@Maddmonkey Ik krijg in 1x Xbox live issues en kom niet meer online Purchase and Content usage problemen. K*tzooi En nu ook core services problems. Jullie ergens last van?
Ik zie op de support site van Xbox en op Twitter veel berichten staan dat mensen problemen hebben.. Hoop dat het zo weer werkt
We maaaade it. finally. Volgens mij 5x bij enraged Crota niet kapot gekregen Deathgaze huppeldepup helmpje. Eindelijk
Het was wel echt spannend soms ook frusterend hoe close we kwamen en faalde door glitches en bugs, maar toen die Bastardo eindelijk down ging was het het wel waard (voor mij tenminste) Ik was ook echt op na die sessie. zelfde geld voor mn heavy ammo synts. maar gelukkig heb ik er nog 60 gestashed en gaan we morgen Xur overvallen, ja toch.
Gaan we de crota van gisteren nog afmaken binnen kort. en zijn er nog mensen die normal willen doen moet/wil die nog 1a2 keer doen of 1 fesh hm run zo dat mijn lock ook naar 32 kan gaan...
Bullet wilt wel mee doen lijkt mij? Ja ik was al voor de raid kapot ik viel echt als een blok in slaap daarna. Ik heb gelukkig zoveel gekocht dat ik nog steeds niet leeg ben, maar ik hoop echt dat hij ze wel meebrengt. Ik denk dat er maar weinig mensen zijn nog met een heavy ammo stash. Glitches viel opzich wel mee denk ik. Het was vooral laggy
http://xboxclips.com/Bulletproof010/56e9f678-ef4c-495f-9e62-c78e8d9c09fa haha hier klopte gister ook niks van hoor dacht wtf Sent from my iPad using Tapatalk
Jaa ga m dalijk al doen @Graveheart , maar is pas de eerste VOG deze week voor mij. Morgen kunnen we ook nog een run doen. Sent from my iPad using Tapatalk