FUThead loopt achter met de prijzen. Dat laatste team is het beste maar Bale is nu 700k en Neymar bijna 300k.
Heb dat Bundesliga team gekocht. Uiteindelijk 40K meer betaald dan wat er op Futhead stond. Nu weer lekker wedstrijdjes winnen met een (hopelijk) normaal team.
Als ik heel eerlijk mag zijn, zijn dat echt héél veel weggegooide coins. Kijk, die Hagi is een tank. Maar de rest van je legends zijn zwáár overpriced.
Ik wil gewoon wat legends gebruiken, ik hoorde goede verhalen over Ljungberg. En mocht het niks zijn dat verkoop ik weer door, ik heb ze opzich goedkoop ingekocht. Dus misschien zelfs winst. Als ik geen legends gebruik krijg je zo'n standaard team als. Neymar - Suarez - Bale of Reus - Lewandowski - Robben.
Zeker gelijk in! Zelf zou ik dan eerder investeren in één legend die echt heel goed is en daar een normaal team omheen bouwen. Kluivert, Crespo, Rui Costa, etc. Voorbeeldje met jouw budget van 5 miljoen:
Ik heb nu het volgend team na mijn vorig team met iets van 1,5 mln coins winst te hebben verkocht: Neuer Pisczceck-Boateng-Naldo SIF-Alaba Robben-Lahm-Schweini-Reus Perisic SIF-lewandowski Iemandopmerkingen of verbeteringen ? Heb nog 3,8 mln over xD
Ik ben zelf wel van Ribery.jullie zeiden trouwens dat 30jan de 1ste upgrades komen maar word dat dan in een paar x verdeeld?En hoeveel upgrades komen er dan?
Ik heb 40k aan coins te besteden. Nu wil ik daar graag met handelen 100k van maken. Zou een speler pricefixen dan kunnen helpen? Heb nu 30 gold team fitness kaartjes op de market staan. Allemaal gekocht voor 500/600 en op de markt gezet voor 1100/1200. Dat werkt nu alleen niet meer, want die prijzen zijn teveel gestegen. Welke spelers zijn interssant om massaal in te kopen als je 'maar' 40k hebt om mee te traden?
Alleen gisteren heb ik voor 20k aan kut spelers verkocht die ook in packs zaten. Misschien is Garay wel een aanrader, zijn kaart is 83 maar zijn prijs ligt gewoon heel laag, toch heb ik hem beide keren verkocht voor 2200 en 2300 coins. Ik denk dat je iig op dat soort spelers moet azen.
Misschien dat de normale versie van Muller dan ook wel een goede is. Ga het eens proberen. Thanks voor de tip.
Er valt niet te voorspellen wanneer of hoeveel upgrades er komen. EA maakt dit elk jaar weer een verassing. Zo zullen ook spelers waarvan iedereen denkt dat ze een upgrade krijgen er geen krijgen. EA logic... Maar de xbone server down? of kunnen jullie wel spelen?
Wat denken jullie van de upgrades dan een Pogba 85 zit nu rond een miljoen,als die 86word zal die dan gauw gaan stijgen? Zelfde geld voor Costa en Sanchez die 3 moeten wel een upgrade krijgen
Ik ook niet ik word langzamer hand scheidziek van xbox ook hoor met zijn klote party bugs dan weer mattielijst bug dan weer dit. Te triest voor worden gewoon fiks gewoon je rotzooi. Het zelfde geld voor EA Altijd wel wat ga zo maar door.
Edit: Op webbapp word gezegd dat de servers down zijn. Hopen dat het hele bedrijf op ze gat ligt gelijk...