[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

  1. Sunbreaker

    42,2%
  2. Nightstalker

    26,7%
  3. Stormcaller

    31,1%
  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Je zou toch hopen dat ze achter de schermen alle drops koppelen aan jouw karakter of account, zeker met raidgear.

    Dit zou dan werken zoals met de Iron Banner dat elke keer als er iets niet dropt (je shards krijgt) dat dat achter de schermen genoteerd zou worden en de volgende keer de kans zou vergroten. (weet niet of dit dan zo zou werken met exotics) Maar dit zal waarschijnlijk nooit het geval zijn.

    Nog een interessant verhaal over HoW:

    No it won't.

    Nothing specific to announce at this time, but the mistakes we made with the DLC1 reward economy will not be repeated:

    Mistakes like:
    • Vendor gear invalidating the effort of VOG Raiders
    • Upgrading an Exotic reseting its talents

    Our philosophy about rewards/loot continue to evolve as we see how players play and react.

    We will continue to improve acquisition stories and frequency (My understanding of the perception is that Crota's End drop rates are much improved vs. Vault of Glass: footnote below), lessen the grind and get players to the fun parts of their arsenal faster.


    On CE drop rates vs. VOG:
    The Forever 29 meme was a killer for us.

    We sat down and talked about the rewards for VoG and the rates vs. CE and ended up with the following:
    • increase drop rates globally in CE: we wanted dedicated players to be around 32 or real close by the time Hard mode came out.
    • increase the variability of perks that a given piece can roll.
      the goal here: players would reach 32 easier than 30, but would have more customization and options to build the perfect set (in terms of stats, perks, weapon affinities)
    The part where this didn't work as well as we'd hoped is with the Shard economy. Shards are a are a barrier between you and equipping a sweet new piece of gear.

    We want fewer barriers to equipping upgrades. The shard economies erect these barriers between players and the new piece of gear they just got.

    We're not intending to adjust the shard economy for this Tier -- we don't want to invalidate player effort (again). But removing the barrier between that new drop you're excited to get and actually being able to equip it as a member of your arsenal are something we will do going forward.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vorige pagina. ;)
     
  3. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Een poging om jouw voor te zijn is natuurlijk ook kansloos :p (zeker op Destiny gebied)

    Was ook nog een nogal interessant stukje over die Luke mbt het design van Crota, maar volgens mij hebben ze die eraf gehaald.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou ja stond al een tijdje op Reddit. En het was laat geworden gisteravond en zo vroeg was ik niet wakker. :p
    Maar het klinkt goed. Hadden het gisteren ook over zoals Monkey zei. Dit zijn wel belangrijke momenten voor de game en franchise. Durven dingen aan te passen na feedback en durven om fouten toe te geven. Tuurlijk wij weten ook niet altijd wat het beste is voor de game. En dat weet Bungie soms ook niet. Als je dan beide goed blijft communiceren als community en dev dan wordt de game alleen maar beter van en creƫer je ook een echte community. Wat altijd wel fijn is met dit soort games.
     
  5. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    C'est moi aussi.

    En Fatebringerless #blackhammerloos #gjallarno #nowordofcrota
     
    Rampage, Ic3DFire en bulletproof010 vinden dit leuk.
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    TDB voelde altijd al een beetje gehaast jammer genoeg. Hoop dat HoW anders is :)

    Ga vanmiddag maar is wat wapens levelen. En strikes doen... ik geef de hoop niet op! Als ik drie keer de TDB Rocket Launcher krijg zal er vast ooit een Horn vallen ...
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik verwacht niet zoveel vernieuwends in HoW, het zal wel meer van hetzelfde zijn met vast nog 3 nieuwe currencies ofzo :p.

    De echte grote vernieuwingen zullen wel komen met comet (tijdens de E:cool:.
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik zou de hunger ook wel eens willen...
     
  9. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Geef maar ff een gil, doe ik met je mee met strikes.
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Holy.

    Fucking.

    Shit.

     
    Maddmonkey en AnubisNefer vinden dit leuk.
  11. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Meesterlijk, dan voel ik me ineens heel klein met 2 pogingen van bij elkaar 7 uur speeltijd en 6 man.

    Hahahahaha.
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Die gasten zijn woensdag begonnen en vrijdag hebben ze hem afgemaakt. Drie YoloHorn raketten en Crota is down... Maargoed. Beter overkill met raketten dan dat hij niet plat gaat
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Crota HM gaat steeds beter iig :) Het is en blijft lastig, maar gaat wel steeds beter.

    Bullet eindelijk zijn helmpje gekregen :p
     
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Kak. Weer gemist :mad: Had wel een keer mee willen doen. Hoelang erover gedaan?
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja Thiez vroeg nog of wij mee wilde doen met zijn checkpoint. Nawa en bullet hadden ook nog geen loot gekregen, dus dat was reden genoeg om het te doen :p

    Ehm vanaf de brug iets meer dan een uur ofzo? uur en kwartier, anderhalf uur ofzo
     
  18. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Niceee mijn titan kan dus ook naar 32!!

    Ja zoiets anderhalf uur max ofso ..
    Ik met me titan lv31 en voor nawa was t nieuw op HM met t zwaard tog..
     
    Ic3DFire vindt dit leuk.
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Las net btw dat het zwaard soms despawned waarschijnlijk als er een ontploffing is op het zwaard.
    Was zo irritant gisteren. Gewoon 4/5 forced wipes omdat dat gebeurde..
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja het was nieuw voor hem ja, dus moest ook even ingewerkt worden :p @nawa deed het wel goed voor een eerste run :) pakte het snel op en dan moet het een keer helemaal goed gaan.

    @Hybrid Ja, gebeurde vanavond ook weer... volgens mij was er geen ontploffing in de buurt toen? Nawa moest nog even ontzichtbaar worden, hij liep erheen en weg was het zwaard.
     

Deel Deze Pagina