Zo, deze game toch maar gepreordered. De digitale versie wel te verstaan . Ik heb me er eigenlijk niet in verdiept, maar vaak liggen dit soort games me wel!
Dus als ik nu de digitale versie pre order, wanneer kan ik hem dan gaan spelen? En welke versie van het spel kopen jullie digitaal?
voorlopig nog niks, wil eerst wat reviews zien en dan wacht ik denk ik alsnog op de disk versie, zit nogal krap in de schijfruimte namelijk
Ik zat te twijfelen over de Ultimate versie, maar ik ben voor de gewone prorder versie gegaan. Het enige verschil is de seasonpass, en die is net zo duur als je hem straks los koopt. @RVDV Das niet zo mooi he! Jij ook met je doorverkopen altijd .
Inderdaad, handelaar . Maar het is een vette game om coop te spelen. Dusse zou zeggen nog een paar weken Destiny blijven spelen en dan gaan we los .
Komt goed hoor, ik preorderde hem voor de bonus items. Morgen is Destiny reset, dus de komende 3 dagen...
Ik heb nog geen enkele keer beelden gezien waarbij het erop lijkt dat de speler in de problemen zit... Iemand anders ook opgevallen? Deze game ziet er echt uit alsof er 0,0 challenge in zit.
ik hoop echt op goede reviews , heb me uitstekend vermaakt met Dead island 1 en 2 ondanks de bugs. Vond het echt leuke actie rpg/open world/ zombie games
Grappig, de game heeft geen review embargo gekregen, al hebben de reviewers ook geen review exemplaar gekregen.
Ben benieuwd vandaag. Vreemd dat er nog geen enkele review te vinden is. Even off-topic.. Komt vandaag Grim Fandango uit?