[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

1. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Dan maar misschien de gok nemen om Sif Pogba Sanchez en Costa te halen,kan dat allemaal in 1team in 4321 opstelling?Costa is 2mil Pogba 1mil en Sanchez 900k.Als jullie zeggen dat die prijzen met een upgrade fiks omhoog gaan lijkt me dat goeie manier om wat winst te maken.En ze kunnen toch ook upgrade van 2krijgen?Zou mooi zijn als mijn Sif Costa dan 89 word

2. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    Je kan het beste investeren op maandag of dinsdag... Als ze dan woensdag uit de packs gaan zullen de prijzen al gaan stijgen tot een eventuele up

zoiets? http://www.futhead.com/15/squads/18773036/

3. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Thanx ga dat miss wel proberen,laatste tijd veel verlies gemaakt en hopelijk kan ik dat nu goedmaken met de SIFS Costa Sanchez,Pogba

4. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    server weer online!!

5. XLNC

XLNC Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Haha, Kluivert gehaald voor 2.400.000. Goedkoopste nu is net boven de 3 miljoen.

6. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Weer een SIF Godin verkocht voor 190k. :D

7. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    @Arno24: In het weekend moet je echt alleen verkopen, doordeweeks kun je weer goedkoop inkopen. Naar mijn ervaring is dinsdag/woensdag het goedkoopst en dan voornamelijk in de ochtend.

Als je je alleen daar aanhoudt dat moet je eigenlijk wel winst maken, tevens nooit de prijzen van futhead aanhouden maar die van futbin.com

edit: wow, net werd toty robben verkocht voor 4,8m Het is dat me transferlijst volzit maar hij komt er weer op te staan hoor :D

Laatst bewerkt: 25 jan 2015
  8. XLNC

XLNC Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Verkocht voor 2.9, gratis coins

9. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Kost je toch 145k al aan EA Tax. Dus je houdt er netto 3 ton aan over. Niet verkeerd, maar of het het risico waard is? ;)

10. XLNC

XLNC Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Risico? Goedkoopste was 2.9 en deze was 2.4. Dan loop je geen risico in mijn ogen. Ik heb al 3 miljoen verdiend door deze manier. Net ook Zola voor 620k gekocht, hij is 950k waard.

11. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Handelen met zulke bedragen is altijd een risico. Als je dat niet inziet, kan je van geluk spreken dat het nog niet fout is gegaan. :p Kans is vrij reeel dat je dagen met een flip over in de maag zit.

12. XLNC

XLNC Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Ik houd de markt goed in de gaten. Ik ga bijvoorbeeld geen kluivert halen voor 2.7 miljoen bijvoorbeeld. Maar het verschil was 500k met de goedkoopste, moet dan heel gek lopen wil je daar verlies op draaien.

13. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Naja heel gek hoeft niet. Kan liggen aan het aanbod op de markt, of mensen die meerdere kaarten in handen hebben bijvoorbeeld. Maar lekker joh als het gewoon goed uitpakt. Zolang je inderdaad gewoon goed kijkt naar het aanbod, eigendom en waar hij normaal voor gaat, kan je prima uitrekenen voor welk bedrag jij het de moeite waard vind zo'n speler te halen.

14. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Je had Kluivert een week geleden moeten kopen, toen was hij 'maar' 1.7M!

Niettemin is 3 ton winst altijd lekker.

15. XLNC

XLNC Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Toen had ik al mijn coins in spelers. Kroos bijvoorbeeld die toen 890k was en gisteren verkocht voor 1.7. Ik kijk nu naar de huidige markt en je kan heel veel 'goedkope' legends halen. Net ook Van der Sar gehaald voor 1.320.000. Hij is meer 1.550.000 waard. Toch weer ruim een ton.

16. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Bij iemand op fifa is Costa 90 Sanchez 88 Cazorla 88 Neymar 88,dat zou betekenen.dat Costa plus 3krijgt en de rest plus 2,morgen dan maar gauw Sif Costa halen

17. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Hoppa, Cuadrado gekocht voor 6,5K, verkocht voor 19K. Marcello ook weer 8K winst, Pogba ook 20K winst. Mooi dat de markt weer herstelt :).

18. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Vaag verhaal.

19. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635

Heb je hier een bron voor? weet je dit 100% zeker?

20. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Die jongen had op start gedrukt tijdens een wedstrijdje en toen stonden bij de Ifs of Sifs hogere ratings,jullie kunnen het zelf dus ook bekijken,weet ook niet wat er waar van is

Deel Deze Pagina