux" :D
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Als je met je muis over die linkjes gaat zie je in de URL #TODO staan. To Do. Uiteindelijk leiden die links naar een pagina. Nu nog niet, aan die pagina's wordt nog hard gewerkt.
     
  3. pawarana50

    pawarana50 Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is hard werken? hoeveel maanden moet het nog duren dan, de front-page is vernieuwt sinds 1 sept!!!!!! dat is ruim een half jaar geleden (180 dagen, ruim 130 werkbare dagen!!) ,zet er dan niks op, of ga dan niet de suggestie wekken dat het klikbaar is.:confused:
    Erug slecht voor een forum dat pretendeert de grootste van de Benelux te zijn.:lol::rolleyes:

    By the way, hoe moeilijk kan het wezen om die nieuwe releases te linken aan youtube of de website van de maker, come on ruim 180 dagen!
    Bv Project cars
    of nog een keer project cars
    zie je niet echt moeilijk in 1 minuut :thumbs:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 jan 2015
  4. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Er wordt aan gewerkt, maar je moet onthouden dat Xboxworld wordt gerund door vrijwilligers. Met de fund is er een budget gekomen waarmee we wat konden ondernemen (nieuwe site & forum dus). We hebben momenteel één ontwikkelaar die het naast Xboxworld ook erg druk heeft met andere opdrachten en wij kunnen hem niet opeisen voor ons zelf (wat we stiekem wel willen :+). Elwin werkt echter wel constant aan updates achter de schermen. We werken nog steeds naar een update toe waarin we meerdere aspecten in één keer aanpakken. Het heeft namelijk geen nut om elementen van de website nu uit te werken en online te gooien als de structuur van de website gaat veranderen. Onder meer wordt er gewerkt aan een vernieuwde versie van het systeem waarmee we artikelen maken en publiceren. Iets wat niet direct te merken is als gebruiker, maar wel iets wat effect heeft op verschillende elementen waaronder de gamepagina linkjes die straks naar gamepagina's gevuld met info, screens en video's hier op Xboxworld zullen verwijzen.

    Kortom, ja er wordt aan gewerkt en ja het duurt veel te lang waar wij ook om balen! Maar door alle tegenslagen proberen we een weg te vechten om Xboxworld stapje voor stapje een beetje beter te maken! :)
     
  5. pawarana50

    pawarana50 Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    begrijpelijk, maar die releases van nieuwe games, die kan je toch zo doen, je kan de nieuwe games er ook opzetten , even door linken naar website of youtube, klaar;)
     
  6. lwn

    lwn My mind is glowing XBW.nl ICT

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Doorlinken naar een andere website is niet eens zo'n slecht idee, maar goed, nu een beetje mosterd de maaltijd, want ik ben zo goed als klaar met de nieuwe update :cm9:
     
  7. pawarana50

    pawarana50 Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo mosterd naar de maaltijd (we zijn nu ook een half jaar verder= nooit te laat ;)), kan je toch zo doen = 10 min werk, wel "klantvriendelijker" voor nieuwe klanten die nieuwe releases zien, en nog nooit over die game gehoord hebben.
     
  8. lwn

    lwn My mind is glowing XBW.nl ICT

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Waarop baseer jij dat zoiets tien minuten werk is? :fry:

    #1 Datamigratie schrijven
    #2 Code en templates aanpassen
    #3 Search Index herbouwen
    #4 Nieuwe deployment van de site
    #5 Redactie verzoeken de hele gamedatabase 'even' bij langs te lopen voor de juiste urls.

    Die tijd kunnen we beter besteden aan het afmaken van de volgende release.
     
  9. pawarana50

    pawarana50 Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    bij wijze van spreken, als je nieuwe, nieuwe releases vermeld kan je dat er toch bij doen.
    Nu staat het heel erg vreemd als je nieuw op site komt en je ziet nieuwe releases, dat er vervolgens niks gebeurt, of dat je verwezen wordt naar een pagina "under construction" (zie dit als een service) het gebeurt nml heel veel dat linkjes of wat dan ook in bepaalde browsers niet altijd werken.

    En je Frontpage is toch het "uithang bord" van je site, niet iedereen kan zien dat er met vrijwilligers word gewerkt.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Let even op dubbelposten btw. Er is een edit knop. :)
     
  11. pawarana50

    pawarana50 Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    dit wou ik expres apart vermelden, en dit is geen dubbel post:+
     
  12. lwn

    lwn My mind is glowing XBW.nl ICT

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Voordat de redactie zo'n link kan opgeven, moet het eerst in de software gebouwd worden. Zoals eerder gezegd is dat niet zo eenvoudig.

    Daar heb je een goed punt. Dat wordt dan ook gefixt bij de volgende update.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Twee snelle post achterelkaar is een dubbelpost. Even op laten aub. :)
     
  14. pawarana50

    pawarana50 Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    en wat zijn hier de criteria voor 1, 2 ,5 min. of moet ik denken in tien,20, 30 minuten, ik kan daar niks over vinden.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Leuk en aardig. Gelieve je post edditen als je kort na elkaar post.
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    24 uur.

    Je snapt zelf toch wel dat snel posten achter elkaar geen zin heeft? Mensen zien je edit wel.
     
  17. pawarana50

    pawarana50 Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    en wat zijn hier de criteria voor 1, 2 ,5 min. of moet ik denken in tien,20, 30 minuten, ik kan daar niks over vinden.

    jullie 2 kunnen beter je tijd besteden aan de frontpage in orde maken, dan meteen deze .... reacties plaatsen.
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Waarom zou een moderator met de FP bezig gaan? Je weet niet helemaal hoe het werkt geloof ik.
     
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Enkel voor de bazar is er een limiet op de posts, op de rest van het forum berust het op gezond verstand en wij laten het aan de leden over om zelf in te schatten wat reëel is en wat niet op het gebied van dubbel posts.

    Mocht je verder nog vragen hebben hierover Pawarana dan kun je dit doen via PM.
     
  20. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik heb problemen met mijn avatar.

    Ik krijg de volgende fout melding terwijl mijn avatar maar 21kb groot is.

    Bestandsformaat is .png en geprobeerd met firefox, chrome en safari.

    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina