Dit. Als ze hem remasteren mogen ze dat einde wel eruit knippen en veranderen. Sloeg echt helemaal nergens op.
Duidelijk de game niet gespeeld. De eindes zijn misschien enigszins anders, maar het einde van de game dat ernaartoe leidt is natuurlijk gewoon hetzelfde. En dan is misschien wel het meest belachelijke, slechtste einde ooit in een game.
Heb de game idd niet gespeeld. Alleen van vrienden over gehoord. Jammer dan... Het einde is toch wel wat je het meest bij blijft na het uitspelen.
Volgens de mensen op het internet wel. Ik heb zelfs Mass Effect nooit gespeeld, dus geen idee. Maar het einde van Fahrenheit is echt belachelijk.
Nou dat was een anti-climax... Gearbox wil dus graag beginnen met Borderlands 3... maar ze hebben niet genoeg personeel, dus dat was de aankondiging.
Lijkt me een vette game, maar ik wacht wel totdat alle episodes er zijn. Ik ben een beetje klaar om te betalen voor content die nog moet komen. Zit alweer bijna 4 maanden te wachten op chapter 2 van Dreamfall. En als je per episode betaald, dan ben je een stuk duurder uit.
Dreamfall, Game of Thrones, Life is Strange. Allemaal wachten tot een compleet pakket in de sale om vervolgens er nooit meer aan te zitten. Al zal ik Life is Strange wel los gaan spelen denk ik.
Ik vind die episodic games wel een gat in de markt eigenlijk. Een schijntje betalen voor de eerste 2/3 uur gameplay, en als het tof is koop je de season pass, als je twijfelt eerst nog een episode en als het niks is ben je niet meteen 50 / 60 euro kwijt Life is Strange Epi 1 komt er iig meteen in hier, voor die 5 euro.
New PS4 Exclusive Teased by Square Enix; Reveal Coming on the 31st http://www.dualshockers.com/2015/01...sed-by-square-enix-reveal-coming-on-the-31st/
Wauw, gewoon hyped om een DBZ game. Gewoon deze kopen inplaats van The Order hahaha. Ziet er niet mooi uit ofzo, maar boeien.
Hou hem ook al een tijdje in de gaten ja, lijkt me wel leuk te worden En iedereen gaat natuurlijk als Saiyan aan de slag