Mooi dan kun je gewoon mee doen Xbox One deelnemers (lijstje overnemen en jezelf toevoegen): 1. Jwoeloe 2. Dagger 3. Barbabravo 4. Gizmo007 5. Mutantemile 6. TobiasBB 7. SuperKevacez 8. Piedero 9. Distoration 10.
We kunnen ook één grote poule doen en dat iedereen 2x tegen elkaar speelt? Of er moeten nog meer aanmeldingen komen. Dan kan je met poules doen.
wauwww neymar! dem stats Diego alves ziet er ook goed uit! Denk dat klose, sneijder en alves goed mee te handelen valt
Ik hoop dat dit niet gezien word als spammen. Heel veel youtube kanalen zijn er omtrent fifa. Meeste kanalen zijn vooral road to division 1 gericht of skill compilations. Ik ga een Nederlands kanaal oprichten en de nadruk leggen om tips en tricks. Beetje de stijl van Tmartn maar dan op FIFA 15. Ik vraag mij af of jullie daar geïnteresseerd zouden zijn. Dus player review, beste custom tactics, tutorials etc. Dit is mijn kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCFDLYe7N8p7OS2yTUHR1H7g/feed Tips en ideeën zal ik erg waarderen.