[XOne] Dragon Age: Inquisition

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 jul 2011.

1. donfatos

donfatos Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Die 10 dragon defeat achievement krijg ik niet. Kan ik hier nog iets aan doen?

2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Bij mij unlockte die ook niet. Schijnt soms te helpen als je de laatste draak nog eens doet, heb ik zelf niet geprobeerd ...

3. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    dank voor de tip,.. dus vlak voor 10e draak ff saven,.... heb er net 9 neer, precies op tijd thanks :thumbs:

4. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Achievement is accumalative reload een save waar je nog een draak kan doden en hij zou moeten unlocken. In theory zou je dezelfde draak 10 keer kunnen doden voor de achievement.

donfatos vindt dit leuk.
  5. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Gisteren de game gefinished. 10 draken dood, bijna alle missies gedaan op een paar na vanwege bugs.
    Ook bij mij kwam er geen trophy na de 10 draken, meerdere trophies zijn bij mij bugged. Maar geloof het wel eerlijk gezegd.

Ben gefinisht op lvl 23, reputation lvl 16 en 120 uur op de teller.
    Vele uren besteed aan glitches om missies te kunnen clearen maar het mocht niet baten. En alles te voet gedaan, paard wel geteld 2x gebruikt.

Zeker goty 2014, game was echt fantastisch maar krijgt toch niet de volle 9 vanwege de opvulmissies die op een gegeven moment een beetje Ubisoft praktijken begonnen te tonen.

Ik geef DA:I een 8,8 en raad de game alle rpg liefhebbers aan.

Nu tijd voor een lekkere luchtige lineaire game. Ben wel even toe aan een rechttoe rechtaan game en hoop dat The Order: 1886 goede shit word.

Daarna aan de bak met Bloodborne, Dark Souls 2 en The Witcher 3.

donfatos vindt dit leuk.
  6. donfatos

donfatos Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ik ben ook net klaar. 157 uur gespeeld. Wat een game!!! Echt heel erg lang geleden dat ik zo heb genoten van een game. Triple A game zeker weten. ☺

Rienbu vindt dit leuk.
  7. donfatos

donfatos Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Wat was er met solas na de credits? Kan iemand me dat uitleggen. Was aan het telefoneren dus kreeg het verhaal niet echt mee.

8. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    -

Laatst bewerkt: 24 jan 2015
  9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Oblivion ?

10. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    :confused:

Is wat mis gegaan. Stond dat ik vanavond weer eens ga spelen na een pauze van weken:+

11. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Heb de game nog niet uit, maar dat was het eerste wat er in me opkwam ook. Heb de game daarom nog niet uit denk ik.

Rienbu vindt dit leuk.
  12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Beetje zoals in Mass Effect met die kills die je met bepaalde wapens moest maken. Je kon dan 1x een kill maken, eventueel 75 keer reloaden en je had de achievement. Naast dat telde hij het totaal ook mee als je doodging en je moest reloaden, maar bijna niemand die het snapte en YT stroomde toen ook vol met filmpjes hoe je deze achievements het gemakkelijkst kon halen. Alleen de ally achievements uit het eerste spel waren kut, met name die van Liara. Uiteindelijk wel allemaal in één keer gehaald, was ik ook wel blij mee toen. Het is daarom ook leuk om te zien dat ze dergelijke achievements ook in DA III hebben gestopt, wat het spelen gewoon een stukje relaxter maakt imo.

13. donfatos

donfatos Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Iemand?

14. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ja is een PVZ Garden Warfare easter egg idd. Er ligt ook vlakbij een boek met een verhaal erover, echt leuk.

Wat is de beste plek om goede accessoires te halen voor mij en mijn team? Ik heb nu allemaal ringen, riemen en amulets die eigenlijk niet goed zijn voor de abilities van mijn team en mij.

15. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Zojuist de prologue van dit spel afgerond. Het enigste wat ik mij nu afvraag is waarom ik dit spel heb laten liggen en CoD heb gekocht. Wat een game so far _O_

16. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Uberhaupt nog COD kopen:confused: Kom op mano_O

Geintje:+

Maar damn als je echt alles in deze game wil doen dan gaat er echt zoveel tijd in zitten man. Merk toch wel een beetje dat het soms iets te lang kan duren en de verveling toestaat=(

Ben ook blij dat ik deze game een kans heb gegeven. Zat er toevallig vanmiddag nog over te denken. Stel dat Fallout 4 er nu al was dan had ik denk ik deze game nooit gekocht. Ook omdat ik normaal gesproken geen fantasyliefhebber bent. Toch maar gekocht en zeker geen spijt. Dit is eigenlijk de enige RPG game die er op dit moment is volgens mij en had ook echt weer zin in een echte grote RPG game. Alleen het kan soms wel ietsje te langdradig zijn als je alles wil vinden en halen:+

Laatst bewerkt: 28 jan 2015
  17. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Haha dat het groot is ben ik wel achter. Ben nu aanbeland in Hinterlands (neem aan de starters zone) en loop als een kip zonder kop rond. Overal quests en weet ik wat nog meer... Vraag me nu alleen af of je de oorspronkelijke quest gever kan terugzien op de map als je een quest heb afgerond? En tevens vraag ik me ook af hoe je kan zien wat de main quests zijn van de story line en de side quests. Serieus, overal waar ik nu loop of sta, ik kom overal quests tegen. Het is nog een beetje verwarrend hier :)

18. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Ik ga me nu ook bezig houden met de MQ. Het begint me allemaal nu toch wel een klein beetje tegen te staan. Ik snap nu wel de mensen die zeiden dat de sidemissies toch wel merendeels hetzelfde zijn. Haal een ring en breng het terug of ga naar dat kamp en doe dit.

Ik heb het in het verleden al meerdere keren gehad met andere games. Die begonnen me toen ineens zo tegen te staan dat ik er helemaal geen zin meer in heb. Dat wil ik wel voorkomen met deze game. Dus voor nu wordt het even alleen de MQ:)

19. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Ben het met je eens. Ik ben unity maar weer even gaan doen. En denk dan de mq bij dragon age.

20. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb de fout gemaakt toch ALLES eerst te doen in Hinterlands. Ik had zoiets van...''ach als het te makkelijk wordt straks omdat ik overlevelled ben, dan zet ik die diffculty gewoon op hard.'' Wat ik echter niet wist was dat alle loot die je dan tegenkomt in al die andere gebieden weinig tot niets meer voorsteld. Ik ben in genoeg verschillende gebieden geweest nu, ook met puzzles en de loot die er dan vandaan komt zou heel boeiend moeten zijn. Wellicht door mijn te hoge level omdat ik alles heb gedaan in Hinterlands zijn al die items die ik tegenkom niet boeiend meer qua stats. Jammer. Een fout die ik niet ga maken in een tweede playthrough.

Vind het in RPGs altijd erg gaaf om coole nieuwe loot te vinden waar je ook echt wat aan hebt. Nu heb ik zelf al veek krachtigere wapens en betere armor gemaakt in mijn eigen thuisbasis of al gevonden in Hinterlands.

Deel Deze Pagina