[XOne] Halo: The Master Chief Collection

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 14 jun 2014.

1. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Laat Gamespot nou net 1 van de weinige zijn die Destiny gewoon een (terechte) 6 gegeven hebben.
    Zeker Kevin VanOrd is een eerlijke goede reviewer......voor mijn smaak tenminste.

Maar ik vind hype (Watchdogs, Destiny) toch echt iets anders dan een game die gewoon niet goed werkt, zoals de MCC.

2. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Misschien waren dat geen echte 4v4 maps?

3. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Alle content zit in MCC, dus dan moet met zoiets als dat te maken hebben ja.

4. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Zouden ze ook meer moeten doen BETA's of demo's ...

5. Turtle Boy 77

Turtle Boy 77 Member

Leuk Bevonden:
    4
    humor! De beta test voor een toekomstige patch is uitgesteld :)

Laatst bewerkt: 25 jan 2015
  6. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Tja, het blijft wel 343 natuurlijk!

Reckuuza, Turtle Boy 77 en X-Junk vinden dit leuk.
  7. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Wat een stakkers zijn het ook he ^^

Turtle Boy 77 en Lethal AK47 vinden dit leuk.
  8. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Elke keer als ik de game opstart, begint ie maar gaat direct terug naar home.. Iemand enig idee wat hiertegen te doen is en/of wat de reden is?

9. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Is het nou nog niet gefixt? Gasten maken er nog een groter potje van dan Evolution met driveclub.
    Enorm lullig voor de spelers (en ergens ook wel voor 34:cool:.

10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind het een beetje flauw om zo te zeiken op 343, maar als je zelfs een patch al gaat beta testen... dat is voor mij een soort bewijs van je incompetentie? En dan ook nog uitstellen. Man man man.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Valt wel mee hoor. Tegenwoordig hebben heel veel patches beta tests. BF4 heeft zelfs een een program daarvoor genaamd CTE.
    Waar mensen nieuwe builds kunnen spelen en feedback kunnen geven etc. Je hebt dan een veel grotere kans op het vinden van bugs en het wordt dan ook echt getest in een "home environment"
    Vroeger had je dat veel meer. Maar de laatste jaren is dat langzaam gestopt en dan merkte je ook aan patches. Gelukkig komen ze daar op terug.

12. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Echt? Is me nooit opgevallen. Vind het juist raar dat je een patch gaat beta testen. Een beta van DLC of een grote content patch dat is logisch, maar gewoon om je game te fixen? Dat is toch raar?

13. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.941
    Willem, 343 is gewoon oprecht kut.

Turtle Boy 77 vindt dit leuk.
  14. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Microsoft doet het zelfs voor de Xbox updates via het preview programma. Het is inderdaad vrij normaal dat patched getest worden. Volgens mij doet Blizzard het ook bij WoW en Diablo, en DICE dus bij Battlefield.

15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Blizzard doet dit al een aantal jaren. Heb dat zelf ook wel een paar keer gedaan, o.a. dankzij een beta code van @GForce een keer. En gaande de beta komen er dan patches bij, en die leveren dan ook weer de nodige feedback op. Ik hoop alleen dat developers eens wat vaker games uitstellen om releases beter op orde te krijgen, dat was 10 jaar geleden anders nog geen probleem. Hoop oprecht dat ze er eens van leren.

16. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    Je bedoelt dat de consument er van gaat leren om NOOIT maar dan ook NOOIT meer een game te preordenen. 'Wij' doen het helemaal zelf hoor.

17. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Dat gejank om nooit meer preorderen....alsof alle games ineens slecht zijn voor een preorder.
    Niet alles op 1 hoop gooien.

Zolang grote sites geen melding geven van problemen in games in hun reviews, schiet het ook niet op.
    Zolang je games met bugs niet (makkelijk) terug kunt brengen, schiet het ook niet op.

Er zijn meerdere punten in het verhaal, niet alleen preorderen.

Bovendien denk ik dat preorder nog altijd een kleine stap is in de totale verkoop...losse verkoop is toch vele malen groter lijkt mij...

18. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dat is nu juist het probleem. Als je alleen al naar de PU kijkt, die geven hoge cijfers voor een game die gewoon niet goed is. Grote bladen en website's hebben hun vrachtlading aan gratis games en goodies, exclusieve content en interviews, en vaak ook een zwijgcontract. Een tijdje terug was er nog een grote game waar een hoop om te doen was. Nee, ga echt niet meer op reviews af, maar op mijn gevoel. Bovenstaande vertrouw ik al een paar jaar niet meer.

19. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    verkeerde topic

Laatst bewerkt: 28 jan 2015
  20. Turtle Boy 77

Turtle Boy 77 Member

Leuk Bevonden:
    4
    (Ondanks dat je aangeeft 343i niet geheel competent te vinden toch nog even een kleine rant :) )

343i verdiend naar mijn mening al het gezeik dat ze krijgen en veel meer. Het enige wat ze bewezen hebben daadwerkelijk goed te kunnen is hypen en misleiden. Vanaf het moment dat ze de fakkel hebben overgenomen van bungie als zogenaamde "caretakers" van halo is het een lange weg van f%@k ups geweest. Een goedwerkend MCC zou bijna alles in een klap vergeven en vergeten moeten doen, maar zelfs dat hebben ze niet voor elkaar kunnen krijgen.

Deel Deze Pagina