Heb me net even verdiept in alle releases in 2015 en ik ga haast hopen dat het e.e.a. wordt uitgesteld vanwege tijd gebrek. Een prima jaar imo
Ik heb Saints Row IV niet gespeeld. Zou ik direct voor Gat out of Hell gaan, of is SRIV leuk genoeg om die remaster ook eerst te spelen? Zit wel een aardig prijsverschil in. Oftewel; wat vonden jullie van SRIV?
mensen die de vorige delen niet gespeeld hebben vonden hem geweldig!! ik heb 2 en 3 gespeeld, ik vond hem matig. Ik vond die gangstershit leuker dan de overdreven shit
Ik heb een stukje Gat out of Hell op de PS4 gezien, pffff.... Dat is geen SR meer joh, en het ziet eruit als een PS3 game.
Heel veel meer overdreven dan deel 3!!!! Maar de mensen die saints row nog nooit gespeeld hebben en aan wie ik hem uitgeleend heb waren allemaal super enthousiast.... Ik vond Gat zo'n tof figuur in deel 3, zit heel klein beetje te twijfelen om die toch te halen Beetje spoiler Spoiler in deel 4 zit gat niet, hij gaat daarin vrij vlot de pijp uit
Denk precies nog 2 weken Denk dat we een weer launch titel gaan krijgen (black flag of knack ofzo), hoop zelf op Borderlands 2 voor Vita, kunnen we alvast inkomen voor de PS4 release
Ik hoop stiekempjes op Football Manager voor de Vita. En zoals altijd Knack voor PS4 Black Flag is ook niet vreselijk. Nadat het mijn spirit had gebroken met de zoveelste tail missie de game verkocht, maar ik kan wel weer even wat hebben denk ik.
Kregen we Knack maar, want die wil ik wel spelen. Tot nu toe geen games gehad die ik wilde spelen. Heb een beetje Injustice gedaan, maar ik houd niet van 2D fighters.
Zoals jullie weten krijgt Darkest Dungeon ook een console release. Kijk erg uit naar deze game! Duister sfeertje!
Ziet er inderdaad meer dan prima uit, de effecten, de muziek etc. En een goede turn-based RPG sla ik nooit af. Early access begint op Steam vanaf 3 februari. Als je echt uitkijkt naar de game, dan zou ik die versie kopen. Anders moet je nog maanden wachten. De verwachting is dat de game pas half 2015 officieel uitkomt.
We never thought the day would come, but in just two weeks on January 27th Grim Fandango will once again be available to play, 16 years after its original release. And as of THIS VERY MOMENT, you can pay to secure your copy of Grim Fandango Remastered! Grim Fandango is a cross buy title for $14.99 and sports a new PS4 dynamic theme as a pre-order bonus.