dikke kassa die asian cup voor mij nu. Ik controleer de hele markt met young sin kim. Denk dat ik hem straks 60k maak of meer want verkoop ze nu al makkelijk voor 40.
Je kan proberen gebruik te maken van de Pulse manipulatie. Dan zie je zeg maar het verschil tussen de laagste 2 BINs van een speler waarop je heel veel winst kan pakken. Mensen kopen daarop in. Dus als je alles hebt en je zet er 1 voor 60k en de volgende voor 120k, sta je daar sowieso bovenaan en is er sowieso een idioot die hem koopt.
Okee ik heb nu de laagste buy now op 68k ofzo en de hoogste zit op 75 ofzo. Hoeveel dagen duurt dit asian toernooi eigenlijk? Ben niet thuis dus kan niet op de console kijken.
Zat zelf ook te kijken naar die Young Sin maar op ps3 staan er 19 tekoop met prijzen tussen de 13 en 35k en heb helaas niet genoeg coins om ze allemaal te kopen,Iemand die dit samen met mij wil doen op ps3?Heb 2Sifs Cazorla gehaald voor 340 per stuk
Haha jwoeloe het werkt. Ik had net 1 kunnen kopen voor buy now 6800. Die zette ik er dus op voor 45k. Dat scheelde dus 20k met de volgende goedkoopste. Binnen 5 minuten was hij weg Zie net dat er nu 1 van 55k op staat. Denk dat dat dezelfde is.
Hahah je gaat mij niet leren wat een aantal tradingsmethodes zijn. Heb zelf de coins er niet voor momenteel, dus gun jou dit plezier. Je gaat inderdaad wel zien dat die mensen ze listen voor een prijs wat hoger, waardoor zij alsnog winst maken. Maar dan moet jij je trucje gewoon weer herhalen door hem er weer voor een flink aantal k er onder te koop te zetten zodat je er nog meer verkoopt. Dan concurreer je hem eruit. Never dat hij ze ooit verkoopt voor een bedrag van 15k boven de jouwe. Heb nu ik al mijn coins gestopt hebt in die 2 teams toch geen coins meer om te traden. Al mijn SIF Godins en SIF Clichy's ook gewoon met een ruime winstmarge verkocht (respectievelijk 80 en 115k). Dus tijdens die 24 uur 25k pack kleine crash na weekend gelijk de teams opgepikt. Nu net titel divisie 1 gepakt, waardoor ik nu dus 2x IF Tyton heb opgepikt voor 10k. Gaan we gewoon weer klein beginnen.
Ja ik heb ongeveer alles onder de 10k. Heb het nu al zover dat anderen de prijs van 60k overnemen dus heb al aardige winst als ik nu verkoop. ga hem zo proberen nog meer omhoog te halen.
Gewoon proberen alles 90k te krijgen. Dan alles 90k of hoger en ééntje 65k, terwijl je een aantal achterhoudt. Dan verkoopt die van 65k, die komt er voor 80k ongeveer weer op. Je wacht tot die er weer op staat. Dan gebruik je 1 van de kaartjes die je achter hebt om er één voor 55k neer te zetten enz. En dan proberen of je dat een aantal keer kan herhalen. Veel mensen laten zich daarmee namelijk foppen door deze site: http://www.futfocus.com/pulse
Wouw... pogbaSif gaat nu voor 1774k op de xb... Wat een hype. Mijn grote vriend costa gelukkig na de dip ook weer in de plus. Al 135k winst en hij zit nog in packs... Ga die FreshCosta nog even een tijdje vast houden Zie op de andere spelers die ik in de gaten hou dat het effect van de 25k packs al weer ver weg is.
Prijzen zijn niet meer leuk, spel is definitef verpest. Vooral op de playstation markt. Een Robben toty kost 7-8 mln coins...
Ben blij als die update komt wachten duurt nu een beetje te lang ik heb nog 6 SIF godin en 5 SIF isco maar ik denk niet dat isco een upgrade gaat krijgen. Die prijs van SIF lacazette slaat nergens op. 515K
Wat is het toch ook een schijtspel eigenlijk. Speel gister een potje, scoor in de 90ste minuut de 2-1 (wat ook verdiend was overigens) en na de wedstrijd wordt ik eruit gegooid en er komt in beeld dat ik ben geleaved... Wedstrijd verloren, geen coins en mn NV weer omlaag... KutEA
Ja mij duurde het al te lang. Heb mijn SIF Godins en SIF Isco's gister verkocht. Had op een gegeven moment nog maar een team van 100K. Vanaf mid februari kan ik 3 maanden niet spelen, EA kennende wordt begin februari wel weer eind februari en heb ik niks aan de winst die ik maak met mogelijke upgrades. SIF Isco die zal sowieso wel naar de 300 stijgen denk ik de komende week/weken.
Tja, het wordt ieder jaar erger en dat zal ook blijven als EA deze luie houding aanhoudt. Er wordt meer dan ooit gehandeld in coins, verkoop van coins ligt hoger dan alle vorige jaren en de groepen glitchers die de gaten in EA's beveiliging kennen en uitmelken worden steeds groter. Daarnaast komen er steeds meer autobuyers op de markt en eisen ze steeds meer op. Tja, dan vraagt EA er ook om. Het is bijna lachwekkend dat ze er niets om lijken te geven dat ze ieder jaar bekend staan als Worst Company. Zo lang deze autobuyers blijven bestaan blijven coinsellers stinkend rijk en blijven ze coins verkopen aan andere spelers. Gevolg: grote getallen spelers koopt coins, waardoor mensen meer kunnen vragen voor hun spelers. Prijzen schieten omhoog. Als je alleen al op de EA fora ziet hoeveel mensen er dit jaar rondlopen met TOTY spelers of miljoenen coins op de bank. Niet te vergelijken met jaren hiervoor. Zo hier en daar lees ik op de EA fora wat er momenteel gaande is. Samengevat: autobuyers hebben de macht om alle dure Legends en TOTY's op te kopen vanwege de price cap van 15.000.000 coins. Als de TOTY eenmaal uit de packs is, zullen spelers als TOTY Ronaldo, TOTY Messi en ST Ronaldo niet meer op de markt komen en zullen ze allemaal in handen zijn van de autobuyers (coinsellers) die ze gewoon op eBay zetten en verkopen voor veel echt geld. Ik kan het ze niet eens kwalijk nemen dat ze gebruik/misbruik maken van de zwaktes van EA. In FUT13 had ik m'n eigen methode met Chinese MSP accounts waarmee ik meer dan de tweehonderd euro had verdiend, boven het bedrag van FIFA13 zelf wat ik had terugverdiend. Dat is niets voor deze jongens die er duizenden euro's mee verdienen.
Young kim sin is nu vaak wel voor rond 20k op te halen. Verkoopt nog wel voor 24k en misschien vanavond meer. Misschien een idee om met meerdere mensen van dit forum zijn prijs weer omhoog te halen zodat we vanavond kunnen cashen?
Zou juist nu gewoon je winst pakken en lekker laten gaan verder. Misschien met een andere speler doen die nog goedkoop is? Maar denk niet dat er nog veel goedkoop zijn als het toernooi al bezig is. Je betaalt sowieso een te hoge prijs.