Vond het ook erg tegenvallen. Ontzettend domme film met te weinig stijl om het gebrek aan inhoud te compenseren Had er veel meer van verwacht
Hahahaha daaaaamnz...en kun je nagaan dat het eind vorig jaar John Wick of Interstellar ging worden toen een vriend op bezoek was en we een film wilde gaan checken. Ik wist 100% zeker dat we voor Interstellar moesten gaan, maar hij niet zo. Gelukkig is het toen toch Interstellar geworden. Ik check John Wick nog wel een keertje op Popcorn Time. Had begrepen dat hij eigenlijk best heel ok was van IMDB forum.
American hustle gekeken. Leuke film. Ik had af en toe een beetje een Goodfellas-gevoel door de voice-overs van de hoofdrolspelers in het begin. Het is verder geen maffia-film, maar gewoon een leuke film over oplichting.
American Sniper Niks bijzonders eigenlijk. Beetje een standaard Amerikaanse Irak oorlog film. Ze proberen wat extra te doen als die steeds thuis is etc. Maar dat is ook allemaal niet zo bijzonder verder. 6.5/10
Weer eens Inception gekeken. Blijft toch een van mijn favoriete films van de laatste jaren. Blijf die Nolan films altijd super vinden. Ze doen gewoon altijd iets speciaals.
Hmm, muah Na 4x te hebben gekeken hoef ik hem een tijdje lang niet meer te zien hoor. ;-) Dat itt zijn andere films.
Ik vind persoonlijk ook The prestige en the dark knight > Inception om 1 of andere reden heb ik nooit de neiging Inception nog eens te gaan kijken
Inception is dan ook een echte bioscoopfilm. Terwijl the Prestige duizend keer op tv kan komen en ik kijk hem elke keer weer. Ik vind het daarom een moeilijke vergelijking. Datzelfde gaat gebeuren met Interstellar: fenomenaal, maar kijkt 'ie wel een beetje lekker vanaf de bank op blu-ray?
Valt toch wel mee. Heb genoten van Interstellar op me PC scherm. Ging mij meer om het idee van Inception. Dat vind ik altijd wel tof aan Nolan films.
Ik vond Inception eerlijk gezegd een aardige kutfilm, 3x gezien en ik snap m maar ik vind er vrij weinig aan .
Inception is gewoon qua acteurs en Ellen Page een grote feest qua awesomeness. Team Tom Hardy, JGL en Ken yeeeee.