Oke mooi!
@Robinxb360 wil jij ook meedoen?
Ik heb alleen het idee dat we niet met zoveel zijn, wellicht kennen jullie nog mensen die mee willen doen?
@Arno24
Ik zou als ik jou was je team houden, je hebt hem nu al weet ik veel hoevaak verkocht in de afgelopen weken.
Dat kost je alleen maar coins, en ik denk dat je veelte veel verwacht van je spelers.
Uiteindelijk komt het er altijd op aan wat jij met je controller doet, een SIF is natuurlijk iets beter dan een normale kaart. Maar alsnog moet je van geen enkele speler wonderen verwachten. Het kan natuurlijk wel, maar ik merk zelf ook dat je met een slechter team veel beter veldspel levert. Dat komt gewoon omdat je meer passt en minder verwacht van je spelers. De verleiding is natuurlijk heel groot om continu de bal naar Costa of Sanchez te spelen en er dan mee te dribbelen.
Anyway het lijkt erop dat je enigzins een vorm crisis hebt. Heb ik ook zo vaak en de verleiding is dan natuurlijk groot om meteen je team te verkopen en weer iets nieuws te kopen. Daar zal het echt niet beter mee gaan. Gewoon doorspelen, hou het simpel, niet te aanvallend en speel de bal snel rond. Als je niet naar voren kan passen, pass je naar achter. Niet teveel dribbelen met al die SIFS
Ik verwacht dat of Costa of Sanchez sowieso wel een upgrade krijgen, misschien wel allebei. Aangezien je al zo vaak van team verwisseld bent is dit het moment om weer eens winst te maken i.p.v. alleen maar verlies met het verkopen van je teams.
Wat is je team nu?
Edit: Wat mij bij altijd werkt als het echt slecht gaat is de 4231(2) opstelling. Moet je wel even kijken of je dat kan met je huidige spelers. Verdedigend heel sterk en met de snelheid van Sanchez kan je op de counter voor veel gevaar zorgen.
Klik om te vergroten...