FM5 [Finished] V8 Supercars Season 2 [PRO] [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 19 jan 2015.

1. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.150
    daar heb je gelijk in

2. ColdzeroNL

Leuk Bevonden:
    1.150
    ik schakel de competitie gewoon uit met hoofdpijn ;) [​IMG]

B Tender vindt dit leuk.
  3. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]

Grapje he ;) :thumbs::thumbs: Hij is lekker kleurrijk en opvallend en INOV8 is natuurlijk erg toepasselijk in deze cup!

4. f1freaky

f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

Leuk Bevonden:
    120
    Ben benieuwd of ik toestemming krijg om in de 2011 versie te rijden. Dan kan ik ook beginnen met painten

5. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Heb de 2013 al wel gekocht en zal nog kijken of ik meerijd. Komende vak van mn avondopleiding is erg pittig, dus dat speelt ook mee in mn afweging. Is er al een aparte tune voor de 2013 wagen?

Weet trouwens niet of ik vanavond meerijd. Ben ook volop bezig met trackprepping voor feestje waar ik voor gevraagd ben. Lang geleden, dus weer erterug induiken is een must

6. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Verschil is niet zo heel veel volgens mij tussen de 2011 en 2013
    2013 heeft meer koppel maar is wel 50 à 60 kg zwaarder dan de 2011 versie.
    Misschien heeft onze grote vriend AZT B Tender zin om te testen hoeveel verschil er is tussen beide wagens :) ;)

7. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik sta er zelf niet om te springen moet ik bekennen.
    Minimaal 1 maar waarschijnlijik 2 personen die elk een uur of 3 a 4 in een auto moeten investeren omdat er één persoon is die 'geen zin heeft' om in 5 minuten een kaartje van 5 dollar te kopen.. Het is voor mij 'goedkoper' als ik gewoon vijf dollar aan je overmaak ;)

FuzzySkittle vindt dit leuk.
  8. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Vind dat geld Forza 5 niet waard. Als het nu echt gewoon een gaaf spel was met alles erop en eraan en niet zo afgeraffeld dan had ik zo die 3 dollar gedaan...

9. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Maar je vind het wel waard dat ik er een hele middag in steek? :p
    Vind het tunen enzo geen straf hoor, integendeel, maar er gaat wel gewoon behoorlijk tijd in zitten.

10. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Haha hoef niet per se te tunen. Vraag alleen of je een paar rondjes met beide autos wil doen om te weten wat het verschil is. Tunen hoef je nog niet te doen

11. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik kan je nu al vertellen dat je moet tunen om het verschil weg te werken. Hopelijk vind je het de competitie en de groep wel waard want ongeacht of Forza doet wat we willen maken we het met z'n allen toch wel gezellig. Een avond in de kroeg of karten kost je zo het tienvoudige en daar geniet je maar een paar uur tops van.

Ik zou het tof vinden als iedereen die z'n paint klaar heeft een clip kan opnemen zoals deze hieronder vanaf 0:10:

http://xboxclips.com/Flavourlicious/0b2e8f58-25ef-421e-b7ab-18440e28d34e

Als je dat hebt gedaan knip ik uit de clip de auto zodat het in de OP alle auto's retestrak onder elkaar komen zoals:

Verder vind ik het prima om met de teams de liveries eens vrij te laten voor meer variatie op de baan. Maakt het allemaal weer wat kleurrijker. Het is even de vraag of we teams met twee PRO's toelaten of weer een PRO-AM structuur hanteren. Hebben we genoeg AM's die mee doen daarvoor?

Laatst bewerkt: 25 jan 2015
    pim_smeets vindt dit leuk.
  12. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Ik denk dat er niet genoeg AM's zijn om een AM-PRO constructie te hebben. Daarnaast de keus om liveries vrij te laten kan het team natuurlijk zelf beslissen. Zelf vind ik het altijd juist wel leuk om 2 dezelfde autos op de baan te zien (of een variant daarop)

Zelf ben ik geen voorstander van een 2011 versie erbij. De kans dat je gezeik krijg vind ik te groot en dat sluit je uit met alleen de 2013 versie. Als je hem voor 3 euro los kan kopen vind ik dat het niet waard.

13. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Voordeel van alleen de 2013 (ipv ook een getunede 2011) is dat je bovendien 'force stock upgrades en tuning' kunt aanvinken,in de lobbyopties, wat ook wat narigheid kan uitsluiten.

14. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Yep, mee eens.

Pim zijn auto shinned ook al in m'n vorige post. :D

15. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
  16. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Kan je wel vertellen dat ik niet zo triest ben om aan mijn auto te gaan zitten sleutelen om hem dan beter te maken.

17. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Pfffff dat bedoelen we toch ook niet!

Betekent dat niet alleen jij maar iedereen het dan zou kúnnen (al verwacht ik van niemand dat hij zo triest is dat ook te doen), omdat we niet langer stock kunnen rijden (door de 2011 auto).

18. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Ik snap je punt....
    Ik zeg alleen dat ik niet zo ben.
    Maar als jullie 2013 gaan rijden en ik ben de enige met een 2011 auto dan rij ik niet mee. Hoop gedoe

19. ColdzeroNL

Leuk Bevonden:
    1.150
  20. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    jep, dat jan.
    Selecteer in je paint de layers qwaar het om gaat, druk op de backbutton en kies iets in de lijn van 'save layer group' oid.

Deel Deze Pagina