Ben een beginnende FUT'er, en heb even jullie tips nodig. Dit is momenteel mijn team: http://www.futhead.com/15/squads/19757942/ Op de bank heb ik ook nog: Benzema, Torres en Matuidi. Zojuist heb ik een oranje Eriksen in een pakket gekregen! Deze heb ik nu te koop staan voor 700.000 met een buy now van 1mln. Ik vind mijn huidige team echt bazig spelen, maar misschien hebben jullie nog feedback? Uiteindelijk ben ik op zoek naar een zwarte Pogba. Wat raden jullie aan om met het geld van Eriksen te doen?
Wow wat een geluk al zo snel!.. Met die coins kan je alle kanten op.. Ik zou beginnen met uitvinden wat jij fijn vind spelen voordat je al die coisn uitgeeft, welke spelers je fijn vind/welke opstelling etc.. En daar een mooi team van maken.
Dit is nu mijn team en ook het team wat ik ga gebruiken bij een eventueel toernooi http://www.futhead.com/15/squads/18246644/
Je hoeft geen fifa 15 te hebben om Fut te kunnen gebruiken op de web app. Probeer het eens via deze link: https://signin.ea.com/p/web/login?e...PhQphc&response_type=code&client_id=EASFC-web
Waar kun je eigenlijk checken wat je geheime vraag ook weer was? En is die zo aan te passen? En nog vraagje. Als Fifa 16 er is neem je zeker niet je coins mee?
Holy shit man, ronaldo nif en messie nif zijn nu respectievelijk 5.5m en 4.3.. Robben over de 700k.. Twee weken geleden: 3,2m.. 2,3m.. en 450k Al mijn investeringen lijken hierdoor niet echt veel meer voor te stellen haha
Is het slimmer om die oranje eriksen nu te verkopen? Vriend van mij zegt dat als hij volgend weekend weer een goede wedstrijd speelt, hij misschien nog meer waard is.
Lal snap dit niet. Bij mij verkoopt niks. Maakt niet uit welke IF duurt echt minimaal 1 week voor ik er 1 verkoop met hooguit 4k winst ofzo. Zit nog altijd met IF Tyton opgescheept. Nog 7 te gaan.
Ja ik koop bijvoorbeeld 14 totti's. Dan heb ik sowieso 1 pagina vol+2. En als ik er op een gegeven moment nog maar 5 a 6 over heb dan pak ik mijn winst en verkoop ik ze iets boven wat ik ze zelf gekocht heb. Dan probeer ik daarna een andere speler.
Speelde hier zojuist tegen. Zat laatste dagen niet echt in mijn vel meer met FIFA, doordat ik in mijn ogen te weinig heb gespeeld tijdens het traden rond TOTY en FUTmas. Maar dit was toch echt een beetje de ommekeer wedstrijd. Gewoon 4-1 geprikt, terwijl ik 4 schoten op doel had en hij iets van 13 ofzo. Maar het voelde goed, rustig aan de bal, passingpercentage komt weer boven de 90% uit en ook het balbezit gewoon weer rond 60%. De wedstrijden daarna waren niet anders. Heb mijn vorm weer te pakken denk ik.
Op geen enkele manier lukt het, de site blijft maar aangeven dat ik geen Ultimate team heb, en op de xbox1 vul ik een beveiligingsvraag in maar geeftie constant een melding dat me veiligheidsvraag niet kan worden aangemaakt
Ik heb hier ook last van gehad, toen kwam ik er achter dat ik een ander email adres had gebruikt bij origin toen ik voor het eerst jaren geleden een account aanmaakte.. Moest deze zelfs heractiveren bij hotmail.. Mischien is dat het?
Jwoeloe, jij was toch degene die ongeslagen Divisie 1 had gewonnen met H2H? ben wel benieuwd naar je record op fut. van mij is nu 193-42-91. Heb vooral afgelopen 2 maand heel veel gewonnen en weinig verloren. Hiervoor was het dichter bij elkaar.
Denk niet dat dat het probleem is, ik kan gewoon inloggen op het opgegeven email adres. Krijg daar ook een beveiligings-code naar toegestuurd...