[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dan zal je wel ongeveer hetzelfde spelen als mij. Ik voel ook dat ik op next-gen veel beter tot mijn recht kom. Als je daar goed kan verdedigen (altijd mijn sterke kant geweest), ben je ver in het voordeel. Daarnaast hou ik van goed positiespel en dat kan heerlijk op de next-gen. Op de 360 daarentegen.. daar heb ik nog wel eens last, want het speelt ook gewoon voor geen meter, alles is stroperiger en zoveel nepper. Ik had gewoon nooit FIFA15 op de next-gen moeten spelen, dan had ik me ook niet zo geërgerd aan deze console versie :+.

TobiasBB vindt dit leuk.
  2. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ja, heb er ook wel vertrouwen in, Heb al mn IF's vrij hoog zitten. Prijzen stijgen alleen maar en hoe langer je wacht hoe meer ze waard worden. Ben al een week zonder succes mn Isco's aan het listen maar ik maak me niet druk. Heb een leuk team dus heb de coins toch niet echt nodig.

Heb nu:

8 x SIF isco (175-225k)
    10 x Caceres (40-42k)
    12 x Tyton (15-16k)
    5 x Ruffier (30-32k)

3. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Haha dat verschil is verschrikkelijk. Vind het ook vreselijk als ik eens niet op next gen speel bij een maat ofzo. Ik wil gewoon aan de bal blijven, zoekend naar de steekpass om een medespeler vrij voor de goal te zetten. Ben vaak heel effectief in de kansen die ik krijg, dat is mijn grote kracht. Verdedigend is het behoorlijk, maar laat het gauw lopen bij 2-0, 3-0. Dan heb ik het gevoel dat het al binnen is en focus ik me niet genoeg met verdedigen.

4. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Op ps3

5. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    Die trein is al ver vertrokken... McGeady was voor en tijdens toty 900.. Die gaat nu al voor 4k.. Kan je hooguit verdubbelen, zelfde geld voor de meeste ierse spelers

6. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Is goed. Zal wel morgen worden. Mijn GT is Roidz NL. anders blijf ik een follower bij jou haha.

7. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Ik heb nog 1 McClean op mijn transferlijst staan, maar ik verwacht wel dat hij nog richting de 50K gaat.

8. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Die kreeg ik gister uit pack en verkocht voor 35k op ps3,

9. Kevacez

Kevacez PS5 GT: Kevacez

Leuk Bevonden:
    48
    Wat speelt Messi toch fijn :D

18 Games 27 Doelpunten :)

10. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Top. Zal je gelijk toevoegen! Morgen ben ik er pas vanaf half 9 's avonds.

11. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Heb je wellicht een aantal tips mbt afronding van kansen?
    Dat is veruit mijn zwakste punt. Terwijl mijn sterkste punt toch kansen creëren is heb ik het idee. Verdedigend is het degelijk, af en toe domme fouten als ik mijn kansen niet afmaak en ik snel weer de bal wil hebben.
    Gister ook weer een potje verloren met 1-0, in de eerste helft heb ik een paar geweldige kansen gecreëerd maar dan maak ik het gewoon niet af.
    En dan kan die zomaar een aan de andere kant vallen.

Als de kansen er namelijk wel ingaan scoor ik er al gauw 4 a 5 doelpunten per wedstrijd.

Speel divisie 1 met het volgende team:
    http://www.futhead.com/15/squads/19017617/

12. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Neymar op rechts? Eerste keer dat ik dat zie haha

13. Kevacez

Leuk Bevonden:
    48
    Kunnen we niet gewoon een keer hier op forum een toernooi houden ??

Volgens mij had Jwoeloe dat ook al een keer gevraagd maar lijkt me wel een leuk idee :+

14. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Ja, alleen hou ik hem nog even vast tot begin maart :)

Dat was ik :p

Edit: Yeey, mijn 100ste like. Ik dank u vriendelijk @Kevacez

mutantemile en Kevacez vinden dit leuk.
  15. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Iemand een reële verwachting van wat er de komende weken met de prijzen gaat gebeuren?

16. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Tips, stel je me een goede vraag. Weet natuurlijk niet waar het fout gaat. Maar zal een aantal punten noemen wat mij opvalt:
    - Keepers zijn enorm kwetsbaar tegen finesse shots, van dichtbij zowel korte hoek als lange hoek. Als ik één-op-één kom plaats ik hem vaak zachtjes met RB voorbij de keeper, terwijl je een stap naar buiten doet. 100% doelpunt.
    - Je moet niet schieten op het moment dat je denkt de bal op doel te krijgen, je moet schieten op het moment dat je toch minstens 50% kans hebt dat de bal erin gaat. Oftewel: analyseer je goals en zie hoe jij de bal er wel/niet in krijgt. Vermijd de situaties waarbij je de bal niet binnen kan schieten en probeer juist vaker in de positie te komen waarbij je jezelf veel kans geeft op een doelpunt. Afstandsschoten zijn leuk, maar daar haal je vaak geen rendament uit. Je zal mij nooit van 20 á 25 meter op doel zien schieten.

Eigenlijk twee dingen die heel logisch zijn en je ook wel weet. Maar weet verder ook niet echt hoe en wat. Misschien dat ik een paar potjes kan opnemen als we om het toernooi gaan spelen op het forum?

Kwam er gisteren mee, lijkt me wel heel top om te doen. Nu iedereen toch dikke cash aan het maken is, kunnen we eventueel per persoon 5k inleggen en de winnaar gets it all? Om het wat leuker te maken. Of doen jullie liever zonder prijs/inleg?

Ik ook gisteren. Maar mooi om te zien dat er meer mensen zijn met het idee en dat er animo voor is!

17. Kevacez

Leuk Bevonden:
    48
    Ja vind het goed :thumbs: alleen moeten we dan nog wel even kijken wie er allemaal mee doen !

18. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Beter gewoon 20K dan ofzo :+ , en je moet kijken op welke console want niet iedereen heeft een XBONEr

19. Kevacez

Leuk Bevonden:
    48
    Ja maar voor sommige is 20K best veel he!

:+

TobiasBB vindt dit leuk.
  20. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Tsja, leven is hard...

Deel Deze Pagina