[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

  1. Sunbreaker

    42,2%
  2. Nightstalker

    26,7%
  3. Stormcaller

    31,1%
  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Zoooo, eindelijk m'n eerste level 32, 1x raden welke class....
     
    Rampage, Ic3DFire en bulletproof010 vinden dit leuk.
  2. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Woot! Net met Bullet even die eerste checkpoint gedaan van Crota, mijn Hunter kan nu ook 32 worden! Woot! Alle 3 de classes level 32 :+.
     
    Rampage en bulletproof010 vinden dit leuk.
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wat voor kaas had je erbij? Parmazaan?
     
    Rampage, Ic3DFire en bulletproof010 vinden dit leuk.
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Netjes. Smaakt toch goed soms zon beetje kaas :+

    Vind Old-Amsterdammer toch lekkerder!
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    So Crux dropped for me today. That was pretty cool

    I then immediately upgraded to Necrochasm and ran a strike to take it on a test drive. Here's some things that people have asked me:

    -No there is nothing special to make the Crux drop. You do not have to have the EA equipped. It is a rare, material drop on Hard Mode of Crota. It's basically the new Mythoclast. It's all RNG.

    -The thrall explosions happen on precision kills and trigger VERY often. However it's not the same as the Firefly perk. There is a small delay inbetween the enemy's death and the explosion.

    -The gun comes fully upgraded at 339 attack power. You do not need to level it up after getting it. It's already leveled.

    -It's basically the same as the EA but with arc damage. So...your mileage may vary on how useful it actually is.

    Overall it is a very fun gun. But I have yet to use it in the raid to see how useful it is. I predict that it might be somewhat useful in the Abyss, but outside of that I can't say yet.

    Edit: I just ran Nightfall with it. It's about as useful as Atheon's Epilogue with arc burn. Personally I'd still hang more towards Fatebringer on Hive nightfalls.
     
  6. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Zo... eindelijk lvl 27... Nu maar snel doorgrinden om de legendary chest te kopen :) Gelukkig afgelopen weekend een mazzeltje gehad doordat er een legendary engram dropte waar een goede helm uit kwam :) Zat me eindelijk eens mee met de roll :)
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Als ik dat zo lees is het niet dé nieuwe Vex maar gewoon wel een leuke auto rifle. (nu heb je toch 3 auto-rifles met verschillende elements?)
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wtf.. Je hoeft het niet te levellen? Waarvoor heb ik vandaag dan 20+ bounties bewaard haha
     
    Nightbringer vindt dit leuk.
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wow, hard mode crota zonder wipe nu gedaan! Begin ging nog het stroefst haha
     
    nawa, Raafie en Graveheart vinden dit leuk.
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kom eraan. Weer connection lost in The Tower.....
     
  11. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Tsja, hoge firerate en -10 impact. Denkt bungie nou serieus dat we dat fijne wapens vinden? Het is er eentje voor de collectie maar meer ook niet...
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Flikker eens snel zo'n Hunter weg en maak een Titan! #bubblebromasterrace
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ging prima ja... Jammer van die tweede run. Heb nu wel genoeg Bee's en Canaries gezien.. Nog 1 run te gaan op m'n Hunter.. Benieuwd of ik nu wel een wapen krijg :+ Kom maar op met die Raid morgen!

    Die Necrochasm is dus niks bijzonders... niet zoals de Vex is. Toch wel grappig dat een Fatebringer meer damage doet dan de Word of Crota... Heb het idee dat de damage schaal niet echt werkt zoals het hoort.
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2015
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    WoC heeft ook minder impact dan de Fatebringer. Heeft wel een snellere rof. :)
     
    Rampage vindt dit leuk.
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Hmmm, zie ik net pas ja. Toch jammer. De VoG wapens gaan echt prima mee. Zelfs nu de damage schaal hoger ligt.

    Hoop op de Fang morgenavond maar ben eigenlijk overal wel blij mee. We zien het wel... Ging in ieder geval prima vandaag!
     
  16. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Nieuwe guns vallen sowieso heel erg tegen vind ik.

    Tuurlijk is er verschil in impact, maar de hogere max damage heeft nauwelijks effect als verschil tussen de 'zwakke oude' guns.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  17. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Al met al weinig stimulering om de Hard Mode te doen dus?
     
  18. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    F## no.

    #alwaysalonewolf #hunteraboveall #moddafakkingclintgoldenguneastwood #fuckfattitans ;-)
     
    nawa vindt dit leuk.
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Gisteren twee Hard Modes gedaan en afgerond. De nodige Shards en Energies gekregen maar helaas geen enkel wapen. Wel die Shader die naar m'n Hunter verhuist :+ Heb nog 1 kans vanavond. Hoop op de Abyss Defiant. We zullen zien.

    Overigens schijnt die Necrochasm knap waardeloos te zijn. Verschrikkelijk lage impact, niet al te beste Perks (Thrall explosie is wel ok) en een recoil van hier tot Tokyo. Jammer. Van het beest de Mythoclast naar de zwaar-aan-een-buff-toe Necrochasm...
     
  20. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    XBOXWORLD PRIMEUR!

    Gisteravond is in onze hardraid groep de CRUX OF CROTA gevallen..... ;-) Dank je wel Bungie en Pat!

    Dat maakt de droprate van de Crux in onze groep gelijk 1 op 94 miljard.... :lol:o_O
     
    Ic3DFire vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina